eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiPełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dotyczącego zadania realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. "Centrum Sportowo-Edukacyjne im. Kazimierza Deyny"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dotyczącego zadania realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. „Centrum Sportowo-Edukacyjne im. Kazimierza Deyny”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.starogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dotyczącego zadania realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. „Centrum Sportowo-Edukacyjne im. Kazimierza Deyny”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c0d7207-7c87-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00031217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005779/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Nadzór inwestorski na inwestycji pn: Budowa Centrum Edukacyjno-Sportowego im. Kazimierza Deyny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480224

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją i kontrolą rozliczenia nad projektowaniem i realizacją robót w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania polegającego na budowie Centrum Sportowo-Edukacyjnego im. Kazimierza Deyny w Starogardzie Gdańskim.
2. Zakres inwestycji polegającej na zaprojektowaniu i budowie Centrum Sportowo-Edukacyjne im. Kazimierza Deyny znajduje się na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/801064.
3. Podstawowe obszary odpowiedzialności, branże które wchodzą min. w zakres zadania:
a) koordynator zadania;
b) konstrukcje inżynierskie;
c) energetyczna i elektryczna;
d) telekomunikacyjna;
e) sanitarna;
f) drogowa;
g) geotechniczna.
4. Na etapie realizacji zadania należy zapewnić minimalny skład personelu tj. min:
a) Koordynator nadzoru inwestorskiego.
b) Nadzór na etapie dokumentacji projektowej:
• weryfikator branży architektonicznej: min 1 osoba z uprawnieniami projektowymi;
• weryfikator branży konstrukcyjno-inżynierskiej: min 1 osoba z uprawnieniami projektowymi;
• weryfikator branży energetycznej i elektrycznej: min 1 osoba;
• weryfikator branży telekomunikacyjnej: min 1 osoba;
• weryfikator branży sanitarnej: min 1 osoba;
• weryfikator branży geotechnicznej: wg potrzeb;
• weryfikator branży drogowej: min 1 osoba;
• inni wg potrzeb.
c) Nadzór na etapie robót budowlanych:
• inspektor branży architektonicznej: min 1 osoba;
• inspektor branży konstrukcji inżyniersko –budowlanej: min 1 osoba;
• inspektor branży energetycznej i elektrycznej: min 1 osoba;
• inspektor branży telekomunikacyjnej: min 1 osoba;
• inspektor branży sanitarnej: min 1 osoba;
• inspektor branży geotechnicznej: wg potrzeb;
• inspektor branży drogowej: min 1 osoba;
• inni wg potrzeb.
5. Jeżeli skład Personelu podany przez Nadzór Inwestorski w ofercie nie wyczerpuje wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań to winien być traktowany, jako minimalne wymogi Zamawiającego.
6. Koordynator powoła Zespół Nadzoru Inwestorskiego, składający się z osób (weryfikatorów dokumentacji projektowej oraz inspektorów nadzoru wszystkich branż i pozostałych specjalistów), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
7. Nadzór Inwestorski będzie:
a) kontrolował i monitorował stan techniczny budynków i budowli będących w strefie oddziaływana robót budowlanych realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych;
b) doprowadzał do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą robót budowlanych,
c) brał udział w odpowiedniej procedurze arbitrażowej, w razie wystąpienia takiej konieczności;
d) organizował i przewodniczył naradom koordynacyjnym i budowy dotyczącym prac projektowych, naradom koordynacyjnym na budowie, jak również organizował i przewodniczył naradom zwołanym przez Zamawiającego z udziałem Koordynatora i niezbędnego personelu Wykonawcy robót budowlanych. Koordynator będzie sporządzał protokoły z tych narad i przekazywał je w ciągu 3 dni roboczych od narady Zamawiającemu i Wykonawcy robót budowlanych;
e) sprawdzał i formułował zalecenia dotyczące poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, itp.;
f) prowadził listę obecności dla personelu nadzoru.
8. Pełnienie nadzoru inwestorskiego winno odbywać się zgodnie z wymaganiami określonymi w Umowie na nadzór inwestorski i obowiązującymi przepisami prawa. Personel nadzoru inwestorskiego w granicach przyznanych mu uprawnień będzie prowadzić kontrole na etapie realizacji robót w zakresie jakości materiałów i robót oraz postępu poszczególnych etapów zadania, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę robót budowlanych.
9. Nadzór Inwestorski będzie pełnił swoje obowiązki przy ścisłej współpracy z Zamawiającym oraz będzie:
a) wspierał Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i rozliczeniach finansowych związanych z realizacją zadania;
b) zapewniał stałą wymianę informacji (na piśmie i/lub mailowo) z Zamawiającym oraz koordynował swoją działalność z wymaganiami Zamawiającego;
c) prowadził bieżącą analizę sytuacji związaną z realizacją zadania, monitorował i identyfikował wszelkie problemy, ryzyka i zagrożenia planowanego przebiegu zadania oraz niezwłocznie informował Zamawiającego o okolicznościach mogących skutkować nieprawidłową i nieterminową realizacją zadania. Wykrycie takich problemów czy zagrożeń skutkować będzie podjęciem przez nadzór inwestorski działań naprawczych w zakresie jego kompetencji lub sformułowania konkretnych zaleceń (sugestii dla Zamawiającego) odnośnie konieczności podjęcia określonych działań. W szczególności, gdy postęp realizacji elementów zadania nie będzie zgodny z harmonogramem przedłożonym przez Wykonawcę robót budowlanych, do obowiązków nadzoru będzie należało poinformowanie Zamawiającego o wszystkich środkach, które należy podjąć w celu naprawy zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy na wykonanie zadania. Wszelkie wnioski formułowane przez Nadzór dla Zamawiającego powinny zawierać wyczerpujące uzasadnienie z konkretnymi i jednoznacznymi rekomendacjami, (co nie ogranicza możliwości formułowania rekomendacji wariantowych i warunkowych).
10. Nadzór Inwestorski będzie prowadził dokumentację niezbędną do realizacji zadania:
a) wszelkie dokumenty przekazywane Zamawiającemu w wersji papierowej muszą być podpisane przez Koordynatora oraz przekazane także w wersji elektronicznej;
b) całość posiadanej przez Nadzór Inwestorski dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotowego zadania będzie przechowywana w biurze nadzoru, a po zakończeniu przekazana Zamawiającemu;
c) nadzór Inwestorski jest zobowiązany należycie zabezpieczyć posiadaną przez siebie dokumentację przed zniszczeniem i dostępem osób niepowołanych oraz jest za nią odpowiedzialny aż do momentu przekazania jej Zamawiającemu.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostępu do wszelkiej dokumentacji posiadanej przez Nadzór Inwestorski, a dotyczącej realizacji przedmiotowego zadania, na każdym etapie realizacji zadania. W szczególności dotyczy to sytuacji, w której odbywać są będzie jakakolwiek kontrola Projektu przez uprawnione do tego instytucje.
12. Obowiązki i prawa wynikające z ustawy Prawo budowlane. Obowiązki:
a) reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
b) sprawdzanie, jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Pb;
c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających i potwierdzenie wpisem w Dzienniku Budowy w terminie do 3 dni od zgłoszenia ich przez Wykonawcę robót budowlanych. Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy;
e) uczestniczenie w obowiązkowej kontroli zwołanej prze Inspektora Nadzoru Budowlanego;
f) w szczególności:
• monitorowanie postępu prac projektowych jaki i robót budowlanych; opiniowanie i potwierdzanie rzeczywistego zaawansowania w odniesieniu do przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w harmonogramie rzeczowo – finansowym;
• nadzorowanie badań laboratoryjnych i polowych Wykonawcy robót budowlanych i wykonania badań kontrolnych przez;
• kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów;
• dokonywanie obmiaru wykonanych robót, sprawdzenia miesięcznych zestawień ilości i wartości wykonanych robót;
• weryfikacja wyceny stawek wszelkich dla nieprzewidzianych robót przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych;
• wycena poleceń zmian w porozumieniu z Zamawiającym, z uwzględnieniem przepisów prawa zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych oraz zapisów umowy na wykonanie robót;
• sprawowanie specjalistycznego nadzoru geotechnicznego, w tym sprawdzenie i akceptacja zaprojektowanego sposobu wzmocnienia podłoża;
• weryfikacja i ocena działań Projektanta w zakresie sprawowania przez niego nadzoru autorskiego, o którym mowa w art 20 ustawy – Prawo budowlane;
• kontrola przestrzegania przez Wykonawcę robót budowanych zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz utrzymania porządku na terenie budowy;
• przygotowanie odbioru końcowego robót: sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót;
• rozliczanie Umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, rozwiązania lub odstąpienia;
• identyfikowanie ryzyka powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawcy robót budowlanych i stron trzecich i niezwłocznego informowania o tym Zamawiającego wraz ze złożeniem propozycji sposobów zapobiegania tym roszczeniom;
• udział przy rozpatrywaniu roszczeń Wykonawcy robót budowlanych i przedstawiania Zamawiającemu stanowiska w odniesieniu do nich, w przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych dotyczący realizacji Umowy na roboty, Inżynier zapewni wsparcie Zamawiającemu poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących tematu sporu;
• udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania;
• opiniowanie, celem akceptacji przez Zamawiającego, podwykonawców robót budowlanych projektów umów Wykonawcy robót budowlanych z podwykonawcami, kontroli umów i płatności pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych, a podwykonawcami;
• uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym.

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3259500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B&ES Michał Leszczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971587246

7.3.3) Ulica: ul. Wodna 7

7.3.4) Miejscowość: Pigża

7.3.5) Kod pocztowy: 87-152

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.