Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00295555/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa opału dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
w Kielcach w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003677051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Studzienna 2
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-544
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3312524
1.5.8.) Numer faksu: 41 3685057
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariajiz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa opału dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodziniew Kielcach w 2022 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdddb669-5344-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295555/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR/8/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 373419,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa opału dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Kielcach w 2022 roku
1) Zakup i dostawa węgla do miejsca zamieszkania podopiecznych Ośrodka – mieszkańców Kielc (węgiel kamienny „orzech”, kaloryczność 26 000 – 28 000 kj/kg, zawartość popiołu 5-7%, zawartość siarki 0,4-0,6%, granulacja 20-80 mm).
2) Zakup i dostawa węgla zostaje przyznana klientowi w ilości 0,5 tony lub 1 tony jednorazowo na podstawie indywidualnej decyzji administracyjnej.
4) Ilość ton w ciągu roku: 389
5) Kumulacja dostawy opału do miejsca zamieszkania odbiorców nastąpi w miesiącach: I-IV 2022 r. i X-XII 2022 r.
6) Adres dostawy węgla: indywidualne miejsce zamieszkania klientów Ośrodka w Kielcach własnym transportem dostawcy.
7) Wymagany jest minimum 1 samochód dostawczy z wagą.
8) Dostawa opału następuje po przesłaniu faksem lub pocztą imiennych list podopiecznych do siedziby wykonawcy w terminie do 7 dni od dnia dostarczenia listy.
2. Ilości węgla określone w pkt. 1 należy traktować jako szacunkowe Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości opału o nie więcej niż 20% ilości minimalnych określonych w pkt. 1 w zależności od warunków atmosferycznych warunkujących konieczność grzania w pomieszczeniach odbiorców opału.
3. Jeżeli do dnia zakończenia realizacji dostaw na podstawie niniejszej umowy, o którym mowa w 1 SWZ, Zamawiający nie dokona zamówienia w ilości wskazanej jako deklarowane potrzeby w formularzu, to niniejsza umowa wygasa a Dostawcy nie przysługują roszczenia o wykonanie umowy w pozostałym zakresie i roszczenia o zapłatę za niezrealizowaną część
4. Do dodatkowych zamówień opału, o których mowa w pkt. 2 zastosowanie mają ceny jednostkowe podane w ofercie Wykonawcy
5. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
6. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367605,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367605,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367605,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo – Usługowa ,,NOWEK" Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570234904
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-620
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "NOWEK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "NOWEK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367605,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Remont drogi wojewódzkiej nr 767 m. Bogucice Pierwsze od km 5+880 do km 6+755 dł. 875 mb
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.