eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IwkowaZakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IWKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 468

1.5.2.) Miejscowość: Iwkowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-861

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@iwkowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-874a23c6-ea21-445f-9ccd-df35f9b48b4d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-874a23c6-ea21-445f-9ccd-df35f9b48b4d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00029763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

5. Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach priorytetu szóstego „Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, działanie nr 10: „Wsparcie kształcenia ogólnego” programu Fundusze Europejskie dla Małopolski na lata 2021-2027. Projekt jest finansowany ze środków Fundusz Europejski Fundusz Społeczny Plus oraz Budżetu Państwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630763

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74924,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część 1: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Iwkowej ; adres: Iwkowa 525, 32-861 Iwkowa

Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (specyfikacja ma być sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), będącego jednocześnie Opisem Przedmiotu Zamówienia.

2. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.01.2025 r.
Powyższy termin należy rozumieć jako podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy

3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

32342412-3 - Głośniki

39100000-3 - Meble

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

37520000-9 - Zabawki

37524200-9 - Gry planszowe

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 17639,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część 2: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwkowej Nagórzu; adres: Iwkowa 463, 32-861 Iwkowa


Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (specyfikacja ma być sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), będącego jednocześnie Opisem Przedmiotu Zamówienia.

2. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.01.2025 r.
Powyższy termin należy rozumieć jako podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy

3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

32342412-3 - Głośniki

39100000-3 - Meble

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

37520000-9 - Zabawki

37524200-9 - Gry planszowe

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 14731,83 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część 3: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Brodzińskiego w Wojakowej; adres: Wojakowa 49, 32-862 Porąbka Iwkowska


Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (specyfikacja ma być sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), będącego jednocześnie Opisem Przedmiotu Zamówienia.

2. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.01.2025 r.
Powyższy termin należy rozumieć jako podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy

3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

32342412-3 - Głośniki

39100000-3 - Meble

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

37520000-9 - Zabawki

37524200-9 - Gry planszowe

4.5.5.) Wartość części: 15526,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część 4: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Władysława Orkana w Dobrocieszu; adres: Dobrociesz 136, 32-862 Porąbka Iwkowska


Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (specyfikacja ma być sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), będącego jednocześnie Opisem Przedmiotu Zamówienia.

2. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.01.2025 r.
Powyższy termin należy rozumieć jako podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy

3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

32342412-3 - Głośniki

39100000-3 - Meble

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

37520000-9 - Zabawki

37524200-9 - Gry planszowe

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8780,49 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:

Część 5: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Gen. Marcina Kątskiego w Kątach; adres: Kąty 21, 32-862 Porąbka Iwkowska

Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (specyfikacja ma być sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), będącego jednocześnie Opisem Przedmiotu Zamówienia.

2. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.01.2025 r.
Powyższy termin należy rozumieć jako podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy

3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

32342412-3 - Głośniki

39100000-3 - Meble

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

37520000-9 - Zabawki

37524200-9 - Gry planszowe

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 18192,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie, gdyż jedyna oferta złożona dla części: 1, 2, 3, 4, 5, przez Wykonawcę TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Juliana Konstantego Ordona 2A, 01-237 Warszawa, przewyższa kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny złożonej oferty odpowiednio dla każdej z części zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie, gdyż jedyna oferta złożona dla części: 1, 2, 3, 4, 5, przez Wykonawcę TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Juliana Konstantego Ordona 2A, 01-237 Warszawa, przewyższa kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny złożonej oferty odpowiednio dla każdej z części zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie, gdyż jedyna oferta złożona dla części: 1, 2, 3, 4, 5, przez Wykonawcę TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Juliana Konstantego Ordona 2A, 01-237 Warszawa, przewyższa kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny złożonej oferty odpowiednio dla każdej z części zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie, gdyż jedyna oferta złożona dla części: 1, 2, 3, 4, 5, przez Wykonawcę TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Juliana Konstantego Ordona 2A, 01-237 Warszawa, przewyższa kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny złożonej oferty odpowiednio dla każdej z części zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie, gdyż jedyna oferta złożona dla części: 1, 2, 3, 4, 5, przez Wykonawcę TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Juliana Konstantego Ordona 2A, 01-237 Warszawa, przewyższa kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny złożonej oferty odpowiednio dla każdej z części zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.