Og³oszenie z dnia 2021-05-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00029901/01 - Og³oszenie z dnia 2021-04-09
Og³oszenie nr 2021/BZP 00054836 z dnia 2021-05-14 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA ARTYKU£ÓW PAPIERNICZYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Portu Wojennego ¦winouj¶cie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811143594
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Steyera 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://kpwswinoujscie.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://kpwswinoujscie.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA ARTYKU£ÓW PAPIERNICZYCH2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e13e6664-98f3-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00054836
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00025529/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa przedmiotów i materia³ów administracyjno biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00029901/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/KPW/SZKOL/2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 159773,50 PLN
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artyku³ów biurowych zgodnie z „Wykazem asortymentowym artyku³ów biurowych” stanowi±cym za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ (do pobrania osobno) który to za³±cznik stanowi szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 71006,27 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artyku³ów papierniczych zgodnie z „Wykazem asortymentowym artyku³ów papierniczych” stanowi±cym za³±cznik nr 4 do niniejszej SWZ (do pobrania osobno) który to za³±cznik stanowi szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 88767,23 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 58974,22
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 81382,85
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58974,22
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PapCom s.c
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551026649
7.3.3) Ulica: ul.Kozia 18
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-791
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I £.DOBRODZIEJ
jakie przetargi wygra³a firma
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I £.DOBRODZIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 58974,22
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-17 do 2021-05-28Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 84365,10
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 107144,44
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84365,10
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PapCom s.c
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551026649
7.3.3) Ulica: ul Kozia 18
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-791
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I £.DOBRODZIEJ
jakie przetargi wygra³a firma
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I £.DOBRODZIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 84365,10
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-17 do 2021-11-302021-05-14 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o wyniku postêpowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- ¦wiadczenie us³ug w przed. odbioru odpadów komunalnych sta³ych i p³ynnych, gruzu, papy oraz opró¿niania lokali i pomieszczeñ z odpadów wielkogabar. z nieruchom. adm. przez TBS LOKUM sp. z o.o. w ¦-ciu
- Dostawa zamkniêtego systemu pobierania krwi dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o
- Prowadzenie Dzia³u Farmacji oraz wykonywanie us³ug farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia, pomocy dydaktycznych i sprzêtu sportowego do Szko³y Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU w Ko¶cielcu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 poprzez zakup wyposa¿enia do pracowni kierunkowych.
- Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych i papieru do drukarek
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKO¦Æ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MI¦ USZATEK" W OSTROROGU"
- Dostawa artyku³ów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 czê¶ci.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.