eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Przeprowadzenie, w siedzibie Wykonawcy, warsztatów USG z zakresu jamy brzusznej dla studentów V roku Kierunku Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku.



Og³oszenie z dnia 2021-04-15


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00033756 z dnia 2021-04-15

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Przeprowadzenie, w siedzibie Wykonawcy, warsztatów USG z zakresu jamy brzusznej dla studentów V roku Kierunku Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIA£YMSTOKU

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: (85) 748 56 25, 85 748 57 39, 748 56 26, 748 56 40, 748 55 39, 748 56 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umb.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umb.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie, w siedzibie Wykonawcy, warsztatów USG z zakresu jamy brzusznej dla studentów V roku Kierunku Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d79781cc-9df9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00033756

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Warsztaty bêd± realizowane w ramach projektu pn. „Program Zintegrowanego Rozwoju Jako¶ci Kszta³cenia na Uniwersytecie Medycznym w Bia³ymstoku”, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, O¶ priorytetowa III. Szkolnictwo wy¿sze dla gospodarki i rozwoju, dzia³anie 3.5 Kompleksowe programy szkó³ wy¿szych.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ogólne zasady korzystania z Platformy;1. zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku; https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. 3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 4. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku, ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, NIP 542-021-17-17, REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora; Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê w sprawach danych osobowych wysy³aj±c informacje na adres e-mail: iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane kontaktowe podane na stronach internetowych Uczelni, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze – ustawa Prawo zamówieñ publicznych), odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp” , osoby wnioskuj±ce o udostêpnienie informacji publicznej, w³a¶ciciel platformy do publikowania postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego, Pani/Pana dane osobowe w zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich,  Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy lub te¿ przez okres d³u¿szy w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych;  obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu:− prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.4.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 220800,00 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 75420,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie, w siedzibie Wykonawcy, warsztatów USG z zakresu jamy brzusznej dla studentów V roku Kierunku Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku. Warsztaty bêd± realizowane w ramach projektu pn. „Program Zintegrowanego Rozwoju Jako¶ci Kszta³cenia na Uniwersytecie Medycznym w Bia³ymstoku”, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, O¶ priorytetowa III. Szkolnictwo wy¿sze dla gospodarki i rozwoju, dzia³anie 3.5 Kompleksowe programy szkó³ wy¿szych.2. Nazwa i kod zgodnie z CPV: 80000000-4 – Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe,80521000-2 – Us³ugi opracowywania programów szkoleniowych.3. Dok³adny opis przedmiotu zamówienia w tym: opis tematyki warsztatów, zagadnienia i tre¶ci objête szkoleniem, sposób realizacji warsztatów, miejsce warsztatów, planowany termin realizacji us³ugi, czas trwania warsztatów, planowana liczba uczestników, wymagania wobec prowadz±cego szkolenie zawarte s± w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Za³±czniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Us³ugi opracowywania programów szkoleniowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spo¶ród wa¿nych ofert Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:- cena – 60%,- do¶wiadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu objêtego przedmiotem zamówienia – 40%2. Ocenie zostan± poddane oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.3. Ilo¶æ punktów PC, jak± otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie wyznaczona wed³ug wzoru: PC = (CN / CR ) x 60gdzie:CN – najni¿sza cena spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu,CR – cena oferty rozpatrywanej,60 – maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta wg kryterium „cena” - 60%.4. Ilo¶æ punktów PD, jak± otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „do¶wiadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu objêtego przedmiotem zamówienia” zostanie przyznana w nastêpuj±cy sposób*:4.1. Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty za posiadane do¶wiadczenie w prowadzeniu warsztatów w latach od 6 do 10, co oznacza, ¿e minimalny uwzglêdniony w procesie przyznawania punktacji okres to 6 lat, natomiast maksymalny to 10 lat do¶wiadczenia. 4.2. Posiadane do¶wiadczenie nale¿y podaæ w pkt. 6 Formularza ofertowego. 4.3. Ilo¶æ punktów PD zostanie wyznaczona wg wzoru:PD = (PR/PN) x 40gdzie:PR – liczba lat do¶wiadczenia w badanej ofercie PN – najwiêksza mo¿liwa do uwzglêdnienia liczba lat do¶wiadczenia – 10 lat40 – maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „„do¶wiadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu objêtego przedmiotem zamówienia”5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów P obliczon± wed³ug wzoru: P = PC + PD

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu objêtego przedmiotem zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie Zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:1. nie podlegaj± wykluczeniu w zwi±zku z brakiem podstaw wykluczenia, o których mowa w Czê¶ci XV SWZ,2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:2.1.zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku,2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku,2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku,2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy okre¶la warunek zdolno¶ci zawodowej poni¿ej: Osoba prowadz±ca warsztaty musi:2.4.1. posiadaæ minimum 5-letnie do¶wiadczenie w zakresie ultrasonografii jamy brzusznej.2.4.2. byæ lekarzem specjalist± radiologii i diagnostyki obrazowej i/lub posiadaæ certyfikat Polskiego Towarzystwa Ultrasonograficznego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych: 1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia z³o¿onym wraz z ofert± – wg Za³±cznika nr 9 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych: 1. w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wg Za³±cznika nr 10 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1.1. Formularz ofertowy sporz±dzony wg wzoru Formularza ofertowego stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ. Formularz oferty nie podlega uzupe³nieniu.1.2. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ; 1.3 o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;oraz1.4. o ile nie wynika to ze z³o¿onych dokumentów do oferty lub z bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z pó¼n. zm.) do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie osoby lub osób podpisuj±cych ofertê do reprezentowania Wykonawcy;1.5.w przypadku gdy Wykonawca powo³uje siê na zasoby innego podmiotu, o¶wiadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ oraz o¶wiadczenie w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ sk³ada równie¿ podmiot, na zasoby, którego powo³uje siê Wykonawca,1.6. w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi za³±cznik 5 do SWZ oraz o¶wiadczenie w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.1.7. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Za³±cznika nr 7 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¶li dotyczy),1.8. wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców - wg Za³±cznika nr 8 do SWZ (je¶li dotyczy) oraz O¶wiadczenie, o którym mowa w Czê¶ci XX pkt 3.3 SWZ, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¶li dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do ich reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zaci±ganie zobowi±zañ w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, z³o¿enie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.2. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcê ustanowionego jako pe³nomocnika i przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Dokument pe³nomocnictwa (orygina³ lub kserokopia potwierdzona notarialnie), nale¿y do³±czyæ do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych, przy czym p³atno¶ci bêd± przekazywane wprost na konto danego podmiotu (wy³±cznie wskazanego w umowie) lub na utworzone wspólne konto rozliczeniowe, na które wp³acane bêd± nale¿no¶ci za ¶wiadczenia wykonane przez poszczególne podmioty.3.W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.4.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.5.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do za¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej zasady wspó³pracy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych oraz art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. poz. 1842 ze. zm.).2. Jednocze¶nie Strony o¶wiadczaj±, ¿e nie bêd± dokonywaæ zmiany postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzaæ nowych postanowieñ do umowy niekorzystnych dla Zamawiaj±cego, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ¿e konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.3. Zmiana umowy jest mo¿liwa w sytuacji gdy:a) konieczno¶æ zmiany wynika z okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ w dacie zawarcia umowy, b) zmieni³y siê przepisy, których regulacje wp³ywaj± na prawa i obowi±zki Stron, c) zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego,d) istnieje konieczno¶æ przesuniêcia terminu wykonania umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cegoe) konieczno¶æ zmiany wynika z zasad zapobiegania i przeciwdzia³ania rozprzestrzenianiu siê wirusa COVID-19,f) konieczno¶æ zmian wynika z wprowadzenia ograniczeñ w funkcjonowaniu uczelni medycznych lub zawieszenia funkcjonowania uczelni medycznych na podstawie art. 433a Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wy¿szym i nauce (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 z pó¼n. zm.).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-26 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-26 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-25

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

2021-04-15 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.