Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00305215/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Wysokie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wysokie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wysokie
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-145
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwysokie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugwysokie.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Wysokie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05276a36-5811-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003264/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Wysokie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie jest realizowane w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” operacja pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wysokie” w ramach realizacji operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305215/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021.JK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 950334,90 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 772630,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy WysokiePrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu projektów technicznych z badaniami geotechnicznymi, dostawie, montażu oraz uruchomieniu 26 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków, w tym oczyszczalni ścieków dla budynku Gminy Wysokie oraz budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscowości Wysokie.
Zakres robót obejmuje budową biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniem kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym, wykonaniem dokumentacji powykonawczej.
Oczyszczalnie muszą posiadać certyfikat lub raport z badań na zgodność z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 wydane przez notyfikowane laboratorium.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb możliwości wykonania projektu
i realizacji kompleksu przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Wysokie oraz
wykonanie dokumentacji geotechnicznej.
2. Dostawa, montaż i uruchomienie 26 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) oraz pompowni ścieków, o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy.
3. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją
powykonawczą.
5. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
6. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich 26 użytkowników.
7. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad
próbami eksploatacyjnymi.
8. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi.
UWAGA!!! Na potwierdzenie jakości proponowanych urządzeń i zgodności z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca musi załączyć do oferty:
- certyfikat lub raport z badań oczyszczalni ścieków na zgodność z normą
PN-EN 12566-3+A2:2013 wydane przez notyfikowane laboratorium.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 323830,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowy Dwór wraz z wymianą armatury wodociągowej oraz wymiana urządzeń technologicznych na ujęciu wody w miejscowości WysokiePrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu dwóch zadań:
1. Zadanie 1 – roboty polegające na zaprojektowaniu i budowie sieci wodociągowej w m. Nowy Dwór o długości ok. 460 m, dostawie i wymianie armatury wodociągowej na istniejącym wodociągu gminnym na terenie gminy Wysokie oraz
2. Zadanie 2 - roboty polegające na zaprojektowaniu, dostawie, wymianie
i montażu urządzeń technologicznych na ujęciu wody w m. Wysokie, gmina Wysokie
Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej w miejscowości Nowy Dwór o długości ok. 460 m na działkach nr: 244, 241, 239/2, 239/1, 237, 236/4 wraz z niezbędną armaturą (hydranty p-poż, studnie wodomierzowe), z włączeniem do istniejącego wodociągu gminnego DN80 na działce nr 244.
2. Budowa sieci wodociągowej wg ww. dokumentacji projektowej.
3. Dostawa i wymiana armatury wodociągowej na istniejącym wodociągu gminnym:
zasuwy kołnierzowe DN100 - 60 szt.,
zasuwy kołnierzowe DN80 - 30 szt.,
hydranty p-poż nadziemne DN80 - 10 szt.,
zdrój uliczny DN20 - 1 szt.,
elementy łączące (nawiertki, nasuwki) - razem: 100 szt.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
5. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
6. Przeprowadzenie niezbędnych prób końcowych.
Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2:
7. Wykonanie dokumentacji projektowej mającej na celu wymianę i montaż urządzeń technologicznych na ujęciu wody w m. Wysokie, gmina Wysokie.
8. Dostawa i wymiana urządzeń technologicznych obejmuje:
wymianę i montaż pompy głębinowej o wydajności Q = 35 m3/h - 1 szt.,
wymianę i montaż pompy głębinowej o wydajności Q = 45 m3/h - 1 szt.,
wymianę i montaż rurociągów tłocznych z rur ze stali nierdzewnej - 100 m,
dostawę i montaż zestawu hydroforowego z szafą sterowniczą - 1 szt.,
wymianę i montaż rurociągów przyłączeniowych do zestawu hydroforowego wraz niezbędną armaturą - 1 kpl.,
wymianę i montaż zestawu dozowania chloru - 1 kpl.,
wymianę i montaż rozdzielnicy elektrycznej z okablowaniem - 1 kpl.,
dostawę i montaż agregatu prądotwórczego o mocy min. 55kW - 1 kpl.
9. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
10. Przeprowadzenie niezbędnych prób końcowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 448800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457314,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482248,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457314,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOFIRMA Przemysław Gruszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612287160
7.3.3) Ulica: Ul. L. Waryńskiego 18A
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457314,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie złożono żadnej oferty, w związku z czym na podstawie art. 255 pkt. 1 Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia postępowania w tej części.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.