eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaOdbiór, segregacja i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2025-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, segregacja i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "USŁUGI KOMUNALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365822140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nad Strugą 8

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 612854068

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgolinski@uk-sroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uk-sroda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13cbe687-9fae-40bd-a6cb-23ee5bdbcae4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, segregacja i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13cbe687-9fae-40bd-a6cb-23ee5bdbcae4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639014

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UK/6/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 971190,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia: „Odbiór, segregacja i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych”.
Szacunkowa ilość odpadów do odbioru, segregacji i zagospodarowania to 750 Mg/ w czasie trwania umowy.
Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów, szacunkowa ilość określona w ust. 4 może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 40%. Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 60% szacunkowych ilości odpadów do odbioru w okresie trwania umowy. Odpady zostaną odebrane z terenów zarządzanych przez Zamawiającego i zostaną poddane procesowi odzysku, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, posiadanymi decyzjami oraz postanowieniami zawartymi w umowie. Odpady będące przedmiotem umowy zostaną odebrane a następnie poddane segregowaniu i zagospodarowane na terenie zakładów wskazanych przez Wykonawcę w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, tj. na instalacji Wykonawcy, na którą Wykonawca posiada decyzje zezwalającą na przedmiotowym terenie prowadzić działalność w zakresie przetwarzania odpadów o kodzie 17 09 04 lub z którą Wykonawca posiada podpisaną umowę na zagospodarowania odpadów o takim kodzie. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu PSZOK zlokalizowanego przy ul. Nad Strugą 7 w Środzie Wielkopolskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 971190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1620000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 971190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Artur Zys

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770008248

7.3.3) Ulica: Pławce 5A

7.3.4) Miejscowość: Środa Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 971190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-13 do 2026-01-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.