Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441360/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach administracyjnych Urzędu miasta Legnicy - POWRÓTKA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach administracyjnych Urzędu miasta Legnicy - POWRÓTKA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8b26ac8-2d20-4403-8029-0ae84bf29674
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032939
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055723/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sprzątanie Pomieszczeń biurowych w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Legnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.2.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1. Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Legnicy:
Ogółem powierzchnia podłóg do sprzątania w w/w budynkach wynosi -
6.864,86 m2, w tym:
• pomieszczenia budynków administracyjnych Urzędu Miasta Legnicy Pl. Słowiański 7 i 8 powierzchnia podłóg do sprzątania wynosi - 4.141,02 m2,
w tym 1.000m2 - powierzchnie płaskie korytarzowe,
• pomieszczenia Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności ul. Zielona 13 of - powierzchnia podłóg do sprzątania wynosi – 186,44 m2,
• pomieszczenia archiwum Urzędu Miasta Legnicy ul. Św. Piotra 14
powierzchnia podłóg do sprzątania wynosi 297,10 m2
• pomieszczenia Urzędu Stanu Cywilnego ul. Chojnowska 2
powierzchnia podłóg do sprzątania wynosi - 620 m2
• pomieszczenia Wydziału Spraw Obywatelskich ul. Chojnowska 2
powierzchnia podłóg do sprzątania wynosi – 755,58 m²
• pomieszczenia Wydziału Zarządzania Ruchem Drogowym ,
ul. Mickiewicza 2
powierzchnia podłóg do sprzątania wynosi - 253,74 m2
• pomieszczenia Wydziału Geodezji i Kartografii ul. Kościuszki 38
powierzchnia podłóg do sprzątania wynosi - 611,00 m2
2. Szczegółowe wymagania :
a) wykonywania w/w usługi przez nie mniej niż 11 osób zatrudnionych na umowę o pracę:
- 3 osoby od godz. 7.00 do 15.00 - 1 etat,
- 8 osób od godz. 15.00 do 21.30 – ¾ etatu,
b) sprzątanie winno odbywać się na zasadzie podziału powierzchni Urzędu na rejony, gdzie za każdy rejon odpowiada jedna osoba sprzątająca,
c) sprzątanie odbywa się w dni pracy Urzędu Miasta od poniedziałku do piątku w godz. 15.30 do 21.30 (we wtorki od 16.00 do 22.00 ) za wyjątkiem pomieszczeń plombowanych, toalety publicznej oraz pomieszczeń na ul. Św. Piotra 14, ul. Zielonej 13 of., ul. Chojnowskiej 2, ul. Mickiewicza 2,
ul. Kościuszki 38.
d) sprzątanie pomieszczeń plombowanych o powierzchni podłóg – 150 m2 odbywa się w godzinach pracy Urzędu Miasta - po uprzednim uzgodnieniu dokładnej godziny z Zamawiającym,
e) sprzątanie toalety publicznej dla interesantów w budynkach administracyjnych Pl. Słowiański 8- w sposób ciągły w godzinach pracy Urzędu Miasta,
f) sprzątanie pomieszczeń na ul. Św. Piotra 14, ul. Zielonej 13 of.,
ul. Chojnowskiej 2, ul. Mickiewicza 2, ul. Kościuszki 38 o powierzchni podłóg 2 723,86 m2 odbywa się w godzinach pracy Urzędu Miasta w godzinach 7.30 do 15.30 po uprzednim uzgodnieniu dokładnej godziny z zamawiającym,
g) sprzątanie pomieszczeń na ul. Chojnowskiej 2 – USC hol i toaleta publiczna – w każdy piętek od godziny 14.00,
h) sprzątanie pomieszczeń nie plombowanych w razie potrzeby może się odbywać dodatkowo w dniach wolnych (soboty, niedziele) po wyrażeniu zgody przez zamawiającego na wniosek firmy sprzątającej,
i) sprzątanie korytarzy oraz holi winno być przeprowadzone z użyciem sprzętu mechanicznego (szorowarek, polerek) do sucha,
j) środki i sprzęt do utrzymania czystości, oraz worki foliowe do pojemników na śmieci w pomieszczeniach biurowych oraz sanitariatach zabezpiecza wykonawca,
k) materiały eksploatacyjne (papier toaletowy, mydło toaletowe i ręczniki papierowe) niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu zabezpiecza Zamawiający.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia OPZ: pkt V IDW, § 1-3 projektu umowy - Rozdział 3 swz oraz zakres i harmonogram prac załączniki: nr 8 i 9 do IDW.
• Zakres i harmonogram wykonywanych prac w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Legnicy Plac Słowiański 7 i 8 - załącznik nr 8 do IDW, a załącznik nr 1 do umowy.
• Zakres i harmonogram wykonywanych prac w pomieszczeniach: Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności ul. Zielona13 of., archiwum Urzędu Miasta Legnicy ul. Św. Piotra 14, Urzędu Stanu Cywilnego ul. Chojnowska 2, Wydziału Spraw Obywatelskich ul. Chojnowska 2, Wydziału Zarządzania Ruchem Drogowym ul. Mickiewicz 2 oraz pomieszczeniach Wydziału Geodezji i Kartografii ul. Kościuszki 38 - załącznik nr 9 do IDW, a załącznik nr 2 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 782280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 782280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIAST GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6912503030
7.3.3) Ulica: Jaworzyńska
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 782280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-01 do 2025-11-30INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- "Utrzymanie kanalizacji deszczowej."
- Usługa ubezpieczenia Legnickiego Centrum Kultury
- Bieżące naprawy, usuwanie awarii w zakresie robót remontowo-budowlanych, instalatorstwa elektrycznego, instalatorstwa wodno-kanalizacyjnego, c.o., c.w
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- "Wynajem, transport, montaż, demontaż i bieżąca obsługa kontenerów na Wyspie Słodowej oraz kabin sanitarnych na terenach zieleni z podziałem na dwa Zadania"
- 2025 Świadczenie usług gospodarczych na terenie obiektów: wyłuszczarni nasion i stacji oceny nasion w Lasowicach Małych
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w budynku IHAR-PIB, Oddział w Jadwisinie
- Świadczenie usługi sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w budynku stanowiącym własność Powiatu Dąbrowskiego znajdującym się przy ulicy Szpitalnej 1 w Dąbrowie Tarnowskiej
- Świadczenie usługi sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej znajdującym się przy ulicy Berka Joselewicza 5
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.