Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00574967/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Gdańsk-Południe w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220068128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 9A
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-802
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gdansk-poludnie.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gdansk-poludnie.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd886efc-1c6b-4aa6-8689-bc00714fd2f41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd886efc-1c6b-4aa6-8689-bc00714fd2f4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.261.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, rozładunek, wniesienie wraz z montażem i ustawieniem nowych mebli biurowych. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble były fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniej niż 2023) wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie były przedmiotem praw osób trzecich. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań, Wykonawcy wobec Zamawiającego.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do Zamawiającego.
Wykonawca dostarczy meble wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego sposobu montażu.
Dopuszcza się zastosowanie innych równoważnych rozwiązań przy zachowaniu charakterystycznych parametrów technicznych i jakościowych (technologicznych) nie gorszych niż określone w dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121100-7 - Biurka
39132100-7 - Szafy na akta
39141300-5 - Szafy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212925,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362419,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212925,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meble Mateusz Baczewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922232974
7.3.3) Ulica: Traugutta 56
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212925,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
- Usługa hotelowa dla artystów
- Naprawa i zabezpieczenie trzech tuneli w ciągu Drogi Zielonej w Gdańsku - Etap II - tunel od strony ul. Grunwaldzkiej w ramach zadania pn. "Modernizacja drogowych obiektów inżynieryjnych"
- OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU INTEGRACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W OPARCIU O ANALIZĘ KOSZTÓW I PRZYCHODÓW PTZ OMGGS
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Akademickiego Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli biurowych.
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych oraz wyposażenia pomieszczeń ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z płyty meblowej oraz stołów kwadratowych
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Szczecinie oraz podległych jednostek terenowych
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych.
więcej: Biurka »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.