Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00449976/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konserwacji, przeglądów, prac eksploatacyjnych dla potrzeb UMWL w Lublinie z podział na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.orlowska@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa konserwacji, przeglądów, prac eksploatacyjnych dla potrzeb UMWL w Lublinie z podział na 3 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58f4e94e-64bf-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017525/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przegląd i konserwacja instalacji, urządzeń i aparatury elektrycznej
1.3.4 Przegląd i konserwacja instalacji i urządzeń sanitarnych
1.3.5 Przegląd , konserwacja i naprawa systemu wentylacji i klimatyzacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449976/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.98. 2022.AO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi konserwacji i przeglądów instalacji sanitarnych w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Artura Grottgera 4, zakres prac obejmuje:a) prace konserwacyjne i bieżące sprawdzenia,
b) kontrole stanu technicznego, wynikające z art. 62 ustawy Prawo Budowlane,
c) usuwanie awarii.
Przedmiotowy zakres prac obejmuje następujące urządzenia i instalacje:
a) wody użytkowej wraz z przyłączem i hydrofornią, wody deszczowej wraz z centralą deszczową,
b) ciepła technologicznego, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wymiennikownię, wraz z kompaktowym węzłem cieplnym i z zasobnikami ciepłej wody użytkowej, przygotowanie i uruchomienie węzła cieplnego przed sezonem grzewczym, instalację ogrzewania podłogowego,
c) glikolowa odzysku ciepła,
d) instalację kanalizacji sanitarnej, wraz z przyłączem i stacją podnoszenia ścieków, bez separatora substancji ropopochodnych,
e) instalację kanalizacji deszczowej, wraz z przyłączem i ze zbiornikiem retencyjnym.
Wykonawca wykona dwa razy w roku obowiązkowe przeglądy kontrolne, tj. najpóźniej do dnia 31 maja 2023 r. i do dnia 30 listopada 2023 r. w zakresach każdej z w/w części zgodnie z Prawem budowlanym Rozdział 6 - Utrzymanie obiektów budowlanych § 62 oraz obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi i BHP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I stanowi Załącznik nr 1a.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 93621,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR IIUsługa polega na wykonywaniu prac eksploatacyjnych przy instalacjach i urządzeniach elektrycznych w roku 2023, w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie położonym przy ul. Artura Grottgera 4 w Lublinie
Prace eksploatacyjne obejmują:
a) dwie kontrole stanu technicznego, wynikające z art. 62 ustawy Prawo Budowlane
b) prace konserwacyjne, bieżące naprawy i sprawdzenia,
c) badania skuteczności ochrony przeciwporażeniowej instalacji we wskazanych pomieszczeniach.
d) działania związane z usuwaniem awarii i ograniczające skutki awarii.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II stanowi Załącznik nr 1b.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 60886,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR IIIPrzedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca prac eksploatacyjnych wykonywanych przy instalacjach i urządzeniach klimatyzacji i wentylacji w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie przy ul. Artura Grottgera 4, której zakres obejmuje:
1) Kontrole stanu technicznego, prace eksploatacyjne i konserwacyjne, bieżące sprawdzenia i drobne naprawy instalacji i urządzeń:
a) instalacji wody lodowej,
b) instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej ogólnej,
c) instalacji wentylacji bytowej, pożarowej i detekcji gazu,
d) klimatyzacji pomieszczeń serwerowni i UPS,
e) klimatyzacji pomieszczeń LPD,
Działania związane z usuwaniem awarii i ograniczające skutki awarii.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III stanowi Załącznik nr 1c.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 214827,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm.) – wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86192,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86192,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86192,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Bychowo Witold Zgubiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120000526
7.3.3) Ulica: Witosa 16B
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-315
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86192,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249826,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249826,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249826,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Sanit Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121979222
7.3.3) Ulica: Piaskowa 23
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-413
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249826,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi konserwacyjno-naprawcze instalacji ciepłowniczej i wodno-kanalizacyjnej w budynkach Instytutu Biologii Doświadczalnej PAN w Warszawie
- Usługa konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody, oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków, neutralizatorów oraz badania hydrantów w kompleksach wojskowych.
- Wykonanie w roku 2025 usług konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie prac ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa
- Wymiana naboi w klapach oddymiających systemów przeciwpożarowych.
- Kompleksowe czyszczenie i dezynfekcja układów klimatyzacyjno-wentylacyjnych, wymiana filtrów zwykłych i absolutnych oraz badanie integralności i szczelności zamocowania filtrów absolutnych
- "Obsługa techniczna i konserwacja urządzeń i instalacji w budynku przy ul. Siennej 82 w Warszawie - 5 części"
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.