Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00362345/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
- 2022/BZP 00375134/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-03
- 2022/BZP 00523409/01 - Wynik z dnia 2022-12-29
- 2022/BZP 00523411/01 - Wynik z dnia 2022-12-29
- 2022/BZP 00526932/01 - Wynik z dnia 2022-12-30
- 2022/BZP 00526962/01 - Wynik z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00030126/01 - Wynik z dnia 2023-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 226453303, 226459291
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-618b86db-3a4d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362345/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.B5.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 229546,02 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2862,5 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 1, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33733000-7 - Okulary przeciwsłoneczne
18936000-9 - Torby włókiennicze
39225710-5 - Butelki
30192121-5 - Długopisy kulkowe
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
18900000-8 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby
35123400-6 - Znaczki identyfikacyjne
35121600-4 - Zawieszki
39221150-3 - Termosy
4.5.5.) Wartość części: 39734,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 2, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22852100-8 - Okładki na akta
30191130-4 - Podkładki z klipsem
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 4144,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 3, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
4.5.5.) Wartość części: 2862,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 4, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 7502,85 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 5, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
30192121-5 - Długopisy kulkowe
4.5.5.) Wartość części: 58500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 6, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342412-3 - Głośniki
31158100-9 - Ładowarki do baterii
31158000-8 - Ładowarki
32342200-4 - Słuchawki douszne
30234600-4 - Pamięć flash
31422000-0 - Zestawy baterii
4.5.5.) Wartość części: 41960,68 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 7, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
18420000-9 - Dodatki odzieżowe
39295200-8 - Parasole
4.5.5.) Wartość części: 65371,48 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 8, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22815000-6 - Notatniki
4.5.5.) Wartość części: 4087,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla Zadania nr 9, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 5382,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3997,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9225,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Olasz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: AM PROMOTION Adam Olasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-144-25-55
7.3.3) Ulica: Ożarowska 11
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres przedmiotu Umowy wskazany w ust. 2 wykonywać będzie podwykonawca: Krzysztof Szymanowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: HORNET KRZYSZTOF SZYMANOWSKI z siedzibą w Sulejówku 05-071, ul. Partyzantów nr 21.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Centrum Cyberbezpieczeństwa AGH w ramach projektu SOCCER
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawy papieru i materiałów biurowych
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.