eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobótkaKonserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Sobótka w I półroczu 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Sobótka w I półroczu 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sobótka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Sobótka w I półroczu 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9de111c-45b6-4787-9ec0-e9fa7b216a69

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00031835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009448/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Sobótka w I półroczu 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z zapisami umowy nr 1/2023 z dnia 3 stycznia 2023 r. oraz zapisami SWZ na zadanie pn. „Świadczenie usług przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie Gminy Sobótka w 2024 roku”.
Zamawiający stwierdza zasadność skorzystania z zamówienia podobnego określonego w pkt. IV specyfikacji warunków zamówienia, zgodnego z przedmiotem umowy.
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp- Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Przedmiotowe Zamówienie podobne spełnia wszystkie przesłanki do jego udzielenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiGK.271.24.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 24779,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji publicznej w gminie Sobótka na wyznaczonej linii komunikacyjnej, zgodnie z rozkładem jazdy w okresie od 2 stycznia do 31 stycznia 2025 r. Szacunkowa liczba wozokilometrów w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 4 464,81. Zamówienie winno być wykonane w sposób gwarantujący spełnienie warunków Ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2778 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany będzie do obsługi tras komunikacji gminnej na terenie gminy Sobótka w zakresie linii „S”: Sulistrowiczki – Siedlakowice przez: Sulistrowice, Przemiłów, Księginice Małe, Będkowice, Strzegomiany, Sobótkę, Garncarsko, Przezdrowice, Świątniki, Nasławice, Kunów, Strachów, Żerzuszyce, Okulice, Wojnarowice, Rogów Sobócki, Michałowice, Stary Zamek, Ręków, Olbrachtowice, Kryształowice. Autobus kursujący na tej trasie ma do przejechania dziennie łącznie 212,61 km. W ciągu dnia autobus odbywa 3 kursy, każdy o długości 70,87 km. Planowany rozkład jazdy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
Prowadzenie usług komunikacji gminnej w wymienionym wyżej zakresie odbywać się będzie przez okres jednego miesiąca (od dnia 2 stycznia do dnia 31 stycznia 2025 roku), od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca w ciągu jednego kursu zatrzyma się na 27 przystankach autobusowych (w tym na 3 podwójnych) w ciągu jednego kursu. Usługa winna być realizowana pojazdem posiadającym od 15 do 25 miejsc siedzących, w tym pojazd powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełno sprawnościami, w tym niepełnosprawnością ruchową oraz osób o ograniczonej zdolności ruchowej.
Zapewniona usługa transportu będzie bezpłatna dla podróżujących na mocy Uchwały XXX/301/21 Rady Miejskiej w Sobótce z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie ustalenia bezpłatnych usług przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym o charakterze użyteczności publicznej zorganizowanym na terenie gminy Sobótka. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji ilości pasażerów wsiadających na poszczególnych przystankach na poszczególnych kursach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25315,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25315,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25315,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W.H.D. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Bartosz Dyrda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842278036

7.3.3) Ulica: Słotwina 16a

7.3.4) Miejscowość: Słotwina

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25315,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.