Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00316573/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jarosława Dąbrowskiego w Dębnie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966993
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Dębno
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@debno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.debno.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/um_debno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jarosława Dąbrowskiego w Dębnie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6db784c5-5d90-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316573/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP3/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Mikser z kartą przechwytującą,- Monitor 24” Full HD,
- Słuchawki dla operatora,
- Monitor interaktywny 65" + mobilny statyw na kółkach,
- Aparat cyfrowy,
- Statyw do aparatu i kamery + pokrowiec,
- Oświetlenie typu Softbox + statywy (2 szt),
- Greenscreen ze statywami,
- Zestaw mikrofonowy + 2x nadajnik z mikrofonem krawatowym + 2 x mikrofon,
- Drukarka 3D,
- Filament,
- Laptop minimum Intel i5 lub AMD RYZEN 52600/16GB/512/Win10Pro 15,6"
FHD + mysz,
- Zestaw mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami,
- Zestaw do kursu Arduino + materiały edukacyjne,
- Lutownica + stacja lutownicza z gorącym powietrzem,
- Gimbal – stabilizator do smartfonów i kamer sportowych,
- Statyw do mikrofonu,
- Bezprzewodowy system mikrofonowy,
- MIKROFON RODE VideoMic GO - shotgun,
- BLENDA 5w1, min.60x90 cm,
- Mikrofon dynamiczny ,
- BLENDA 2w1, min.150/200 cm,
- Karta pamięci,
- Pasek szeroki do aparatu,
- Szkolenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19000000-6 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma
30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
32342100-3 - Słuchawki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 58732,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Mikroskop cyfrowy,- Monitor interaktywny 65'' + mobilny statyw na kółkach ,
- Zestaw preparatów i szkiełek nakrywkowych,
- Google VR,
- Licencja VR,
- Pracownia do zajęć technicznych do klas 4-8,
- Pracownia do zajęć technicznych do klas 1-3,
- Robot Photon,
- Długopisy 3D,
- Słuchawki wygłuszające,
- Kolumna,
- Mikser analogowy,
- Mikrofon dynamiczny,
- System bezprzewodowy,
- Statyw kolumnowy,
- Statyw mikrofonowy,
- Kabel mikrofonowy 15m,
- Kabel mikrofonowy 0,5 m,
- Kabel mikrofonowy 3m,
- Rozgałęźnik wtyczkowy gumowy 3-gn,
- Kabel 20 m,
- Kabel 15 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
32342100-3 - Słuchawki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
4.5.5.) Wartość części: 78637,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ata Szczecin sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810685548
7.3.3) Ulica: Janiny Smoleńskiej 11
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-005
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ata Szczecin sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810685548
7.3.3) Ulica: Janiny Smoleńskiej 11
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-005
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z DĘBNA
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału, pieczywa, mięs i wędlin, owoców oraz warzyw.
- Dostawa środków kontrastowych dla Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. - 2024
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa Sprzętów IT
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
więcej: Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.