Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00414766/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją inwestycji pn.: Budowa i modernizacja infrastruktury turystycznej w obrębie Góry Parkowej w Krynicy-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRYNICA -ZDRÓJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 472 55 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkrynica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krynica-zdroj.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krynica_zdroj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją inwestycji pn.: Budowa i modernizacja infrastruktury turystycznej w obrębie Góry Parkowej w Krynicy-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e181bedd-568c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029490/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych pn.: Budowa i modernizacja infrastruktury turystycznej w obrębie Góry Parkowej w Krynicy-Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414766/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiOD.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 270401,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia było wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa i modernizacja infrastruktury turystycznej w obrębie Góry Parkowej w Krynicy-Zdroju.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wymagane jest w szczególności wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją inwestycji pn. Budowa i modernizacja infrastruktury turystycznej w obrębie Góry Parkowej w Krynicy-Zdroju (zakres inwestycji zgodnie z dokumentacją na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/650486
Zakres zamówienia obejmuje:
1) stwierdzanie, w toku wykonywania robót budowlanych, zgodności wykonywania robót budowlanych z rozwiązaniami technicznymi, materiałowymi i użytkowymi, określonymi dokumentacją projektową, przepisami techniczno-budowlanymi;
2) udzielanie wyjaśnień wykonawcy robót budowlanych odnośnie do wszelkich wątpliwości dotyczących projektu budowlanego powstałych w toku wykonywania robót budowlanych;
3) uzgadnianie i ocenę zasadności wprowadzenia zamiennych rozwiązań projektowych, materiałów lub urządzeń w stosunku do przewidzianych w projekcie, a zgłaszanych przez Zamawiającego lub wykonawcę robót w toku prowadzonych prac;
4) bieżące sporządzanie rysunków oraz opisów dotyczących zmian stanowiących nieistotne odstępstwo od zatwierdzonego projektu budowlanego;
5) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót;
6) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych nieprzewidzianych umową zawartą przez Zamawiającego jako inwestora z wykonawcą robót budowlanych;
7) udział, po pisemnym powiadomieniu przez Zamawiającego, w czynnościach odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97980,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97980,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S4 spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 389043255
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 47
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. S4 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. S4 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97980,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-07INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- "Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy - Zdroju im. Bł. Karoliny Kózkówny"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych do budynków Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej- Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
- Sukcesywna dostawa soli drogowej na potrzeby własne MPGK Sp. z o.o. z siedzibą w Krynicy-Zdroju, w sezonie zimowym 2024/2025 r.
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- "Dostawa artykułów spożywczych dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Boczkach Chełmońskich"
- Wykonanie dokumentacji wielobranżowej projektowo-kosztorysowej przebudowy wraz z nadbudową budynku D Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. na podstawie projektu koncepcyjnego
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Aglomeracji Włoszakowice - Etap II"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Przebudowa drogi gminnej - ulicy Jana Chryzostoma Paska w Warce oraz drogi gminnej - ulicy Onufrego Zagłoby w Warce, gmina Warka
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wymianę stolarki okiennej i stolarki drzwiowej w zakresie elewacji północnej, wschodniej i zachodniej Zamku - siedziby DPS w Prószków"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem zadania "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy PSP w Kokoszkowach"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.