eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołoUdzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 9.000.000,00 zł



Ogłoszenie z dnia 2021-04-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033510 z dnia 2021-04-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 9.000.000,00 zł

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Koło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Koło

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 27 20 810

1.5.8.) Numer faksu: 63027 22 984

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kolo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 9.000.000,00 zł

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0281e55-801d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005540/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Kredyt długoterminowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014757/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 9.000.000,00 zł (słownie: dziewięć milionów złotych 00/100), przeznaczonego do sfinansowania zadań inwestycyjnych.2. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):CPV: 66.11.30.00-5 – Usługi udzielania kredytu3. Kwota kredytu: 9.000.000,00 zł4. Waluta kredytu - PLN5. Okres kredytowania od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu do 31.07.2028 r. 6. Karencja w spłacie kredytu do 30.01.2022 r.7. Wykorzystanie kredytu nastąpi od daty uruchomienia pierwszej transzy kredytu do dnia 31.12.2021 r. w wysokości 9.000.000,00 zł.8. Spłata kredytu w 79 ratach miesięcznych płatnych w ostatnim dniu roboczym kończącym miesiąc ; w następujących kwotach:1) - w 2022 roku - 11 równych rat po 83.333,33 zł i 1 rata w kwocie 83.333,37 zł;2) – w 2023 roku – 11 równych rat po 83.333,33 zł i 1 rata w kwocie 83.333,37 zł;3) - w 2024 roku – 11 równych rat po 83.333,33 zł i 1 rata w kwocie 83.333,37 zł;4) - w 2025 roku – 11 równych rat po 83.333,33 zł i 1 rata w kwocie 83.333,37 zł;5) - w 2026 roku – 12 równych rat po 150.000,00 zł;6) - w 2027 roku – 12 równych rat po 150.000,00 zł;7) - w 2028 roku – 7 równych rat po 200.000,00 zł.9. Przy wyliczeniu kosztów kredytu należy przyjąć, ze kredyt zostanie uruchomiony w następujących transzach:1) pierwsza transza w kwocie 3.000.000,00 zł uruchomiona w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy kredytowej;2) druga transza w kwocie 6.000.000,00 zł uruchomiona w terminie 150 dni od dnia podpisania umowy kredytowej.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykorzystania kredytu w szczególnie uzasadnionych przypadkach.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia transzy kredytu na podstawie złożonego przez siebie pisemnego zapotrzebowania na daną transzę w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia złożenia zapotrzebowania z wyłączeniem terminów wskazanych w pkt. 8 tiret pierwszy i drugi.12. Spłaty w ratach w okresie od 31 stycznia 2022 r. do 31.07.2028 r. zgodnie z załączonym harmonogramem.13. Odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych zwanych dalej okresem odsetkowym, który to okres rozpocznie się w pierwszym dniu każdego miesiąca kalendarzowego i zakończy się w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego, z zastrzeżeniem , iż pierwszym dniem, pierwszego okresu odsetkowego jest dzień wypłaty środków przez Bank na konto Zamawiającego.14. Odsetki płatne do 15-go następnego miesiąca za miesiąc poprzedni. Bank powiadomi pisemnie Zamawiającego o wysokości odsetek nie później niż 7 dni przed terminem spłaty odsetek. Zawiadomienie zawierać będzie informację o wysokości odsetek oraz wysokości stopy procentowej, według której dokonano naliczenia odsetek.15. Oprocentowanie kredytu liczone będzie według stawki WIBOR 3M notowanej ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie okresu odsetkowego, do którego Bank doliczy stałą marżę. Marża Banku przedstawiona w ofercie nie może być podwyższona w okresie trwania umowy kredytowej.16. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wymaganej spłaty raty kredytu/odsetek najpóźniej w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty raty kredytu/odsetek. 17. Zamawiający nie dopuszcza naliczenia jednorazowej prowizji bankowej z tytułu udzielenia kredytu ani z tytułu administrowania kredytem.18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia transzy kredytu na podstawie pisemnego zapotrzebowania bez konieczności składania odrębnego wniosku.19. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wcześniejszej spłaty kredytu bez poboru przez Bank pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu.20. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie całkowitego kosztu kredytu wyliczonego na zasadach określonych w niniejszej SWZ w rozdziale XI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY.21. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z całości lub części kredytu bez ponoszenia za to dodatkowych kosztów.22. Zamawiający wymaga, aby sporządzanie aneksów, harmonogramów spłaty kredytu lub innych czynności związanych z obsługą kredytu nie było obciążone dodatkowymi kosztami.23. Bank, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przedstawi harmonogram spłaty kredytu z odsetkami, który będzie stanowił załącznik do umowy.24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości i terminu spłaty kredytu w szczególnie uzasadnionych przypadkach.25. Prawne zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika równą wielkości zadłużenia w okresie obowiązywania umowy.26. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego udostępnia się do pobrania ze strony internetowej niezbędne dokumenty finansowe. Adres strony: www.bip.kolo.pl; ścieżka dostępu „Urząd Miejski” w zakładce po lewej stronie „budżet, finanse, majątek”, (link do budżetu 2021 rok https://bip.kolo.pl/artykuly/1197/budzet-gminy-na-2021-rok), dalej wybrać odpowiednio poszukiwany zakres danych „budżet na rok… lub wykonanie budżetu”. Na stronie dostępne są kwartalne i roczne sprawozdania budżetowe Gminy Miejskiej Koło dotyczących sytuacji finansowej i stanu majątkowego Gminy. 27. Wymagania w zakresie zatrudnienia.1. Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiający/Kredytobiorca wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22, § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U z 2020 r. poz. 1320 ze zm..). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy osób wykonujących wskazane czynności związane z udzieleniem i obsługą kredytu w trakcie trwania umowy kredytowej, tj.: a) przyjmowania dyspozycji Kredytobiorcy odnośnie transz kredytu;b) wyliczanie należnych odsetek od kredytu;c) informowanie o bieżącym stanie kredytu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269487,24

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470212,92

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269487,24

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Poddębicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8280003209

7.3.3) Ulica: ul. Łódzka 33

7.3.4) Miejscowość: Poddębice

7.3.5) Kod pocztowy: 99-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269487,24

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 88 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.