Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015568/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031176 z dnia 2021-04-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tabletkarki rotacyjnej wraz z niezbędnym wyposażeniem do tabletkowania proszków i granulatów ceramicznych oraz nadzór nad montażem, uruchomienie i przeszkolenie załogi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 473 14 00
1.5.8.) Numer faksu: 81 473 14 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ins@ins.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ins.lukasiewicz.gov.pl/BIP/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i rozwój
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tabletkarki rotacyjnej wraz z niezbędnym wyposażeniem do tabletkowania proszków i granulatów ceramicznych oraz nadzór nad montażem, uruchomienie i przeszkolenie załogi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a76c3ec-8180-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015568/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INS/TD-3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 780000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tabletkarki rotacyjnej wraz z niezbędnym wyposażeniem do tabletkowania proszków i granulatów ceramicznych oraz nadzór nad montażem, uruchomienie i przeszkolenie załogi. 2. Zamawiający dopuszcza tabletkarkę wyprodukowaną nie później niż w 2000 roku oraz z liczbą przepracowanych godzin nie większą niż 35 000 roboczogodzin. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 3.1. Dostawę tabletkarki rotacyjnej do formowania kształtek zgodnie ze specyfikacją techniczną nr TD-PR-01, wraz z niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym osiągnięcie wymaganych parametrów technicznych, wraz z montażem oprzyrządowania dla kształtki referencyjnej, godnie z rys. 1A o wymiarach D=5mm, d=2,5mm oraz H=5mm opisanych przez Zamawiającego, do tabletkowania proszków i granulatów ceramicznych – 1 komplet. 3.2. Dostawę oprzyrządowania tabletkującego dla kształtki referencyjnej, zgodnie z rys. 1A o wymiarach D=5mm, d=2,5mm oraz H=5mm – jeden komplet. 3.3. Dostawę pakietu inżynieryjnego. 3.4. Dostawę dokumentacji technicznej wykonawczej oprzyrządowania do formowanie dwóch typów kształtek o parametrach geometrycznych przedstawionych na Rys. 1 przyjmując wymiary D=5 mm, d=2, 5 mm oraz H=2,5 mm: A) 1-otworowych cylindrów o podstawach płaskich – 1 egzemplarz w formie papierowej + 1 egzemplarz formie elektronicznej, B) 1-otworowych cylindrów o podstawach wypukłych – – 1 egzemplarz w formie papierowej + 1 egzemplarz formie elektronicznej. 3.5. Nadzór nad montażem i uruchomienie maszyny. 3.6. Szkolenie pracowników w zakresie obsługi i serwisu maszyny ( 3 osoby). 3.7. Nietypowe narzędzia niezbędne do uruchomienia, serwisu lub remontu urządzenia. 3.8. Wykonanie dokumentacji technicznej 3 komplety w języku polskim w formie wydrukowanej, 1 komplet w formie elektronicznej – zawierającej:• dokumentację techniczno - ruchową maszyny,• dane techniczne maszyny, napędów, przyrządów pomiarowych, itp.• wykaz części zamiennych,• instrukcję konserwacji i napraw maszyny wraz z tabelą smarowania,• Schematy elektryczne, technologiczno – pomiarowe.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ – Specyfikacja Techniczna do zakupu: Tabletkarka rotacyjna nr TD-PR-01. 5. Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczone urządzenie wynosi: 12 miesięcy. 6. Baza dostawy DDP Puławy, Magazyn Zamawiającego – według Incoterms 2010
4.5.3.) Główny kod CPV: 42993000-3 - Maszyny przemysłu chemicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 866305,91
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 866305,91
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 866305,91
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADAMUS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-272-13-68
7.3.3) Ulica: ul. Złota 59
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 866305,91
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 133 dni
2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Wykonanie prac remontowo - konserwatorskich w Sali Rysunku pałacu ks. Czartoryskich w Puławach - etap II
- Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 2 części zamówienia
- Świadczenie usług pralniczych dla Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
- "Odnowa oznakowania poziomego na drogach i parkingach gminy Miasto Puławy w 2025 r.".
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYPOSAŻENIA ZWIERZĘTARNI
więcej: przetargi w Puławach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.