eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GózdDostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Goździe oraz jednostek OSP na terenie gminy Gózd



Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Goździe oraz jednostek OSP na terenie gminy Gózd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gózd

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radomska 7

1.5.2.) Miejscowość: Gózd

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-634

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483202097

1.5.8.) Numer faksu: 483202097

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gozd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.gozd.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Goździe oraz jednostek OSP na terenie gminy Gózd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60e13aad-95b0-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540997

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.ZP.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 134550,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Goździe oraz jednostek OSP na terenie gminy Gózd.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywny zakup paliw do samochodów służbowych oraz sprzętu należącego do gminy Gózd oraz jednostek OSP na terenie gminy Gózd.
Sukcesywna dostawa paliw polegać będzie na:
1) bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego wymienionych w załączniku Nr 1 do umowy oraz kanistrów osób upoważnionych przez Zamawiającego,
2) bezgotówkowej sprzedaży paliwa, która musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, Każde tankowanie udokumentowane będzie w karcie drogowej pojazdu oraz potwierdzone dokumentem WZ (wydany kierowcy) z podaniem: imienia i nazwiska kierowcy lub operatora, rodzaju pojazdu lub rodzaju urządzenia, numeru rejestracyjnego tankowanego pojazdu lub nr seryjnego urządzenia, daty tankowania (daty poboru paliwa), ilości i rodzaju tankowanego (pobieranego) paliwa, ceny paliwa (widniejącej na dystrybutorze) bez upustu, własnoręczny czytelny podpis kierowcy potwierdzający dokonany zakup oraz podpis pracownika Wykonawcy wydającego paliwo.
3) miejscem odbioru paliw (tankowania) będą stacje paliw Wykonawcy położone w promieniu do 10 km od siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Gminy w Goździe ul. Radomska 7, 26-634 Gózd czynnej co najmniej w godzinach od 6.00 do 22.00 w każdym dniu miesiąca,
4) rozliczaniu zawartych transakcji fakturami VAT jeden raz w tygodniu z terminami płatności nie krótszymi niż 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionych faktur.
3. W całym okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zakup paliwa w następującej ilości:
w zakresie podstawowym szacuje się zakup
olej napędowy ON - 18 000 l
benzyna bezołowiowa Pb 95 -4 000 l
4. Zamawiający będzie odbierał paliwo stosownie do bieżących potrzeb, rozliczając się po cenach jednostkowych obowiązujących na stacji paliw w dniu odbioru paliwa pomniejszonych o wartość upustu Wykonawcy podanego w ofercie.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówienia w stosunku do zapotrzebowania określonego w pkt. 3.3 a) na olej napędowy ON i 3.3. b) na benzynę bezołowiową Pb 95. Z podanej łącznej ilości litrów paliwa Zamawiający gwarantuje wykorzystanie co najmniej 70%. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
6. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie.
7. Dostarczane paliwa ciekłe muszą być zgodne z wymaganiami wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.) oraz Polskimi Normami.
8. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
odpowiadać bazy i stacje.
10. Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
Zamawiający wskazuje, iż nie dokonano podziału zamówienia na części ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i ewentualne trudności Zamawiającego. Podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne i organizacyjne związane z tankowaniem pojazdów na różnych stacjach paliw. Brak
podziału na części tego typu zadania nie powoduje ograniczenia udziału małych i średnich przedsiębiorców. O tego typu zamówienia ubiegają się głównie małe i średnie przedsiębiorstwa, a więc zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Jedlni-Letnisko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000347040

7.3.3) Ulica: Radomska 32

7.3.4) Miejscowość: Jedlnia -Letnisko

7.3.5) Kod pocztowy: 26-630

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.