eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechocinekSukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 1 BAJKA w Ciechocinku



Ogłoszenie z dnia 2025-01-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 1 BAJKA w Ciechocinku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE NR 1 BAJKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910004605

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Widok 9

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedsamnr1@ciechocinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bajka.ciechocinek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 1 BAJKA w Ciechocinku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-206d48a3-c0ce-4be3-b382-aa1f1e6618f6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00030994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-206d48a3-c0ce-4be3-b382-aa1f1e6618f6

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa i owoce

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4. Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo – cenowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej/większej ilości towaru (nie więcej jednak niż 30%), w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się/zwiększenia się liczby dzieci i pracowników placówek uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.), przy czym minimalna wartość umowy jaką Zamawiający zrealizuje w okresie trwania umowy to 70% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający, w zależności od swoich faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do zamiany ilości/rodzaju asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym w ramach wartości umowy. Wykonawca w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nabiał

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4. Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo – cenowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej/większej ilości towaru (nie więcej jednak niż 30%), w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się/zwiększenia się liczby dzieci i pracowników placówek uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.), przy czym minimalna wartość umowy jaką Zamawiający zrealizuje w okresie trwania umowy to 70% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający, w zależności od swoich faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do zamiany ilości/rodzaju asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym w ramach wartości umowy. Wykonawca w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mięso i wędliny

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4. Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo – cenowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej/większej ilości towaru (nie więcej jednak niż 30%), w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się/zwiększenia się liczby dzieci i pracowników placówek uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.), przy czym minimalna wartość umowy jaką Zamawiający zrealizuje w okresie trwania umowy to 70% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający, w zależności od swoich faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do zamiany ilości/rodzaju asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym w ramach wartości umowy. Wykonawca w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mrożonki

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4. Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo – cenowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej/większej ilości towaru (nie więcej jednak niż 30%), w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się/zwiększenia się liczby dzieci i pracowników placówek uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.), przy czym minimalna wartość umowy jaką Zamawiający zrealizuje w okresie trwania umowy to 70% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający, w zależności od swoich faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do zamiany ilości/rodzaju asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym w ramach wartości umowy. Wykonawca w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Artykuły sypkie, woda

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4. Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo – cenowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej/większej ilości towaru (nie więcej jednak niż 30%), w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się/zwiększenia się liczby dzieci i pracowników placówek uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.), przy czym minimalna wartość umowy jaką Zamawiający zrealizuje w okresie trwania umowy to 70% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający, w zależności od swoich faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do zamiany ilości/rodzaju asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym w ramach wartości umowy. Wykonawca w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pieczywo

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4. Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo – cenowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej/większej ilości towaru (nie więcej jednak niż 30%), w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się/zwiększenia się liczby dzieci i pracowników placówek uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.), przy czym minimalna wartość umowy jaką Zamawiający zrealizuje w okresie trwania umowy to 70% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający, w zależności od swoich faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do zamiany ilości/rodzaju asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym w ramach wartości umowy. Wykonawca w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ryby

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4. Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo – cenowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej/większej ilości towaru (nie więcej jednak niż 30%), w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się/zwiększenia się liczby dzieci i pracowników placówek uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.), przy czym minimalna wartość umowy jaką Zamawiający zrealizuje w okresie trwania umowy to 70% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający, w zależności od swoich faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do zamiany ilości/rodzaju asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym w ramach wartości umowy. Wykonawca w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy, w szczególności z tytułu praw do zapłaty czy odszkodowania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

dla części 1 - w ramach1 zadanie o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 35000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy lub w ramach maksymalnie 5 zadań o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 35000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy, przy czym wartość pojedynczego zadania nie może być mniejsza niż 5000 zł netto.
dla części 2 - w ramach 1 zadanie o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 35000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy lub w ramach maksymalnie 5 zadań o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 35000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy, przy czym wartość pojedynczego zadania nie może być mniejsza niż 5000 zł netto.
dla części 3 - w ramach 1 zadanie o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 40000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy lub w ramach maksymalnie 5 zadań o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 40000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy, przy czym wartość pojedynczego zadania nie może być mniejsza niż 4000 zł netto.
dla części 4 - w ramach 1 zadanie o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 10000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy lub w ramach maksymalnie 5 zadań o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 10000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy, przy czym wartość pojedynczego zadania nie może być mniejsza niż 1000 zł netto.
dla części 5 - w ramach1 zadanie o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 40000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy lub w ramach maksymalnie 5 zadań o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 40000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy, przy czym wartość pojedynczego zadania nie może być mniejsza niż 4000 zł netto.
dla części 6 - w ramach 1 zadanie o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 10000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy lub w ramach maksymalnie 5 zadań o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 10000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy, przy czym wartość pojedynczego zadania nie może być mniejsza niż 2000 zł netto.
dla części 7 – w ramach 1 zadanie o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 10000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy lub w ramach maksymalnie 5 zadań o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 10000,00 zł netto łącznie przez 10 miesięcy, przy czym wartość pojedynczego zadania nie może być mniejsza niż 2000 zł netto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych związanych z realizacją przedmiotu umowy, na następujących zasadach (waloryzacja wynagrodzenia):
a) zmiana cen jednostkowych przedmiotu umowy odbywać się będzie w oparciu o wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, lub inna podstawa uprawniająca do zmiany zgodnie z czynnikiem cenotwórczym;
b) Strony mogą wnioskować o zmianę cen jednostkowych wyłączenie w przypadku, gdy wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, zmieni się (ulegając zwiększeniu lub zmniejszeniu) co najmniej o 7 % w porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku.
c) maksymalna zmiana wartości umowy dopuszczona przez Zamawiającego w związku z waloryzacją wynosi 10 % wartości umowy brutto, o której mowa w § 4 ust. 1;
d) wniosek o zmianę wraz z uzasadnieniem, że zmiana cen towarów i usług konsumpcyjnych wpłynęła na koszt przedmiotu zamówienia, może zostać złożony drugiej Stronie nie wcześniej, niż po upływie połowy terminu realizacji umowy;
e) zmiana cen jednostkowych będzie miała zastosowanie od pierwszego pełnego miesiąca w którym zaistniała przesłanka określona w lit. b), z zastrzeżeniem lit. d) powyżej;
f) waloryzacji podlegać będą wyłączenie ceny jednostkowe za usługi pozostałe do wykonania w okresie podlegającym waloryzacji oraz za dostawy wykonane w tym okresie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.