eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki"Wykonanie prac remontowych konstrukcji dachu w części A budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim".



Ogłoszenie z dnia 2021-04-13

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031622 z dnia 2021-04-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie prac remontowych konstrukcji dachu w części A budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 32A

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 227555534

1.5.8.) Numer faksu: +48 227555327

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie prac remontowych konstrukcji dachu w części A budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a8a5111-9c46-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja poddasza nieużytkowego w budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim” w ramach projektu „Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej gminy Grodzisk Mazowiecki” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, działanie 4.2. Efektywność energetyczna.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. UZASAD. FAKTYCZNE - 8.12.2020 r., w wyniku przetargu nieograniczonego, zawarto umowę z: OPOL – SKA sp. z o.o. sp.k., ul. Wygonowa 81/13, 45 – 402 Opole (Lider Kon.) oraz Łuczyk Damian – „DAN – BUD”, Szumsko 63, 26 – 035 Raków na: termomodernizacja poddasza nieużytkowego w budynku Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim w ramach projektu „Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej gminy Grodzisk Mazowiecki” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, działanie 4.2. Efektywność energetyczna. W ogłoszeniu o zamówieniu nr 590550-N-2020 z dn. 29.09.2020 r. dla ww. zamówienia wskazano, iż „Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.271.76.2020

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 35511,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót budowlanych obejmuje:a) wymianę podwalin,b) wymianę słupa i mieczy z lokalnymi śladami uszkodzeń,c) wyprowadzenie rur wentylacji pionów kanalizacyjnych ponad dach, z wymianą uszkodzonych deskowań i uszczelnieniem przejścia nowych rur,d) oczyszczenie z zanieczyszczeń i zabezpieczenie środkami owadobójczymi i impregnacyjnym całej więźby w budynku A (wyższym).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

77220000-8 - Usługi impregnacji drewna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DAN-BUD Damian Łuczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: OPOL-SKA sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571330521

7.3.4) Miejscowość: Szumsko 63

7.3.5) Kod pocztowy: 26-035

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

2021-04-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.