eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH



Og³oszenie z dnia 2022-01-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kpcp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0fae48f5-7aa7-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00030524

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023796/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.platformazakupowa.pl/pn/kpcp

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/kpcp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe okre¶lenie wymagañ technicznych i organizacyjnych dotycz±cych korespondencji elektronicznej zawarto w punkcie 13 i 14 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych jest Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii
w Bydgoszczy: e-mail: iodo@kpcp.pl;
3) przekazane w zwi±zku prowadzonym w my¶l ustawy Prawo zamówieñ publicznych
z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, dane osobowe przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu udokumentowania przeprowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e realizacji umowy;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”, a tak¿e osoby wykonuj±ce w imieniu Zamawiaj±cego czynno¶ci zwi±zane z prowadzeniem postêpowania, a nastêpnie realizacj± zawartej umowy;
5) przekazane przez Wykonawcê dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie
z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, ponadto w odniesieniu do umów okres ich przechowywania okre¶la Instrukcja Archiwalna KPCP zatwierdzona przez Archiwum Pañstwowe
w Bydgoszczy;
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê bêd±cego osob± fizyczn± oraz osoby fizyczne reprezentuj±ce Wykonawcê danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoba, której dane dotycz± posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
9) osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
− prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

*Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 02 Z TP 22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla Zamawiaj±cego, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 121 pkt. 1) ustawy Pzp, zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê us³ugi prania dezynfekcyjnego w jednym zak³adzie pralniczym.
3. Zamawiaj±cy, w razie uzasadnionych w±tpliwo¶ci, zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji podanych w Ofercie poprzez wizjê lokaln± w pralni Wykonawcy przez wyborem Oferty.
4. Szczegó³owe zasady realizacji us³ugi oraz przewidywane zmiany umowy okre¶la projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 8 do SWZ.
5. Osoby wykonuj±ce w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynno¶ci zwi±zane z us³ug± prania (tj. pranie dezynfekcyjne, czyszczenie chemiczne, dezynfekcja komorowa, suszenie, prasowanie, maglowanie, sk³adanie, sortowanie, drobne naprawy krawieckie, pakowanie bielizny i odzie¿y personelu oraz innego asortymentu) musz± byæ zatrudnione przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê.
5.1. Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu, o którym mowa w pkt. 4.7 SWZ w szczególno¶ci poprzez zlecenie kontroli Pañstwowej Inspekcji Pracy lub poprzez ¿±danie przed³o¿enia stosownych dowodów przez Wykonawcê potwierdzaj±cych zatrudnienie ww. osób na umowê o pracê. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania z³o¿enia w wyznaczonym terminie o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
a w szczególno¶ci:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione
na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia
w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy,
b) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê
lub Podwykonawcê kopi umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony).
Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami reguluj±cymi ochronê danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników, wynagrodzenia). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê, rodzaj umówionej pracy powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania,
c) za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego, zanonimizowane w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, przy czym imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji,
d) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, przy czym imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania pracy.
5.2. W przypadku nieprzestrzegania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu, o którym mowa w pkt. 4.7 SWZ Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w § 10 projektu umowy. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, nieudzielenie wyja¶nieñ lub niepoddanie siê kontroli lub jej utrudnianie traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt. 4.7 SWZ uprawniaj±ce do na³o¿enia kary umownej.
5.3. Wykonawca zobowi±zany jest do uzyskania od pracowników zgody
na przetwarzanie danych osobowych w zakresie koniecznym do spe³nienia wymogu okre¶lonego w pkt. 4.7 SWZ.
5.4. Wykonawca zobowi±zany jest do wprowadzenia w umowach z Podwykonawcami stosownych zapisów zobowi±zuj±cych do zatrudnienia w/w osób na umowê o pracê oraz zapisów umo¿liwiaj±cych Zamawiaj±cemu przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowi±zku.
5.5. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy w powy¿szym zakresie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
6. Zamawiaj±cy przedstawi³ przedmiot zamówienia jako jedno zadanie. Zamawiaj±cy
nie wyra¿a zgody na sk³adanie ofert czê¶ciowych, tzn. oferta musi obejmowaæ ca³y przedmiot zamówienia
7. Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci z uwagi na to, ¿e aby uzyskaæ bieliznê czysta wizualnie, woln± od drobnoustrojów patogennych, wszystkie wymienione kolejne etapy us³ugi, tj.: pranie, czyszczenie, suszenie, prasowanie, maglowanie, sortowanie, sk³adanie, drobne naprawy krawieckie, pakowanie bielizny szpitalnej, odzie¿y medycznej, transport, stanowi± nierozerwaln± ca³o¶æ w uzyskaniu odpowiedniego efektu odpowiadaj±cemu przyjêtym standardom. Podzia³ ww. Us³ug spowodowa³by du¿e trudno¶ci w uzyskaniu odpowiednich wymogów, jakimi musi charakteryzowaæ siê bielizna czysta. Brak podzia³u zamówienia na czê¶ci jest uzasadniony rzeczywistymi potrzebami Zamawiaj±cego i nie spowoduje ograniczenia uczciwej konkurencji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Us³ugi odbierania prania

98315000-4 - Us³ugi prasowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza bêdzie ta oferta, która zdobêdzie najwiêksz± ilo¶æ punktów obliczonych wg wzoru:

P = (Cn : Co) x 60 + (Jb : Jmax) x 40

P – punktacja ca³kowita
Cn – cena brutto najni¿sza spo¶ród ofert rozpatrywanych
Co – Cena brutto oferty badanej
Jb – Ilo¶æ punktów za jako¶æ oferty badanej
Jmax – maksymalna ilo¶æ punktów za jako¶æ spo¶ród ofert rozpatrywanych

Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.

Szczegó³owy opis oceny ofert zawarty jest w pkt. 20 SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ higieniczno-epidemiczna

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca ma dostêpne w celu wykonania zamówienia:
a) co najmniej dwa urz±dzenia pralnicze, wyposa¿one w automatyczne systemy dozuj±ce ¶rodki do prania i dezynfekcji oraz kontroluj±ce parametry procesu prania i dezynfekcji;
b) agregat do czyszczenia chemicznego;
c) urz±dzenie do parowej dezynfekcji komorowej;
d) co najmniej jeden ¶rodek transportu przystosowany do przewozu bielizny szpitalnej, spe³niaj±cy wymogi okre¶lone w obowi±zuj±cych przepisach prawa, w szczególno¶ci §26 Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ, jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± (Dz.U. z 2019 r. poz. 595 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia ¿adnych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego – w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni – z³o¿y aktualny na dzieñ z³o¿enia, dokument potwierdzaj±ce spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w pkt. 8.2 SWZ, tj.
Wype³niony i podpisany Wykaz narzêdzi dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (za³±cznik nr 6 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Do Oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ:
1. Zaakceptowane Limity jako¶ci mikrobiologicznej bielizny wypranej (za³±cznik nr 3 do SWZ).
2. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e zgodnie z opini± Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej pralnia spe³nia wymagania w zakresie prania bielizny dla podmiotów leczniczych.
3. Aktualna opinia lub za¶wiadczenie Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzaj±ce, ¿e ¶rodek transportu wymieniony w Wykazie (za³±cznik nr 6 do SWZ) jest przystosowany do przewozu bielizny szpitalnej.
4. Schemat izolowania technologicznego bielizny ogólnie zabrudzonej i ska¿onej w proponowanej Zamawiaj±cemu pralni (pkt III, ppkt. 6 Opisu przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 1 do SWZ) wraz z informacj± o podmiotach, na rzecz
których Wykonawca ¶wiadczy us³ugi lub o¶wiadczeniem, ¿e nie ¶wiadczy us³ug
na rzecz innych podmiotów.
5. Wyniki ostatnio przeprowadzonych w³asnych okresowych czysto¶ciowych badañ mikrobiologicznych bazy prania dezynfekcyjnego.
6. Wynik ostatniej kontroli przeprowadzonej przez Pañstwowy Inspektorat Sanitarny u Wykonawcy.
7. Wykaz parametrów dezynfekcji termicznej mo¿liwy do pozyskania w procesie prania odka¿aj±cego bielizny operacyjnej.
8. Atest PZH lub o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce mo¿liwo¶æ stosowania worków do transportu bielizny szpitalnej (brudnej i czystej).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1. Zaakceptowane Limity jako¶ci mikrobiologicznej bielizny wypranej (za³±cznik
nr 3 do SWZ).
2. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e zgodnie z opini± Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej pralnia spe³nia wymagania w zakresie prania bielizny dla podmiotów leczniczych.
3. Aktualna opinia lub za¶wiadczenie Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzaj±ce, ¿e ¶rodek transportu wymieniony w Wykazie (za³±cznik nr 6 do SWZ) jest przystosowany do przewozu bielizny szpitalnej.
4. Schemat izolowania technologicznego bielizny ogólnie zabrudzonej i ska¿onej w proponowanej Zamawiaj±cemu pralni (pkt III, ppkt. 6 Opisu przedmiotu
zamówienia – za³±cznik nr 1 do SWZ) wraz z informacj± o podmiotach, na rzecz
których Wykonawca ¶wiadczy us³ugi lub o¶wiadczeniem, ¿e nie ¶wiadczy us³ug
na rzecz innych podmiotów.
5. Wyniki ostatnio przeprowadzonych w³asnych okresowych czysto¶ciowych badañ mikrobiologicznych bazy prania dezynfekcyjnego.
6. Wynik ostatniej kontroli przeprowadzonej przez Pañstwowy Inspektorat Sanitarny u Wykonawcy.
7. Wykaz parametrów dezynfekcji termicznej mo¿liwy do pozyskania w procesie prania odka¿aj±cego bielizny operacyjnej.
8. Atest PZH lub o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce mo¿liwo¶æ stosowania worków do transportu bielizny szpitalnej (brudnej i czystej).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia wraz z za³±cznikami (za³±cznik nr 1 do SWZ).
2. Wype³niony i podpisany Formularz cenowy (za³±cznik nr 2 do SWZ).
3. Wype³niony i podpisany formularz Oferty (za³. nr 4 SWZ).
4. Wype³niony i podpisany dokument (za³±cznik nr 7 do SWZ) – Proponowane rodzaje i zakres opakowañ do bielizny brudnej.
5. Dokument okre¶lony w pkt. 9.3 a) – je¿eli dotyczy.
6. Pe³nomocnictwo: orygina³ lub elektroniczna kopia po¶wiadczona przez mocodawcê lub notariusza – za³±czyæ, je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. O¶wiadczenie w zakresie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu sk³ada co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunku udzia³u, zgodnie z informacj± wskazan± w formularzu Oferty. Zapisy pkt. 9 SWZ stosuje siê odpowiednio.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu Oferty, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków opisanych w ppkt. 8.2 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty
w nastêpuj±cym zakresie:
1) ceny oraz podatku VAT - w przypadku zmiany stawki podatku VAT – Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT i stosownie do dokonanej zmiany stawki podatku,
2) obni¿enia ceny w przypadku zastosowania przez Wykonawcê promocji lub obni¿ki cen;
3) osób wskazanych przez strony do kontaktów i nadzoru nad realizacj± umowy;
4) zmiany godzin odbioru bielizny brudnej i dostaw bielizny czystej;
5) przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy – w przypadku, gdy w okresie obowi±zywania umowy wskazanym w § 2 ust. 1 cena brutto umowy nie zostanie wykorzystana, okres obowi±zywania umowy mo¿e zostaæ przed³u¿ony bez zmiany cen jednostkowych i bez zwiêkszania warto¶ci brutto umowy.
2. W wypadku wyd³u¿enia okresu obowi±zywania umowy zgodnie z pkt. 5) ust. 1 niniejszego paragrafu na okres ponad 12 miesiêcy dopuszcza siê zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w razie zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
oraz je¿eli zmiana ta lub zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zastosowanie maj± zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy okre¶lone w ust. 3-10 niniejszego paragrafu.
3. Zwiêkszenie lub obni¿enie cen jednostkowych mo¿liwe bêdzie w przypadku okre¶lonym
w ust. 2 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê powoduj±c ich zwiêkszenie lub obni¿enie
w odpowiednim stopniu do szacowanych przez niego przy sk³adaniu oferty.
4. Przy okre¶leniu wp³ywu zmian okre¶lonych w ust. 2 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê nie bêd± uwzglêdniane zmiany dotycz±ce osób, które nie uczestnicz± bezpo¶rednio w realizacji zamówienia.
5. Zwiêkszenie lub obni¿enie cen jednostkowych w przypadku okre¶lonym w ust. 2, bêdzie mo¿liwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 2 pkt 4 umowy, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z zawarciem lub realizacj± umowy o prowadzenie pracowniczych planów kapita³owych, o której mowa w art. 14 ust. 1 Ustawy z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r.
o pracowniczych planach kapita³owych. W przypadku zmiany, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o sumê wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy wynikaj±c± z wp³at do pracowniczych planów kapita³owych.
cdn. - SEKCJA IX

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-31 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/kpcp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-31 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-01

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

cd. Sekcja VII.7.4.
6. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê umowy. Wniosek powinien mieæ formê pisemn± i zawieraæ uzasadnienie oraz propozycjê zmiany umowy, w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia.
7. W przypadkach okre¶lonych w ust. 2 Wykonawca wraz ze z³o¿onym wnioskiem zobowi±zany jest wykazaæ Zamawiaj±cemu wp³yw zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia,
a w przypadku wyst±pienia z wnioskiem przez Zamawiaj±cego - w terminie 7 dni od dorêczenia mu wniosku, wykazaæ Zamawiaj±cemu wp³yw zmian lub jego brak na koszty wykonania przez niego zamówienia. W szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zany jest okre¶liæ:
1) przyjête przez Wykonawcê zasady kalkulacji wysoko¶ci kosztów wykonania umowy oraz za³o¿enia co do wysoko¶ci przysz³ych kosztów wykonania umowy wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi prawid³owo¶æ przyjêtych za³o¿eñ;
2) wp³yw zmian na wysoko¶æ kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê;
3) szczegó³ow± kalkulacjê proponowanej zmiany umowy oraz wykazaæ adekwatno¶æ propozycji zmiany wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê.
8. Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawcy o uzupe³nienie otrzymanych dokumentów w szczególno¶ci poprzez przekazanie dodatkowych wyja¶nieñ, informacji lub dokumentów (orygina³ów do wgl±du lub kopii potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³ami).
9. Zamawiaj±cy mo¿e przekazaæ Wykonawcy pisemny wniosek w sprawie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek taki powinien zawieraæ co najmniej propozycjê zmiany umowy
w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia oraz powo³anie zmian przepisów. Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyja¶nieñ lub dokumentów (orygina³ów do wgl±du lub kopii potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³ami) niezbêdnych do oceny przez Zamawiaj±cego, czy zmiany na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa powy¿ej s± uzasadnione.
10. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w tre¶ci umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.