eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębnoDoposażenie Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jarosława Dąbrowskiego w Dębnie w ramach programu "Laboratoria Przyszłości".



Ogłoszenie z dnia 2022-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jarosława Dąbrowskiego w Dębnie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966993

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Dębno

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@debno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.debno.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/um_debno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jarosława Dąbrowskiego w Dębnie w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6db784c5-5d90-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316573/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP3/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Mikser z kartą przechwytującą,
- Monitor 24” Full HD,
- Słuchawki dla operatora,
- Monitor interaktywny 65" + mobilny statyw na kółkach,
- Aparat cyfrowy,
- Statyw do aparatu i kamery + pokrowiec,
- Oświetlenie typu Softbox + statywy (2 szt),
- Greenscreen ze statywami,
- Zestaw mikrofonowy + 2x nadajnik z mikrofonem krawatowym + 2 x mikrofon,
- Drukarka 3D,
- Filament,
- Laptop minimum Intel i5 lub AMD RYZEN 52600/16GB/512/Win10Pro 15,6"
FHD + mysz,
- Zestaw mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami,
- Zestaw do kursu Arduino + materiały edukacyjne,
- Lutownica + stacja lutownicza z gorącym powietrzem,
- Gimbal – stabilizator do smartfonów i kamer sportowych,
- Statyw do mikrofonu,
- Bezprzewodowy system mikrofonowy,
- MIKROFON RODE VideoMic GO - shotgun,
- BLENDA 5w1, min.60x90 cm,
- Mikrofon dynamiczny ,
- BLENDA 2w1, min.150/200 cm,
- Karta pamięci,
- Pasek szeroki do aparatu,
- Szkolenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19000000-6 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma

30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

32342100-3 - Słuchawki

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 58732,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Mikroskop cyfrowy,
- Monitor interaktywny 65'' + mobilny statyw na kółkach ,
- Zestaw preparatów i szkiełek nakrywkowych,
- Google VR,
- Licencja VR,
- Pracownia do zajęć technicznych do klas 4-8,
- Pracownia do zajęć technicznych do klas 1-3,
- Robot Photon,
- Długopisy 3D,
- Słuchawki wygłuszające,
- Kolumna,
- Mikser analogowy,
- Mikrofon dynamiczny,
- System bezprzewodowy,
- Statyw kolumnowy,
- Statyw mikrofonowy,
- Kabel mikrofonowy 15m,
- Kabel mikrofonowy 0,5 m,
- Kabel mikrofonowy 3m,
- Rozgałęźnik wtyczkowy gumowy 3-gn,
- Kabel 20 m,
- Kabel 15 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

32342100-3 - Słuchawki

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

4.5.5.) Wartość części: 78637,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62880 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62880 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62880 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ata Szczecin sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810685548

7.3.3) Ulica: Janiny Smoleńskiej 11

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-005

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94320 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94320 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94320 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ata Szczecin sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810685548

7.3.3) Ulica: Janiny Smoleńskiej 11

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-005

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94320 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Firma Ata Szczecin sp. z o.o. ze Szczecina złożyła oferty na dwie części zamówienie, w związku z czym została sporządzona i podpisana jedna umowa obejmująca obie części .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.