eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobótkaKonserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Sobótka w I półroczu 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Sobótka w I półroczu 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 1

1.4.2.) Miejscowość: Sobótka

1.4.3.) Kod pocztowy: 55-050

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122086

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00031835

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV - TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.1.1. Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki

Przed zmianą:
Zgodnie z zapisami umowy nr 1/2023 z dnia 3 stycznia 2023 r. oraz zapisami SWZ na zadanie pn. „Świadczenie usług przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie Gminy Sobótka w 2024 roku”.
Zamawiający stwierdza zasadność skorzystania z zamówienia podobnego określonego w pkt. IV specyfikacji warunków zamówienia, zgodnego z przedmiotem umowy.
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp- Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Przedmiotowe Zamówienie podobne spełnia wszystkie przesłanki do jego udzielenia.

Po zmianie:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy.

Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki:
Zamawiający wystąpił w dniu 19 grudnia 2024 r. do przedsiębiorstwa Tauron Nowe Technologie S.A. o wyrażenie zgody na świadczenie usług eksploatacji i konserwacji oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie Gminy Sobótka przez inny podmiot, który zostałby wyłoniony w drodze postępowania przetargowego w jednym z trybów konkurencyjnych. Firma Tauron Nowe Technologie S.A. pismem z dnia 19 grudnia 2024 r. nie wyraziła zgody na ww. prośbę. W związku z powyższym Zamawiający jest zobowiązany do przeprowadzenia niniejszego postępowania w trybie określonym w art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust 1 pkt 1 ustawy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3. Wartość zamówienia

Przed zmianą:
24779,69

Po zmianie:
284130,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.5.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji publicznej w gminie Sobótka na wyznaczonej linii komunikacyjnej, zgodnie z rozkładem jazdy w okresie od 2 stycznia do 31 stycznia 2025 r. Szacunkowa liczba wozokilometrów w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 4 464,81. Zamówienie winno być wykonane w sposób gwarantujący spełnienie warunków Ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2778 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany będzie do obsługi tras komunikacji gminnej na terenie gminy Sobótka w zakresie linii „S”: Sulistrowiczki – Siedlakowice przez: Sulistrowice, Przemiłów, Księginice Małe, Będkowice, Strzegomiany, Sobótkę, Garncarsko, Przezdrowice, Świątniki, Nasławice, Kunów, Strachów, Żerzuszyce, Okulice, Wojnarowice, Rogów Sobócki, Michałowice, Stary Zamek, Ręków, Olbrachtowice, Kryształowice. Autobus kursujący na tej trasie ma do przejechania dziennie łącznie 212,61 km. W ciągu dnia autobus odbywa 3 kursy, każdy o długości 70,87 km. Planowany rozkład jazdy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
Prowadzenie usług komunikacji gminnej w wymienionym wyżej zakresie odbywać się będzie przez okres jednego miesiąca (od dnia 2 stycznia do dnia 31 stycznia 2025 roku), od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca w ciągu jednego kursu zatrzyma się na 27 przystankach autobusowych (w tym na 3 podwójnych) w ciągu jednego kursu. Usługa winna być realizowana pojazdem posiadającym od 15 do 25 miejsc siedzących, w tym pojazd powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełno sprawnościami, w tym niepełnosprawnością ruchową oraz osób o ograniczonej zdolności ruchowej.
Zapewniona usługa transportu będzie bezpłatna dla podróżujących na mocy Uchwały XXX/301/21 Rady Miejskiej w Sobótce z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie ustalenia bezpłatnych usług przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym o charakterze użyteczności publicznej zorganizowanym na terenie gminy Sobótka. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji ilości pasażerów wsiadających na poszczególnych przystankach na poszczególnych kursach.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług eksploatacji i konserwacji oświetlenia drogowego na terenie gminy Sobótka w okresie od 02.01.2025 r. do 30.06.2025 r.

CPV – 50232100-1 konserwacja oświetlenia ulicznego

Ilość istniejących na terenie Zamawiającego punktów świetlnych, będących przedmiotem umowy wynosi 1546 sztuk.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1. Prowadzenia serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Całodobowej obsługi za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci oświetleniowej przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę.
3. Bezzwłocznego podjęcia działań interwencyjnych w sytuacjach wyjątkowych takich jak:
a.) kolizja drogowa w wyniku której uszkodzeniu uległa sieć oświetleniowa,
b.) stan sieci stwarzający zagrożenie dla otoczenia,
c.) niesprawność fragmentów sieci stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej SN/0,4 kV,
d.) inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich.
4. Usuwania niesprawności punktów świetlnych w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub zgłoszenia przez Zamawiającego e-mailem na adres wskazany przez Wykonawcę, liczonym w sposób następujący:
a.) 72 godzin w dni powszednie,
b.) 72 godzin liczone od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym od pracy w przypadkach gdy usterka nastąpiła w dniu poprzedzającym dzień wolny.
5. Zawiadomienia Zamawiającego o awariach sieci oświetleniowej, których usunięcie
w terminach określonych w pkt.4 jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wraz z określeniem przybliżonego terminu usunięcia awarii.
6. Zgłoszenie potrzeby usunięcia nieprawidłowości wymaga formy pisemnej lub e-mailowej.
7. Dodatkowe prace na oświetleniu drogowym nie ujętymi w Załączniku nr 1 do wzoru umowy, wykonywanymi na zlecenie Zamawiającego będą ustalane i regulowane na podstawie odrębnej kalkulacji w postaci kosztorysu ofertowego.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.5.3. Główny kod CPV

Przed zmianą:
Usługi w zakresie transportu drogowego

Po zmianie:
Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.5.4. Dodatkowy kod CPV

Przed zmianą:
Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - OFERTY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.3. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców

Przed zmianą:
1

Po zmianie:
0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem

Przed zmianą:
25315,47

Po zmianie:
284130,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem

Przed zmianą:
25315,47

Po zmianie:
284130,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Przed zmianą:
25315,47

Po zmianie:
284130,00

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Przed zmianą:
P.W.H.D. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Bartosz Dyrda

Po zmianie:
TAURON Nowe Technologie S.A.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica

Przed zmianą:
Słotwina 16a

Po zmianie:
Pl. Powstańców Śląskich 20

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość

Przed zmianą:
Słotwina

Po zmianie:
Wrocław

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy

Przed zmianą:
58-100

Po zmianie:
53-314

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy

Przed zmianą:
Mikro przedsiębiorca

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:
8842278036

Po zmianie:
8991076556

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy

Przed zmianą:
2025-01-02

Po zmianie:
2025-01-15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
25315,47

Po zmianie:
284130,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Data początkowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2025-01-02

Po zmianie:
2025-01-15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2025-01-31

Po zmianie:
2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.