Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00362345/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
- 2022/BZP 00375134/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-03
- 2022/BZP 00523409/01 - Wynik z dnia 2022-12-29
- 2022/BZP 00523411/01 - Wynik z dnia 2022-12-29
- 2022/BZP 00525619/01 - Wynik z dnia 2022-12-30
- 2022/BZP 00526932/01 - Wynik z dnia 2022-12-30
- 2022/BZP 00526962/01 - Wynik z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 226453303, 226459291
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-618b86db-3a4d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362345/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.B5.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 229546,02 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41960,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 1, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33733000-7 - Okulary przeciwsłoneczne
18936000-9 - Torby włókiennicze
39225710-5 - Butelki
30192121-5 - Długopisy kulkowe
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
18900000-8 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby
35123400-6 - Znaczki identyfikacyjne
35121600-4 - Zawieszki
39221150-3 - Termosy
4.5.5.) Wartość części: 39734,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 2, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22852100-8 - Okładki na akta
30191130-4 - Podkładki z klipsem
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 4144,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 3, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
4.5.5.) Wartość części: 2862,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 4, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 7502,85 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 5, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
30192121-5 - Długopisy kulkowe
4.5.5.) Wartość części: 58500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 6, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342412-3 - Głośniki
31158100-9 - Ładowarki do baterii
31158000-8 - Ładowarki
32342200-4 - Słuchawki douszne
30234600-4 - Pamięć flash
31422000-0 - Zestawy baterii
4.5.5.) Wartość części: 41960,68 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 7, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
18420000-9 - Dodatki odzieżowe
39295200-8 - Parasole
4.5.5.) Wartość części: 65371,48 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 8, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22815000-6 - Notatniki
4.5.5.) Wartość części: 4087,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 9, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 5382,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47704,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68303,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53236,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Borowy prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: BUTTERFLY AGENCJA REKLAMOWA AGNIESZKA BOROWY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511116127
7.3.3) Ulica: Myśliwska 8 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-662
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53236,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Żłobków w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.