Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00344444/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
- 2023/BZP 00363616/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-23
- 2023/BZP 00377802/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont kapitalny pomieszczeń budynku domu studenckiego DS10 „Hajduczek” przy ul. Budryka 7 w Krakowie KC-zp.272-445/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dzp.agh.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont kapitalny pomieszczeń budynku domu studenckiego DS10 „Hajduczek” przy ul. Budryka 7 w Krakowie KC-zp.272-445/232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa52c467-35a9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00317183/43/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont kapitalny budynku DS10 "Hajduczek" dla MS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344444
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KC-zp.272-445/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont kapitalny pomieszczeń budynku domu studenckiego DS10 „Hajduczek” przy ul. Budryka 7 w Krakowie .
Budynek zlokalizowany jest przy ulicy Witolda Budryka 7 w Krakowie. Opisywany obiekt znajduje się na terenie Miasteczka Studenckiego AGH i pełni obecnie funkcję domu studenckiego. W jego sąsiedztwie znajduje się jeszcze kilka podobnych obiektów.
Projekt przebudowy i remontu kapitalnego pomieszczeń budynków domu studenckiego DS10 przy ulicy Witolda Budryka 7 w Krakowie nie wiąże się ze zmianą obecnej funkcji obiektu. W ramach projektowanej przebudowy i remontu zmienia się układ funkcjonalny zespołów mieszkalnych na kondygnacjach powtarzalnych. W ramach projektowanej przebudowy zmienia się układ funkcjonalny zespołów mieszkalnych na kondygnacjach powtarzalnych z czteropokojowych dla 10 studentów z jednym zespołem sanitarnym wyposażonym: 1 kabinę prysznicową, miskę ustępową oraz dwie umywalki na 2 zespoły mieszkalne dla 8 studentów, z oddzielnym wejściem z korytarza komunikacji ogólnej. Zespół składa się z dwóch pokoi 2 osobowych mieszkalnych, aneksu gospodarczego, węzła sanitarnego z miską ustępową, umywalką oraz kabiną prysznicową. Układ przestrzenny komunikacji ogólnej oraz pozostałych pomieszczeń piętra typowego pozostaje bez zmian. W części centralnej przy klatce schodowej zaprojektowano dźwig osobowy obsługujący kondygnacja naziemne budynku.
W ramach projektu prac przebudowy i remontowych przewiduje się wykonanie następujących prac:
Wyburzenia, rozbiórki, demontaże – wewnętrzne,
Wyburzenia, rozbiórki, demontaże – zewnętrzne,
Prace budowlano-remontowe – wewnętrzne.
Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (3 lata), zgodnie z warunkami określonymi w oświadczeniu gwarancyjnym (okres gwarancji podlega ocenie w kryterium okres gwarancji), za wyjątkiem:
- akumulatorów gdzie okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące,
- wyposażenie meblowe gdzie okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy,
- wykładziny podłogowe okres gwarancji nie może być krótszy niż 5 lat,
- lamp ledowych, gdzie okres gwarancji nie może być krótszy niż 5 lat,
- dach i okna, gdzie okres gwarancji nie może być krótszy niż 5 lat,
- instalacji fotowoltaicznych, gdzie okres gwarancji nie może być krótszy niż 10 lat,
- instalacji sieci strukturalnych (logicznych), gdzie okres gwarancji systemowej nie może być krótszy niż 25 lat (Zamawiający wymaga certyfikatu w języku polskim producenta okablowania udzielonego bezpośrednio końcowemu użytkownikowi i stanowiącego 25-letnie zobowiązanie gwarancyjne dotrzymania parametrów jakościowych i materiałowych) zgodnie z warunkami określonymi w dokumencie gwarancyjnym stanowiącym załącznik do umowy. Dokument potwierdzający udzielenie bezpośrednio Zamawiającemu 25 letniej gwarancji na okablowanie strukturalne wystawiony przez producenta należy dostarczyć Zamawiającemu po wykonaniu sieci strukturalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18588000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31063260,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18588000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RE-Bau sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351097648
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Roboty budowlane
2. Roboty instalacyjne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18588000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.