eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławdostawa środków do dezynfekcji



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa środków do dezynfekcji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszarowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 395 74 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: estolba@szpital.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa środków do dezynfekcji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14000cdf-5f3b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00244834/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 środki do dezynfekcji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427471/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP 70/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134726,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Antyseptyczny preparat do mycia i dezynfekcji skóry rąk przed zabiegami oraz do mycia ciała pacjentów przygotowywanych
do zabiegów chirurgicznych; zawierający w swym składzie alkohol etylowy i chlorheksydynę; produkt leczniczy. B (w tym
MRSA), V, F – do 1 minuty; dezynfekcja skóry – do 2 minut. 500 ml op. 18

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 1620,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat w proszku (koncentrat) do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, endoskopów giętkich i inkubatorów; bez
aldehydowy, nadtlenowy; posiadający dobre właściwości myjące w przypadku silnych zabrudzeń i zaschniętych pozostałości
organicznych: krwi, białka, ropy; możliwość stosowania w myjniach ultradźwiękowych; wymagana pozytywna opinia
producenta endoskopów Olympus Optical oraz pozytywna opinia IMiDz, potwierdzająca możliwość stosowania do mycia i
dezynfekcji inkubatorów.
zad. 2a( 9a)-2 kg op. 50
zad. 2b (9b)-10 kg op. 2
zad. 2c (9c)-Aktywator dla pozycji powyżej. 2 l op. 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 9316,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tlenowy preparat myjąco – dezynfekcyjny do mycia i dezynfekcji wszelkich przedmiotów zmywalnych i powierzchni;
zawierający kwas nadoctowy; nie zawierający aldehydów, związków amoniowych, chloru, fenolu; skuteczny w obecności
zanieczyszczeń; pH neutralne; kompatybilność materiałowa ze: stalą nierdzewną, polietylenem, aluminium oraz
poliwęglanem potwierdzona wynikami badań laboratoryjnych; stabilność roztworu roboczego min. 24 godziny; wyrób
medyczny klasy II a i produkt biobójczy. Stężenie do 2 %: B – zgodnie z EN 16615, Tbc – zgodnie z EN 14348, F (w tym
C.albicans) – zgodnie z EN 16615, V (w tym Adeno, Polio) – zgodnie z En 14476, S – zgodnie z EN 13704; w czasie do 15
minut. 1500 g op. 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 1952,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat (koncentrat) do mycia i dezynfekcji wszystkich rodzajów zmywalnych powierzchni w środowisku szpitalnym;
zawierający fenoksyetanol i chlorek benzalkoniowy; nie zawierający aldehydów, substancji lotnych i zapachowych;
wymagana pozytywna opinia IMiDz lub równoważna; opakowanie kompatybilne z urządzeniami dozującymi DG1. B, F, V (w
tym HBV, HCV, HIV – do 15 minut, Adeno, Polyoma, Rota, Noro – do 60 minut. 5 l op. 25

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 4520,25 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat alkoholowy, na bazie co najmniej dwóch alkoholi (bez etanolu) i amfoterycznych związków powierzchniowo
czynnych; do dezynfekcji w warunkach czystych wszelkich małych i trudno dostępnych powierzchni niewrażliwych na
działanie alkoholi; przebadany zgodnie z EN 16615:2015; możliwość stosowania na oddziałach pediatrycznych – wymagana
pozytywna opinia IMiDz lub równoważna. B (w tym MRSA, Tbc), F, V (w tym HBV, HCV, HIV, Adeno, Rota) – do 1 minuty. 1
l op. 250

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 2225,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat do dekontaminacji i pielęgnacji jamy ustnej przed zabiegami chirurgicznymi, intubacją; zawierający
dichlorowodorek octenidyny; nie zawierający chlorheksydyny i alkoholu; nie powodujący drażnienia błony śluzowej jamy
ustnej; możliwość stosowania u dzieci od 3 roku życia. 250 ml op. 300

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 5970,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sterylny, gotowy do użycia roztwór przeznaczony do irygacji, czyszczenia, nawilżania ran ostrych, przewlekłych i
oparzeniowych1 i 2 stopnia, usuwania włóknistych płaszczy i biofilmów z rany w sposób zapewniających ochronę tkanki;
zawierający poliheksanidynę i betainę; nie zawierający jodopowidonu i octenidyny; wyrób medyczny klasy III.
zad.7a (32a)- 350 ml op. 100
zad. 7b(32b)-1 l op. 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 9489,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8a(36a) Środek enzymatyczny do maszynowego mycia endoskopów Olympus w myjniach firmy Olympus – wymagana
pozytywna opinia producenta. 5 l op. 50
8b (36b) Preparat, zawierający aldehyd glutarowy, do maszynowej chemiczno – termicznej (temperatura do 60°C) dezynfekcji
endoskopów Olympus w myjniach Olympus - wymagana pozytywna opinia producenta. B (w tym Tbc), F, V. 5 l op. 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 12327,50 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

9a(37a) Płynny preparat (koncentrat) do maszynowego mycia endoskopów elastycznych i akcesoriów endoskopowych w myjni
dezynfektorze Wassenburg WD 440 – wymagana pozytywna opinia producenta myjni; skutecznie usuwający pozostałości
organiczne np. zaschniętą i denaturowaną krew; skuteczny w niskich temperaturach; kompatybilny z endoskopami
Olympus/Pentax - wymagana pozytywna opinia producenta endoskopów; możliwość stosowania w myjniach
ultradźwiękowych. 5 l op. 100
9b(37b) Płynny preparat (koncentrat) do maszynowej dezynfekcji, w temperaturze 50-55 °C, endoskopów elastycznych i innych
termolabilnych w myjni dezynfektorze Wassenburg WD 440 – wymagana pozytywna opinia producenta myjni; zawierający
aldehyd glutarowy; nie zawierający formaldehydu ani czwartorzędowych związków amoniowych; kompatybilny z
endoskopami Olympus/Pentax - wymagana pozytywna opinia producenta endoskopów. B (w tym MRSA, Tbc), F, V. 5 l op.
100
9c (37c) Płynny, alkaliczny (pH>10) preparat do mycia w myjniach dezynfektorach narzędzi i sprzętu medycznego, również
wykonanego z aluminium i tworzyw sztucznych; skutecznie usuwający pozostałości organiczne np. zaschniętą i
denaturowaną krew; nie wymagający neutralizacji; zawierający środki konserwujące i inhibitory korozji;nie zawierający
glicerolu; nie sklasyfikowany jako produkt niebezpieczny; możliwość stosowania w myjniach ultradźwiękowych. 5 l op. 55
9d (37d) Płynny preparat do wstępnego mycia i dezynfekcji termostabilnych i termolabilnych narzędzi chirurgicznych,
stomatologicznych i endoskopów elastycznych przed maszynową dekontaminacją oraz do stosowania w myjniach
ultradźwiękowych; skuteczny w niskich temperaturach (20 °C), usuwający pozostałości organiczne np. zaschniętą i
denaturowaną krew; nie zawierający aldehydów ani czwartorzędowych związków amoniowych. Temperatura 20 °C,
stężenie 1 %: B, F, V (w tym HBV, HCV, HIV) – do 15 minut. 5 l op. 50
9e (37e) Płynny, nisko pieniący, neutralny preparat do maszynowej dezynfekcji endoskopów elastycznych i innych
termolabilnych, w temperaturze 50-55 °C; zawierający aldehyd glutarowy; nie zawierający aldehydu mrówkowego oraz
czwartorzędowych związków amoniowych. B (w tym Tbc), F, V. 5 l op. 15
9 f (37f) Płynny preparat płuczący do płukania w myjni dezynfektorze, przyspieszający suszenie po maszynowym myciu i
dezynfekcji; zawierający środki powierzchniowo czynne, polikarboksylany oraz środki konserwujące; nie zawierający oleju
parafinowego, alkoholu i jego związków. 5 l op. 5
9g (37g) Płynny, myjący i neutralizujący preparat do stosowania w myjniach dezynfektorach; zawierający kwas cytrynowy; nie
zawierający fosforanów, azotanów oraz tenzydów. 5 l op. 3
9h (37h) Płynny, alkaliczny preparat do mycia w myjni dezynfektorze; usuwający pozostałości organiczne np. zaschniętą i denaturowaną krew;skuteczny również w twardej wodzie; zawierający metakrzemian disodowy; nie zawierający
wodorotlenku sodu, składników utleniających, glicerolu oraz związków powierzchniowo czynnych. 5 l op. 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 88144,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

10a (44a) Gotowe do użycia chusteczki nasączone alkoholem (min. 70%), odpowiednie do wszystkich powierzchni niewrażliwych
na działanie alkoholu; rozmiar 20x22 cm +/- 10 %. B (w tym Tbc), F, V (w tym HBV, HCV, HIV – do 30 s, Noro – do 1 minuty.
Tuba =100 szt. op. 1600
10 (44b) Wkład do tuby = 100 szt. op. 400

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 16980,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3386,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3386,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3386,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego "Cezal"S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 899-010-72-08

7.3.3) Ulica: ul. Widna 4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3386,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7817,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12056,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12056,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 899-010-72-08

7.3.3) Ulica: ul. Widna 4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12056,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie z art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.; zwana dalej: PZP), Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez LP Serwis Sp. zo.o., ul. Ligota 1/13, 35-100 Trzebnica z ceną oferty 988,20 zł brutto. Jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający wymagał preparatu do dezynfekcji wszelkich przedmiotów zmywalnych i powierzchni, a Wykonawca zaoferował preparat do do dezynfekcji narzędzi.
Ponadto Wykonawca nie złożył do oferty wymaganych w SWZ w ust 14.1 pkt 8 dokumentów potwierdzających skuteczność biobójczą i czas ekspozycji oraz podwójną rejestrację-jako wyrób medyczny i produkt biobójczy.
Zamawiający w dniu 22.11.2022r. wezwał Wykonawcę o złożenie ww. przedmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie przedłożył dokumentów potwierdzających rejestację jako produkt biobójczy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6428,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6428,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6428,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 899-010-72-08

7.3.3) Ulica: ul. Widna 4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6428,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7713,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7713,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7713,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899-010-72-08

7.3.3) Ulica: ul. Widna 4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7713,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8118,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8118,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8118,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527-00-10-985

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8118,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12059,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12059,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12059,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 899-010-72-08

7.3.3) Ulica: ul. Widna 4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12059,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527-00-10-985

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14148,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94639,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94639,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94639,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media-Med Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9452062062

7.3.3) Ulica: ul. Promienistych 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-481

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94639,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21232,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21232,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21232,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polmil Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5542922201

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8b

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-758

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21232,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.