Og³oszenie z dnia 2025-01-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „Modernizacja ¶ciany wschodniej budynku Starostwa Powiatowego w P³oñsku przy ul. P³ockiej 39”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT P£OÑSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377712
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. P³ocka 39
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oñsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat-plonski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat-plonski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „Modernizacja ¶ciany wschodniej budynku Starostwa Powiatowego w P³oñsku przy ul. P³ockiej 39”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-35b9a189-6361-43ae-a632-2664d5326e54
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00079152
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00020029/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „Modernizacja ¶ciany wschodniej budynku Starostwa Powiatowego w P³oñsku przy ul. P³ockiej 39”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35b9a189-6361-43ae-a632-2664d5326e543.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub drog± elektroniczn± przy u¿yciu poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat-plonski.pl. ( nie dotyczy sk³adania ofert).
2. Za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji wymienionych w pkt 1 odbywaæ siê bêdzie w szczególno¶ci przekazywanie:
1) wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ,
2) o¶wiadczeñ (innych ni¿ sk³adanych wraz z ofert±)
3) wezwañ i zawiadomieñ,
4) dokumentów sk³adanych na wezwanie Zamawiaj±cego ( w tym podmiotowych ¶rodków dowodowych),
5) wyja¶nieñ sk³adanych na wezwanie Zamawiaj±cego,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu ,,Wykonawca” na platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania konta podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la regulamin Platformy e-Zamówienia dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce ,,Centrum Pomocy”.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± korzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 22/458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce ,,Zg³o¶ problem”.
3. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê Numerem og³oszenia o zamówieniu lub Numerem referencyjnym postêpowania (ZP.272.2.2025) lub identyfikatorem postêpowania dostêpnym na platformie e-Zamówienia.
4. Za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
6. Zmawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. W przypadku awarii platformy E-zamówienia, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zamieszczania wszelkich informacji i komunikatów na stronie internetowej Zamawiaj±cego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta P³oñski, ul. P³ocka 39, 09-100 P³oñsk, dane kontaktowe: adres e-mail: urzad@powiat-plonski.pl
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres ul. P³ocka 39, 09-100 P³oñsk, e-mail: iod@powiat-plonski.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postêpowania na wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. ,, Modernizacja Hali Sportowej wraz z zapleczem przy Zespole Szkó³ Nr 1 w P³oñsku” oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy
z dn. 11.09.2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego). a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „Modernizacja ¶ciany wschodniej budynku Starostwa Powiatowego w P³oñsku przy ul. P³ockiej 39”. Zakres rzeczowy zadania obejmujê wykonanie brakuj±cych warstw elewacji wschodniej budynku ze wzglêdu na niespe³nianie parametrów u¿ytkowych tej elewacji po dokonaniu rozbiórki budynku, który przylega³ do istniej±cego budynku w ostrej granicy dzia³ki.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie: Opis przedmiotu zamówienia (Za³±cznik Nr 10a do SWZ) oraz dokumentacji projektowej (Za³±cznik Nr 10b do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44171000-9 - P³yty (budowlane)
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty, spo¶ród ofert Wykonawców, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu oraz warunki okre¶lone w SWZ zastosuje nastêpuj±ce kryteria:
1. cena -znaczenie kryterium 60%
Ocena ofert w ww. kryterium bêdzie dokonywana wg poni¿szego wzoru:
Cena najni¿sza/cena badana x60 = ilo¶æ punktów w kryterium cena ( C)
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.
2. okres gwarancji -znaczenie kryterium 40%
Ocena ofert w ww. kryterium bêdzie dokonywana wg poni¿szych zasad:
Okres gwarancji oferty badanej (powy¿ej 36 miesiêcy) / maksymalny okres gwarancji( 60 miesiêcy) x 40 = ilo¶æ punktów w kryterium okres gwarancji (G)
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Kryterium „ okres gwarancji” bêdzie oceniane na podstawie okresu udzielonej przez Wykonawcê gwarancji na przedmiot zamówienia ( roboty budowlane oraz u¿yte materia³y) zadeklarowanej w Formularza oferty cenowej –Za³±cznik Nr 1 do SWZ. Okres gwarancji liczony jest od dnia odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego podpisanym przez strony protoko³em odbioru przedmiotu zamówienia. Minimalny okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiaj±cego to okres 36 miesiêcy, za¶ okres maksymalny to 60 miesiêcy. Przy ocenie ofert bêdzie brany pod uwagê okres udzielonej gwarancji (w pe³nych miesi±cach), ponad wymagane minimum, tj. ponad 36 miesiêcy. Oznacza to, ¿e Wykonawca otrzyma punkty w w/w kryterium oceny ofert je¶li zaproponuje okres gwarancji wy¿szy ni¿ 36 miesiêcy. W przypadku zaoferowania minimalnego, wymaganego okresu gwarancji (36 miesiêcy) Wykonawca otrzyma 0 pkt w ww. kryterium oceny ofert. Maksymalny okres gwarancji podlegaj±cy punktacji to 60 miesiêcy. Oznacza to, ¿e Wykonawca, który zaproponuje 60 miesiêcy gwarancji otrzyma maksymaln± liczbê punktów w tym kryterium tj 40 pkt. Je¿eli Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu oferty okresu gwarancji w miesi±cach, wówczas Zamawiaj±cy przyjmie minimalny okres gwarancji wynosz±cy 36 miesiêcy, a Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „ okres gwarancji”. W przypadku zadeklarowania w formularzu oferty okresu gwarancji mniejszego ni¿ 36 miesiêcy, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê poniewa¿ jej tre¶æ nie bêdzie zgodna z warunkami zamówienia.
Za najkorzystniejsz± Zamawiaj±cy uznana ofertê, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów w wyniku zsumowania punktów w kryterium ,,cena „ i ,,okres gwarancji” wed³ug poni¿szego wzoru:
£±czna liczba punktów ocenianej oferty = C+G
Ilo¶æ punktów w kryterium ,,cena”, ,,okres gwarancji” oraz ³±czna liczba punktów bêd± obliczane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem matematycznej zasady zaokr±glania do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1) w zakresie do¶wiadczenia:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej dwie roboty budowlano – monta¿owe budowy lub przebudowy lub modernizacje czynnego obiektu u¿yteczno¶ci publicznej, w których zakres prac obejmowa³ wykonanie elewacji o powierzchni nie mniejszej ni¿ 500 m2 ka¿da wraz z zagospodarowaniem terenu przyleg³ego.
2) potencja³ osobowy:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, posiadaj±c± odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj.: jedn± osob± do pe³nienia funkcji kierownika budowy - posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania budow± lub robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
Przez ww. uprawnienia Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia nadane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 334 ze zm.) oraz art.20 a ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).
Osoba wskazana przez Wykonawcê w wykazie osób musi braæ udzia³ w realizacji zamówienia. Zmiana tej osoby jest mo¿liwa w okoliczno¶ciach i na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy na podstawie art. 274 ust. 1, wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od wezwania aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg wzoru Za³±cznik Nr 5 do SWZ),
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg wzoru Za³±cznik Nr 6 do SWZ)
2. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
3. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ Wykonawcê lub Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.Wykonawca do oferty ( wg wzoru- formularz oferty cenowej stanowi±cy Za³±cznik Nr 1 do SWZ) zobowi±zany jest do³±czyæ:1) o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia i spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu ( wg wzoru Za³±cznik Nr 2 do SWZ)
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania lub w przypadku gdy Zamawiaj±cy mo¿e ww. dokumenty pozyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych wskazanie w Formularzu oferty cenowej danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych dokumentów.
3) pe³nomocnictwo- je¿eli dotyczy
4) o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 3 i 4 – je¿eli dotyczy
5) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia -je¿eli dotyczy (wg wzoru Za³±cznik Nr 8 do SWZ)
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) tymczasowo zastêpuje wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe i winno potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia i spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert. O¶wiadczenie Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby(wg wzoru Za³±cznik Nr 3 do SWZ)
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia i spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru Za³±cznik Nr 4 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonuj± poszczególni Wykonawcy (wg wzoru Za³±cznik Nr 7 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
3) W przypadku warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
- w zakresie do¶wiadczenia - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli wymaganym do¶wiadczeniem wyka¿e siê jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê lub wszyscy ³±cznie.
- w zakresie potencja³u osobowego- Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na czas realizacji zamówienia wymaganym potencja³em osobowym.
4) Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ, i¿ brak jest podstaw do jego wykluczenia z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
5) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6) W przypadku, o którym mowa w pkt 5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
7) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
8) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególno¶ci wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w ustawie Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e w nastêpuj±cych przypadkach:1) zmiany dotycz±ce terminu realizacji zamówienia:
2) zmiany dotycz±ce wynagrodzenia,
3) pozosta³e zmiany,
4) zmiana w zakresie podwykonawstwa,
2.Szczegó³owe zapisy dotycz±ce zmian umowy okre¶lone zosta³y w paragrafie 14 wzoru umowy (Za³±cznik Nr 9 do SWZ)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-14 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z P£OÑSKA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przy³±czami oraz sieci kanalizacji deszczowej w ul. Warszawskiej w Raci±¿u
- Rozwój infrastruktury do prowadzenia dzia³alno¶ci kulturalnej w P³oñsku.
- 2025. Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy drutu do prasy do belowania odpadów w Zak³adzie Zagospodarowania Odpadów w Po¶wiêtnem gm. P³oñsk.
- Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja ¶ciany wschodniej budynku Starostwa Powiatowego w P³oñsku przy ul. P³ockiej 39"
wiêcej: przetargi w P³oñsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja robót budowlano-monta¿owych w Bibliotece G³ównej (DZP.25.43.2024)
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± na potrzeby zasilenia stacji ³adowania pojazdów
- "Us³ugi w zakresie konserwacji i remontów nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck - remont nawierzchni bitumicznych"
- Do¶wietlenie przej¶æ dla pieszych w Dzielnicy Bia³o³êka w Warszawie
- Wymiana pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym po³o¿onym w Rydzynie przy ulicy Ko¶ciuszki 3 i wymiana pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym po³o¿onym w Rydzynie przy ul. Leszczyñskiego 1
- Modernizacja kot³owni wraz z budow± instalacji klimatyzacji w budynku ¶wietlicy wiejskiej w Bogdaszowicach ul. G³ówna 13
wiêcej: P³yty (budowlane) »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.