Og³oszenie z dnia 2021-04-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00054836/01 - Wynik z dnia 2021-05-14
Og³oszenie nr 2021/BZP 00029901 z dnia 2021-04-09 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA ARTYKU£ÓW PAPIERNICZYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Portu Wojennego ¦winouj¶cie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811143594
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Steyera 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://kpwswinoujscie.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA ARTYKU£ÓW PAPIERNICZYCH
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e13e6664-98f3-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00029901
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00025529/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa przedmiotów i materia³ów administracyjno biurowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://kpwswinoujscie.wp.mil.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://platformazakupowa.pl/pn/kpws
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach , pdf, doc, xls, jpg przy czym Zamawiaj±cy rekomenduje pdf. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust.2).2.Szczegó³y dotycz±ce wymagañ znajduj± siê w SWZ rozdzia³ XI.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: http://platformazakupowa.pl/pn/kpws
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula jest wskazana w SWZ Rozdzia³ V
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01/KPW/SZKOL/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artyku³ów biurowych zgodnie z „Wykazem asortymentowym artyku³ów biurowych” stanowi±cym za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ (do pobrania osobno) który to za³±cznik stanowi szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30141200-1 - Kalkulatory biurkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-17 do 2021-05-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium:cena (warto¶æ) brutto oferty: 100% 2.Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom bêdzie siê odbywaæ wg nastêpuj±cej zasady:liczba punktów=cena najni¿szej zaproponowanej oferty: cena oferty badanej x 1003.W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.4.Je¿eli oferta zawieraæ bêdzie ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy zwróci siê w formie pisemnej do Wykonawcy o udzielenie w okre¶lonym terminie wyja¶nieñ dotycz±cych elementów oferty maj±cych wp³yw na wysoko¶æ ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1.Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium:cena (warto¶æ) brutto oferty: 100% 2.Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom bêdzie siê odbywaæ wg nastêpuj±cej zasady:liczba punktów=cena najni¿szej zaproponowanej oferty: cena oferty badanej x 1003.W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.4.Je¿eli oferta zawieraæ bêdzie ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy zwróci siê w formie pisemnej do Wykonawcy o udzielenie w okre¶lonym terminie wyja¶nieñ dotycz±cych elementów oferty maj±cych wp³yw na wysoko¶æ ceny.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artyku³ów papierniczych zgodnie z „Wykazem asortymentowym artyku³ów papierniczych” stanowi±cym za³±cznik nr 4 do niniejszej SWZ (do pobrania osobno) który to za³±cznik stanowi szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-28 do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium:cena (warto¶æ) brutto oferty: 100% 2.Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom bêdzie siê odbywaæ wg nastêpuj±cej zasady:liczba punktów=cena najni¿szej zaproponowanej oferty: cena oferty badanej x 1003.W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.4.Je¿eli oferta zawieraæ bêdzie ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy zwróci siê w formie pisemnej do Wykonawcy o udzielenie w okre¶lonym terminie wyja¶nieñ dotycz±cych elementów oferty maj±cych wp³yw na wysoko¶æ ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1.Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium:cena (warto¶æ) brutto oferty: 100% 2.Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom bêdzie siê odbywaæ wg nastêpuj±cej zasady:liczba punktów=cena najni¿szej zaproponowanej oferty: cena oferty badanej x 1003.W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.4.Je¿eli oferta zawieraæ bêdzie ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy zwróci siê w formie pisemnej do Wykonawcy o udzielenie w okre¶lonym terminie wyja¶nieñ dotycz±cych elementów oferty maj±cych wp³yw na wysoko¶æ ceny.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Szczegó³owe wymagania znajduj± siê w tre¶ci SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie przewidzianych w art.455 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2.Umowa pomiêdzy stronami zostaje rozwi±zana w przypadku zaistnienie jednej z przes³anek wskazanych w art.454 ust 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.3.Zamawiaj±cy jest uprawniony do rozwi±zania umowy w trybie natychmiastowym z powodu zawinionego podjêcia przez Wykonawcê dzia³añ okre¶lonych w Decyzji Nr 145/MON z dnia 13 lipca 2017 roku w sprawie zasad postêpowania w kontaktach z Wykonawcami jako niedopuszczalne. Wyci±g z decyzji, o której mowa w zdaniu poprzedzaj±cym stanowi za³±cznik nr 4 do niniejszej umowy, bêd±c jej integraln± czê¶ci±.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: http://platformazakupowa.pl/pn/kpws
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-21 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-20
2021-04-09 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- Dostawa sosów, zup i przypraw przetworzonych dla KPW ¦winouj¶cie.
- UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH UZDROWISKA ¦WINOUJ¦CIE S.A.
- Wywóz odpadów ulegaj±cych biodegradacji kat. 3
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych, testów paskowych, p³ynów infuzyjnych oraz produktów przeznaczonych do ¿ywienia dojelitowego.
- Przygotowanie oraz dostawa ca³odziennego wy¿ywienia dla pacjentów ZOD FREGATA sp. z o.o.
- ¦wiadczenie us³ug w przed. odbioru odpadów komunalnych sta³ych i p³ynnych, gruzu, papy oraz opró¿niania lokali i pomieszczeñ z odpadów wielkogabar. z nieruchom. adm. przez TBS LOKUM sp. z o.o. w ¦-ciu
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materia³ów zu¿ywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIA£ÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LE¯AJSKIEGO w okresie 01.01. 2025 - 31.12.2025 ROKU
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku
- Dostawa papieru do drukarek , artyku³ów biurowych i opasek identyfikacyjnych.
- "Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych i papieru ksero"
- Dostawa artyku³ów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wo³ominie
wiêcej: Kalkulatory biurkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.