Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie serwisu rocznego systemu RATUSZ na rok 2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zp@um.bielsko-biala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie serwisu rocznego systemu RATUSZ na rok 2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30ec18be-3d5b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000766/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa wsparcia technicznego i konserwacji systemu informatycznego Ratusz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257260/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
REKORD SI Sp. z o.o. posiada wyłączne prawa autorskie do systemu RATUSZ i dlatego żadna inna firma nie może zrealizować tego zamówienia. Spółka REKORD nie daje uprawnień żadnej innej firmie do obsługi ich systemów. Ponieważ w Urzędzie jest zainstalowanych ponad 40 różnych programów wchodzących w skład pakietu RATUSZ tylko wykwalifikowani pracownicy producenta mogą je poprawnie obsługiwać i konserwować.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.103.2021.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oraz usługi asysty technicznej dla środowiska systemowego Linux/Firebird następujących programów zainstalowanych u Zamawiającego (system RATUSZ®) :
1) FINANSE - program finansowo-księgowy;
2) BUDŻET - projekt wraz z analizą wykonania budżetu;
3) BUDŻET RB – sprawozdawczość dla jednostek budżetowych;
4) PRZELEW - program obsługi przelewów;
5) POSESJA wymiar- podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych;
6) POSESJA księgowość - podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych;
7) FIRMY wymiar - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych – wymiar;
8) FIRMY księgowość - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych;
9) POJAZD - podatek od środków transportowych;
10) REX - podatek od posiadania psów;
11) KASA PODATKOWA współpracująca z programami dochodowymi;
12) WIECZYSTE UŻYTKOWANIE - ewidencja umów z tytułu wieczystego użytkowania;
13) UMOWY DZIERŻAWNE (dochodowe)- ewidencja umów z tytułu dzierżaw;
14) REJESTR OPŁAT -księgowość analityczna dochodów niepodatkowych;
15) FAKTURA - program fakturowania;
16) WYCIĄG BANKOWY -.dla systemów dochodowych - obsługa masowych płatności elektronicznych;
17) R_SWDE - współpraca z geodezją;
18) Moduł XML - umożliwiający eksport danych ewidencyjnych do pliku XML;
19) R_PESEL - moduł komunikacji pomiędzy programami podatkowymi a Ewidencją Ludności;
20) NOTA - emisja danych z programów podatkowych oraz danych z Odpadów Komunalnych do programu FINANSE;
21) ŚRODKI TRWAŁE - system gospodarki środkami trwałymi;
22) WYPOSAŻENIE - system ewidencji wyposażenia;
23) ZARZĄDZANIE DOKUMENTAMI - książka nadawcza;
24) LIDER - program informowania kierownictwa;
25) eDG - ewidencja działalności gospodarczej;
26) eKONCESJE ALKOHOLOWE - zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych;
27) PŁACE - system płacowy, współpraca z Płatnikiem ZUS, moduł Podatnik PIT;
28) KADRY - system ewidencji pracowników;
29) PKZP - moduł księgowości kasy zapomogowo-pożyczkowej i funduszu mieszkaniowego;
30) ALERT - system ostrzegania i informowania o zdefiniowanych przez Użytkownika zdarzeniach;
31) DBBACKUP - system archiwizacji bazy danych;
32) RATUSZ ADMINISTRATOR - eksport danych z bazy dochodowej dla GUS-u na potrzeby Narodowego Spisu Powszechnego;
33) eDG public - ewidencja działalności gospodarczej - udostępnianie na stronę www;
34) DYSPONENT - rejestr zamówień, umów, dokumentów rozliczeniowych;
35) REJESTR OPŁAT - dopłata do współpracy z systemem Zarządzanie Dokumentami;
36) POSESJA – dopłata do karty;
37) FIRMY– dopłata do karty;
38) POJAZD– dopłata do karty;
39) REX - dopłata do karty;
40) REJESTR OPŁAT - dopłata do karty;
41) WYCIĄG BANKOWY - - dopłata do karty;
42) PŁATNOŚĆI KARTĄ W KASIE;
43) ODPADY KOMUNALNE - ewidencja;
44) ODPADY KOMUNALNE - księgowość;
45) ODPADY KOMUNALNE - płatności masowe;
46) REPOZYTORIUM DOKUMENTÓW - odpady;
47) uZDZ - integracja Programu z zewnętrznym systemem obiegu;
48) PORTAL FB - portal;
49) PORTAL FB – VAT;
50) PORTAL FB - program dla jednostek organizacyjnych w zakresie sprawozdawczości;
51) RdeklaracjeJPK;
52) ADMIN - administrator systemów;
53) SPK - system powiadamiania klienta;
54) uEGZEKUCJE_TAXI+ - moduł integracji w zakresie przesyłania tytułów wykonawczych;
55) KASA WYDATKOWA - system rejestracji wpłat i wypłat gotówkowych;
56) WYCIĄG BANKOWY DLA SYSTEMU FINANSE;
57) PRZEKSZTAŁCENIA - ewidencja umów z tytułu przekształcenia wieczystego użytkowania;
58) PORTAL PRACOWNICZY (serwer, licencje dostępowe).
59) ePROJEKT (serwer, licencje dostępowe) – system projektowania budżetu
60) WNIOSKI O ŚRODKI BUDŻETOWE (serwer, licencje dostępowe)
61) PORTAL FB - program dla jednostek organizacyjnych w zakresie wniosków o zmianę planu;
62) REPOZYTORIUM DOKUMENTÓW – posesja, firmy, rex, pojazd;
63) PPK;
Przedmiot zamówienia obejmuje obowiązek informowania o zmianach w programach, dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego, udzielanie konsultacji telefonicznych i przez połączenie zdalne, usuwanie usterek/błędów i awarii, przeprowadzania dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie pełnego wykorzystania przedmiotowego oprogramowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564998,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564998,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD SI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470171440
7.3.3) Ulica: Jana Kasprowicza 5
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564998,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Remont pomieszczeń Oddziału Gastroenterologii z Pododdziałem Chorób Wewnętrznych BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej w lokalizacji przy ul. Wyspiańskiego 21
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap V/2025
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: Rozbudowa ul. Warszawskiej w Bielsku-Białej (pełna nazwa w dokumentach zamówienia)
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 2 części
- Rozbudowa ul. Warszawskiej w Bielsku-Białej - Etap II.A rozbudowa węzła drogowego na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 1 ul. Warszawskiej z ul. Mazańcowicką - etap I
- Zakup kompleksowej obsługi prawnej działań podejmowanych przez Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa nadzoru autorskiego oraz opieki serwisowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego
- Wsparcie administracji środowiskiem informatycznym Zamawiającego poprzez stałą obsługę infrastruktury chmurowej Zamawiającego
- Przedłużenie (dostawę) licencji oprogramowania oraz licencji do korzystania z producenckiego pakietu wsparcia, dla dwóch urządzeń FortiMail 900F - posiadanych przez Zamawiającego
- Zakup UTM wraz z konfiguracją i podłączeniem oraz przeprowadzenie audytu w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ełk"
- U/13/2025 Utrzymanie programu komputerowego Eureca
- Usługa asysty technicznej rozumianej jako nadzór autorski oraz serwis zintegrowanego systemu informatycznego dla ZOZ Strzyżów z podziałem na pakiety
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.