eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH



Og³oszenie z dnia 2022-03-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kpcp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/kpcp

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0fae48f5-7aa7-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00076073

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023796/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00030524/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02 Z TP 22

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 528729,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla Zamawiaj±cego, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 121 pkt. 1) ustawy Pzp, zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê us³ugi prania dezynfekcyjnego w jednym zak³adzie pralniczym.
3. Zamawiaj±cy, w razie uzasadnionych w±tpliwo¶ci, zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji podanych w Ofercie poprzez wizjê lokaln± w pralni Wykonawcy przez wyborem Oferty.
4. Szczegó³owe zasady realizacji us³ugi oraz przewidywane zmiany umowy okre¶la projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 8 do SWZ.
5. Osoby wykonuj±ce w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynno¶ci zwi±zane z us³ug± prania (tj. pranie dezynfekcyjne, czyszczenie chemiczne, dezynfekcja komorowa, suszenie, prasowanie, maglowanie, sk³adanie, sortowanie, drobne naprawy krawieckie, pakowanie bielizny i odzie¿y personelu oraz innego asortymentu) musz± byæ zatrudnione przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê.
5.1. Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu, o którym mowa w pkt. 4.7 SWZ w szczególno¶ci poprzez zlecenie kontroli Pañstwowej Inspekcji Pracy lub poprzez ¿±danie przed³o¿enia stosownych dowodów przez Wykonawcê potwierdzaj±cych zatrudnienie ww. osób na umowê o pracê. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania z³o¿enia w wyznaczonym terminie o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
a w szczególno¶ci:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione
na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia
w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy,
b) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê
lub Podwykonawcê kopi umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony).
Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami reguluj±cymi ochronê danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników, wynagrodzenia). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê, rodzaj umówionej pracy powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania,
c) za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego, zanonimizowane w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, przy czym imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji,
d) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, przy czym imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania pracy.
5.2. W przypadku nieprzestrzegania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu, o którym mowa w pkt. 4.7 SWZ Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w § 10 projektu umowy. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, nieudzielenie wyja¶nieñ lub niepoddanie siê kontroli lub jej utrudnianie traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt. 4.7 SWZ uprawniaj±ce do na³o¿enia kary umownej.
5.3. Wykonawca zobowi±zany jest do uzyskania od pracowników zgody
na przetwarzanie danych osobowych w zakresie koniecznym do spe³nienia wymogu okre¶lonego w pkt. 4.7 SWZ.
5.4. Wykonawca zobowi±zany jest do wprowadzenia w umowach z Podwykonawcami stosownych zapisów zobowi±zuj±cych do zatrudnienia w/w osób na umowê o pracê oraz zapisów umo¿liwiaj±cych Zamawiaj±cemu przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowi±zku.
5.5. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy w powy¿szym zakresie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
6. Zamawiaj±cy przedstawi³ przedmiot zamówienia jako jedno zadanie. Zamawiaj±cy
nie wyra¿a zgody na sk³adanie ofert czê¶ciowych, tzn. oferta musi obejmowaæ ca³y przedmiot zamówienia
7. Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci z uwagi na to, ¿e aby uzyskaæ bieliznê czysta wizualnie, woln± od drobnoustrojów patogennych, wszystkie wymienione kolejne etapy us³ugi, tj.: pranie, czyszczenie, suszenie, prasowanie, maglowanie, sortowanie, sk³adanie, drobne naprawy krawieckie, pakowanie bielizny szpitalnej, odzie¿y medycznej, transport, stanowi± nierozerwaln± ca³o¶æ w uzyskaniu odpowiedniego efektu odpowiadaj±cemu przyjêtym standardom. Podzia³ ww. Us³ug spowodowa³by du¿e trudno¶ci w uzyskaniu odpowiednich wymogów, jakimi musi charakteryzowaæ siê bielizna czysta. Brak podzia³u zamówienia na czê¶ci jest uzasadniony rzeczywistymi potrzebami Zamawiaj±cego i nie spowoduje ograniczenia uczciwej konkurencji.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Us³ugi odbierania prania

98315000-4 - Us³ugi prasowania

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 681048,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 681048,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 681048,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761627087

7.3.3) Ulica: Bojanowska 2A

7.3.4) Miejscowo¶æ: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 681048,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-01 do 2023-02-28

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.