eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikstatZakup systemu zabezpieczeń danych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd



Ogłoszenie z dnia 2025-01-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup systemu zabezpieczeń danych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mikstat

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 17

1.5.2.) Miejscowość: Mikstat

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@mikstat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikstat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup systemu zabezpieczeń danych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-257c7b70-5bcb-43ab-974c-779d8db70bef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00033092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005401/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup systemu zabezpieczeń danych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Cyberbezpieczny Samorząd, Priorytet II:zaawansowane usługi cyfrowe, działanie 2.2 - wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa Fundusze europejskie na rozwój cyfrowy 2021-2027 ( FERC )

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XVIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGP.271.1/1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot obejmuje kompleksowe rozwiązanie:
1) System zabezpieczeń danych - Backup środowiska wraz z oprogramowaniem i usługą składającą się z: projekt, wdrożenie, troubleshooting, wsparcie DR w przypadku konieczności odtwarzania środowiska po ataku.
2) Zarządzalne urządzenia sieciowe – 3 szt. Switch wraz z wdrożeniem;
3) Serwer fizyczny – 1 szt. wraz z wdrożeniem;
4) Macierze dyskowe – 1 szt. wraz z wdrożeniem;
5) Serwerowe systemy operacyjne i oprogramowanie bezpieczeństwa – 4 szt. Serwerowy system operacyjny, 1 szt. oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą IT, 1 szt. przedłużenie licencji oprogramowania dla FortiGate 60F UTP, 50 szt. licencji oprogramowanie antywirusowe;
6) Zasilanie awaryjne – 1 szt. UPS 5000VA wraz z wdrożeniem;
2. Zamawiający wymaga dostarczenia produktów fabrycznie nowych pochodzących z legalnego źródła.
3. Dostarczone wyposażenie musi być objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją, chyba że w ofercie wskazano inny okres.
4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - OPZ.
5. Termin wykonania zamówienia 2 miesiące od dnia zawarcia umowy.
6. Zamówienie nie jest podzielone na części, albowiem jego przedmiotem jest kompleksowe i całościowe rozwiązanie. Podzielenie zamówienia mogłoby spowodować, że nie będzie współpracy pomiędzy komponentami, jak też, że cel projektu nie zostanie osiągnięty.
7. Dostawy będą miały miejsce do niżej wskazanych placówek Zamawiającego:
Miasto i Gmina Mikstat ul. Krakowska 17, 63-510 Mikstat

4.2.6.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48822000-6 - Serwery komputerowe

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera

48620000-0 - Systemy operacyjne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 75

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalności macierzy

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. 1. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Ustawy dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Wykonawca spełni warunek, o którym mowa w pkt 1, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności 2. jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę obejmującą macierz dyskową, serwer fizyczny o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (w przypadku, gdy wartość dostawy została określona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi według średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych niniejszego postępowania).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-22 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-22 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.