Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00039789/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-23
- 2021/BZP 00073618/01 - Wynik z dnia 2021-06-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032715 z dnia 2021-04-14 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Integracja infrastruktury sieci komputerowej etap 2 – modernizacja okablowania strukturalnego wewnątrz budynków PMWSZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 452 70 61-64
1.5.8.) Numer faksu: 77 452 70 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Integracja infrastruktury sieci komputerowej etap 2 – modernizacja okablowania strukturalnego wewnątrz budynków PMWSZ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25118a72-9c2d-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi serisowe, konserwacje, naprawy oraz rozbudowa sieci komputerowych i okablowania strukturalnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4447283.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/444728
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w Rozdziale I pkt. 12 Specyfikacji warunków zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.2. Inspektoremochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099,email:iod@uni.opole.pl 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit.c RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnegociążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego nr U/11/2021 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ. 4. Odbiorcami Państwadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy. 5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodniez art. 78 ust. 1ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy. 6.Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy.7.W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany. 8. Posiadają Państwo:− na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawodo sprostowania Państwa danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądaniaod administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowychPaństwa dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danychosobowych,o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowychjest art. 6 ust. 1lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19ust.2 i 3 ustawy. Zgodnie z art. 19 ust. 4ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o którychmowaw art. 19 ust. 2 i 3 ustawy: −Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, którejdaneosobowe dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16RODO,nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia anizmianąpostanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.− Namocyart. 19ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych,októrymmowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowychdoczasuzakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U/11/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Integracja infrastruktury sieci komputerowej etap 2 – modernizacja okablowania strukturalnego wewnątrz budynków PMWSZ.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniknr 1A do SWZ.3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca w ofercie (w Formularzu ofertowym) wskazuje oferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – nie krótszy niż sto osiemdziesiąt [ 180 ] miesięcy i nie dłuższy niż trzysta dwadzieścia [ 320 ] miesięcy. 4.Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie siedemdziesiąt pięć [ 75 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie - w Formularzu ofertowym, może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie konkretnej liczby dni kalendarzowych, w których Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia.6. Na podstawie art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2020 r. poz. 1320 ze zm.)) osób wykonujących wskazane w pkt. 7 czynności związane z realizacją zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy.7. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) montaż komponentów okablowania strukturalnego (m.in.: gniazda RJ-45, dedykowane patchpanele w szafach aparaturowych, kable sieci komputerowej miedziane i światłowodowe),b) montaż teleinformatycznych szaf aparaturowych 19”,c) montaż naściennych kanałów (koryt) instalacyjnych natynkowych,d) montaż gniazd okablowania strukturalnego wraz z wprowadzeniem do nich i zarobieniem kabli sieci komputerowej,e) montaż dedykowanych patchpaneli w szafach aparaturowych, zarówno dla okablowania poziomego (miedzianego) jak i światłowodowego, f) wykonanie przewiertów przez ściany i pomiędzy kondygnacjami, g) układanie kabli sieci komputerowej (miedzianych i światłowodowych) w korytach natynkowych i szachtach technicznych i kabli zasilania elektrycznego 230V~, h) spawanie włókien światłowodowych, i) doprowadzenie, w tym m.in. ułożenie i podłączenia kabli zasilania elektrycznego 230V~ do Lokalnych Punktów Dystrybucyjnych (LPD), tj. szaf aparaturowych 19”), j) montaż wyłączników nadprądowych i różnicowoprądowych w rozdzielnicach elektrycznych, k) wykonanie pomiarów włókien w ułożonych i zaspawanych kablach optycznych, l) wykonanie pomiarów statycznych i dynamicznych ułożonego okablowania strukturalnego miedzianego, ł) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.8. Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).2. Oświadczenie/a, o którym/których mowa w pkt. 6 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SWZ).3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w załączniku nr 3 do Specyfikacji warunków zamówienia - Projekcie umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/444728
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-26 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-25
2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/102/2024 Sukcesywny zakup i dostawa artykułów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej na rozbudowę filii nr 1 Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu przy ul. Skautów Opolskich 10 w ramach zadania: "Dokumentacja przyszłościowa".
- Budowa windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu w celu zwiększenia dostępności Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Ogrodu Zoologicznego w Opolu.
- Wykonanie monitoringów populacji zimującej i rozrodczej nietoperzy w obszarach Natura 2000 w 2025 r.
- Oczyszczenie jezdni, chodników i urządzeń odwadniających dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sochaczewie - rozbudowa infrastruktury powiatowej
- AN/ZP/14/25 Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Politechniki Poznańskiej na Laboratorium naukowo - dydaktyczne w systemie zaprojektuj i wybuduj
- BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PRZY UL. NADJEZIORNEJ W EŁKU
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stryszawa
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Bełżycach
- Remont pomieszczeń Kliniki Hematologii "A" Oddziału Chorób Układu Krwiotwórczego na IV piętrze budynku nr 1 ("A") w siedzibie Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie ul. Indiry Gandhi 14
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.