Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261624/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00270765/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00274317/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-18
- 2021/BZP 00277142/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
- 2021/BZP 00278953/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU PŁOŃSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PŁOŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 39
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@powiat-plonski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.suprabrokers.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego nr 1 w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130377480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckpplonsk@poczta.internetdsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckpplonsk.bip.gov.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Palcówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Przystań w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000230355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 8/10
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ddplonsk@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://domdzieckaplonsk.bip.gov.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130924663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karolinowo 38
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: glownyksiegowy@dpskarolinowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http:/dpskarolinowo.bip.gov.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000947455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 8/10
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poradniaplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pppplonsk.bip.gov.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130382601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. Jerzego Popiełuszki 14
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcprplonsk.bip.gov.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130433310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 12
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpiotrowska@pupplonsk.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pupplonsk.org.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130382558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 101
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdplonsk.bip.gov.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000970856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Joniec 50
1.5.2.) Miejscowość: Joniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soszw@poczta.onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://oswjoniec.bip.gov.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Płońsku im. Św. Stanisława Kostki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365166960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młodzieżowa 11 a
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswwplonsku@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://soswplonsk.bip.gov.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000198829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zs1plonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsnr1_plonsk.bip.gov.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 2 im. Leona Rutkowskiego w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000861707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 14
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsznr2pl@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsnr2pl.bip.gov.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000256001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 56
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.stanczak@loplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsoplonsk.bip.gov.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Królowej Jadwigi w Czerwińsku nad Wisłą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130921914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Jagiełły 24
1.5.2.) Miejscowość: Czerwińsk n/Wisłą
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-150
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edukacjaplock@poczta.fm
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs_czerwinsk.bip.gov.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Raciążu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000201106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 64
1.5.2.) Miejscowość: Raciąż
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat-zs@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs-raciaz.bip.gov.pl
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382008729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowa@psdsplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psdsplonsk.bip.gov.pl/
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy „Dobry Dom” w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387741239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młodzieżowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.bialecka@zs1plonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobrydom.bip.gov.pl/
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130380186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 39
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@powiat-plonski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-plonski.bip.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU PŁOŃSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2628a449-407d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261624/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.28.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SWZ1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia
Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SWZ
1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami
2. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk
4. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 390702,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ubezpieczenia komunikacyjne4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 323950 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256710,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334245 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256710,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010644132
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256710,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121857 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438504 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122104,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010644132
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122104,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz sieci kanalizacji deszczowej w ul. Warszawskiej w Raciążu
- Rozwój infrastruktury do prowadzenia działalności kulturalnej w Płońsku.
- 2025. Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy drutu do prasy do belowania odpadów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk.
- Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja ściany wschodniej budynku Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39"
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Dobrzyniewo Duże
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Trzydnik Duży
- USŁUGA UBEZPIECZENIA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI SP. Z O.O. W STRZEGOMIU
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sławków
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU WOŁOMIŃSKIEGO
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Koło wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.