eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanokna dostawę mat. biurowych, komputerowych,tonerów do drukarek, akcesoriów do sprzątania, środków czystości oraz zastawy j.u., worków foliowych, śr. piorąco-dezynfekcyjnych i innych dla SPZOZ w Sanoku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
na dostawę mat. biurowych, komputerowych,tonerów do drukarek, akcesoriów do sprzątania, środków czystości oraz zastawy j.u., worków foliowych, śr. piorąco-dezynfekcyjnych i innych dla SPZOZ w Sanoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W SANOKU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444345

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. 800-lecia 26

1.4.2.) Miejscowość: Sanok

1.4.3.) Kod pocztowy: 38-500

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.4.7.) Numer telefonu: 134656290

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@zozsanok.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsanok.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033138

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00032961

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.1. Data zmiany umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
2022-01-22

Po zmianie:
2021-12-30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.3. Przyczyny dokonania zmian umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
W związku z nadzwyczajną sytuacją gospodarczą wywołana działaniami wojennymi na terenie Ukrainy , która spowodowała podwyżkę cen wyrobów objętych umową przez ich producentów oraz dystrybutorów a także ograniczenie lub wydłużenie przez nich terminów dostaw tych wyrobów, co stanowi okoliczność niezależną od stron umowy, które działając z należytą starannością w chwili jej zawarcia nie mogły przewidzieć a zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, strony działając na podstawie § 5 ust. 2 umowy oraz art.455 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity DZ.U. z 2019 r., poz. 2019 z póź, zm.)

Po zmianie:
W związku z nadzwyczajną sytuacją wywołaną pandemią COVID-19 , która spowodowała podwyżkę cen wyrobów objętych umową przez ich producentów oraz dystrybutorów a także ograniczenie lub wydłużenie przez nich terminów dostaw tych wyrobów, co stanowi okoliczność niezależną od stron umowy, które działając z należytą starannością w chwili jej zawarcia nie mogły przewidzieć a zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, strony działając na podstawie § 5 ust. 2 umowy oraz art.455 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity DZ.U. z 2019 r., poz. 2019 z póź, zm.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.