Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00032715/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
- 2021/BZP 00039789/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073618 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Integracja infrastruktury sieci komputerowej etap 2 – modernizacja okablowania strukturalnego wewnątrz budynków PMWSZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 452 70 61-64
1.5.8.) Numer faksu: 77 452 70 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4447281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Integracja infrastruktury sieci komputerowej etap 2 – modernizacja okablowania strukturalnego wewnątrz budynków PMWSZ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25118a72-9c2d-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi serisowe, konserwacje, naprawy oraz rozbudowa sieci komputerowych i okablowania strukturalnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032715/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/11/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Integracja infrastruktury sieci komputerowej etap 2 – modernizacja okablowania strukturalnego wewnątrz budynków PMWSZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik
nr 1A do SWZ.
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca w ofercie (w Formularzu ofertowym) wskazuje oferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – nie krótszy niż sto osiemdziesiąt [ 180 ] miesięcy i nie dłuższy niż trzysta dwadzieścia [ 320 ] miesięcy.
4.Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie siedemdziesiąt pięć [ 75 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Nie dopuszcza się określenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie terminu krótszego niż trzydzieści [ 30 ] dni kalendarzowych.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie - w Formularzu ofertowym, może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie konkretnej liczby dni kalendarzowych, w których Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia.
6. Na podstawie art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2020 r. poz. 1320 ze zm.)) osób wykonujących wskazane w pkt. 7 czynności związane z realizacją zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy.
7. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) montaż komponentów okablowania strukturalnego (m.in.: gniazda RJ-45, dedykowane patchpanele w szafach aparaturowych, kable sieci komputerowej miedziane i światłowodowe),
b) montaż teleinformatycznych szaf aparaturowych 19”,
c) montaż naściennych kanałów (koryt) instalacyjnych natynkowych,
d) montaż gniazd okablowania strukturalnego wraz z wprowadzeniem do nich i zarobieniem kabli sieci komputerowej,
e) montaż dedykowanych patchpaneli w szafach aparaturowych, zarówno dla okablowania poziomego (miedzianego) jak i światłowodowego,
f) wykonanie przewiertów przez ściany i pomiędzy kondygnacjami,
g) układanie kabli sieci komputerowej (miedzianych i światłowodowych) w korytach natynkowych i szachtach technicznych i kabli zasilania elektrycznego 230V~,
h) spawanie włókien światłowodowych,
i) doprowadzenie, w tym m.in. ułożenie i podłączenia kabli zasilania elektrycznego 230V~ do Lokalnych Punktów Dystrybucyjnych (LPD), tj. szaf aparaturowych 19”),
j) montaż wyłączników nadprądowych i różnicowoprądowych w rozdzielnicach elektrycznych,
k) wykonanie pomiarów włókien w ułożonych i zaspawanych kablach optycznych,
l) wykonanie pomiarów statycznych i dynamicznych ułożonego okablowania strukturalnego miedzianego,
ł) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
8. Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego
w załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139131,55
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263466,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139131,55
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LANACTIVE MICHAŁ PŁECHA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621559452
7.3.3) Ulica: Dębska
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-572
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139131,55
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa serwisowania oraz napraw bieżących autobusów pasażerskich marki MAN, Mercedes, Autosan, Irizar użytkowanych w 10 Brygadzie Logistycznej w Opolu.
- TP.D.BO.04.25_Zakup wraz z dostawą siatek przepuklinowych w ramach zabezpieczenia depozytu Bloku Operacyjnego
- Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół ogólnokształcących (bloki tematyczne)
- Dostawa i montaż platformy LMS w zakresie wyposażenia platformy w ramach realizacji zadania pn. Utworzenie i funkcjonowanie BCU w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu.
- Sukcesywna dostawa artykułów zoologicznych i szczurów karmowych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r. w podziale na 6 części
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki na dziećmi do lat 3 w ramach programu: "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029-ŻM 5"
- Budowa oświetlenia drogowego w m. Długołęka ul. Bzowa, Chabrowa, Konwaliowa dz. nr ew. 301/1, 301/7, 301/8, 304/9, 304/10, 304/16, 304/17, 305/22, gm. Długołęka
- "Budowa dróg rowerowych w Świdnicy jako element infrastruktury czystego transportu miejskiego" - Część I
- Wykonanie robót budowlanych z zakresu ETAPU I polegających na budowie sieci elektroenergetycznej, (...) w rejonie ulic: Blacharskiej, Z. Modzelewskiego, Modrej i al. Lotników w Warszawie,
- AN/ZP/7/25 Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Politechniki Poznańskiej na Laboratorium naukowo - dydaktyczne w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy budynku szkoły podstawowej w m. Zapałów w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.