Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00122086/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Sobótka w I półroczu 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sobótka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Sobótka w I półroczu 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9de111c-45b6-4787-9ec0-e9fa7b216a69
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00031835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009448/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Sobótka w I półroczu 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z zapisami umowy nr 1/2023 z dnia 3 stycznia 2023 r. oraz zapisami SWZ na zadanie pn. „Świadczenie usług przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie Gminy Sobótka w 2024 roku”.
Zamawiający stwierdza zasadność skorzystania z zamówienia podobnego określonego w pkt. IV specyfikacji warunków zamówienia, zgodnego z przedmiotem umowy.
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp- Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Przedmiotowe Zamówienie podobne spełnia wszystkie przesłanki do jego udzielenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiGK.271.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 24779,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji publicznej w gminie Sobótka na wyznaczonej linii komunikacyjnej, zgodnie z rozkładem jazdy w okresie od 2 stycznia do 31 stycznia 2025 r. Szacunkowa liczba wozokilometrów w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 4 464,81. Zamówienie winno być wykonane w sposób gwarantujący spełnienie warunków Ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2778 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany będzie do obsługi tras komunikacji gminnej na terenie gminy Sobótka w zakresie linii „S”: Sulistrowiczki – Siedlakowice przez: Sulistrowice, Przemiłów, Księginice Małe, Będkowice, Strzegomiany, Sobótkę, Garncarsko, Przezdrowice, Świątniki, Nasławice, Kunów, Strachów, Żerzuszyce, Okulice, Wojnarowice, Rogów Sobócki, Michałowice, Stary Zamek, Ręków, Olbrachtowice, Kryształowice. Autobus kursujący na tej trasie ma do przejechania dziennie łącznie 212,61 km. W ciągu dnia autobus odbywa 3 kursy, każdy o długości 70,87 km. Planowany rozkład jazdy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
Prowadzenie usług komunikacji gminnej w wymienionym wyżej zakresie odbywać się będzie przez okres jednego miesiąca (od dnia 2 stycznia do dnia 31 stycznia 2025 roku), od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca w ciągu jednego kursu zatrzyma się na 27 przystankach autobusowych (w tym na 3 podwójnych) w ciągu jednego kursu. Usługa winna być realizowana pojazdem posiadającym od 15 do 25 miejsc siedzących, w tym pojazd powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełno sprawnościami, w tym niepełnosprawnością ruchową oraz osób o ograniczonej zdolności ruchowej.
Zapewniona usługa transportu będzie bezpłatna dla podróżujących na mocy Uchwały XXX/301/21 Rady Miejskiej w Sobótce z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie ustalenia bezpłatnych usług przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym o charakterze użyteczności publicznej zorganizowanym na terenie gminy Sobótka. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji ilości pasażerów wsiadających na poszczególnych przystankach na poszczególnych kursach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25315,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25315,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25315,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W.H.D. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Bartosz Dyrda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842278036
7.3.3) Ulica: Słotwina 16a
7.3.4) Miejscowość: Słotwina
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.W.H.D. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Bartosz Dyrda
jakie przetargi wygrała firma
P.W.H.D. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Bartosz Dyrda
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25315,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-01-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.