Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00033092/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup systemu zabezpieczeń danych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mikstat
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 17
1.5.2.) Miejscowość: Mikstat
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@mikstat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikstat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup systemu zabezpieczeń danych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-257c7b70-5bcb-43ab-974c-779d8db70bef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005401/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup systemu zabezpieczeń danych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Cyberbezpieczny Samorząd, Priorytet II:zaawansowane usługi cyfrowe, działanie 2.2 - wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa Fundusze europejskie na rozwój cyfrowy 2021-2027 ( FERC )2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00033092
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.1/1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot obejmuje kompleksowe rozwiązanie:
1) System zabezpieczeń danych - Backup środowiska wraz z oprogramowaniem i usługą składającą się z: projekt, wdrożenie, troubleshooting, wsparcie DR w przypadku konieczności odtwarzania środowiska po ataku.
2) Zarządzalne urządzenia sieciowe – 3 szt. Switch wraz z wdrożeniem;
3) Serwer fizyczny – 1 szt. wraz z wdrożeniem;
4) Macierze dyskowe – 1 szt. wraz z wdrożeniem;
5) Serwerowe systemy operacyjne i oprogramowanie bezpieczeństwa – 4 szt. Serwerowy system operacyjny, 1 szt. oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą IT, 1 szt. przedłużenie licencji oprogramowania dla FortiGate 60F UTP, 50 szt. licencji oprogramowanie antywirusowe;
6) Zasilanie awaryjne – 1 szt. UPS 5000VA wraz z wdrożeniem;
2. Zamawiający wymaga dostarczenia produktów fabrycznie nowych pochodzących z legalnego źródła.
3. Dostarczone wyposażenie musi być objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją, chyba że w ofercie wskazano inny okres.
4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - OPZ.
5. Termin wykonania zamówienia 2 miesiące od dnia zawarcia umowy.
6. Zamówienie nie jest podzielone na części, albowiem jego przedmiotem jest kompleksowe i całościowe rozwiązanie. Podzielenie zamówienia mogłoby spowodować, że nie będzie współpracy pomiędzy komponentami, jak też, że cel projektu nie zostanie osiągnięty.
7. Dostawy będą miały miejsce do niżej wskazanych placówek Zamawiającego:
Miasto i Gmina Mikstat ul. Krakowska 17, 63-510 Mikstat
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
48822000-6 - Serwery komputerowe
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera
48620000-0 - Systemy operacyjne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407234,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407234,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407234,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITBIOTIC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542825687
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407234,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Zakup licencji na oprogramowanie do wirtualizacji VMware na 3 hosty
- Zakup systemów i urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w Starostwie Powiatowym w Żninie oraz w 6 jednostkach organizacyjnych Powiatu Żnińskiego celem zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa.
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa subskrypcji licencji do zarządzania oprogramowaniem SAM na okres 12 miesięcy wraz ze wsparciem producenta
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.