Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00328772/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
- 2022/BZP 00430604/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00430623/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00430650/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00430669/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00431391/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00431494/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00431549/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
- 2024/BZP 00037612/01 - Wynik z dnia 2024-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KRASNYMSTAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002681398
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825762324
1.5.8.) Numer faksu: 825762323
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopskranystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopskrasnystaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchniMiejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db6afae2-631f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002021/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328772/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.I.2201.1.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144527,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie w okresie od 01 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022 r.Część 1 Zadanie Nr 1 – Gotowe produkty mączne - CPV 15851000-8
Nazwy własne artykułów żywnościowych podane w opisie przedmiotu zamówienia są tylko przykładowe i mają na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianych artykułów.
Dopuszcza się artykuły równoważne. Za równoważne będą uznane artykuły posiadające, co najmniej te same walory i właściwości, co artykuły podane przykładowo.
Zamawiający wymaga aby pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Pojemniki transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości w czasie transportu.
Transport do siedziby zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi
dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w tym mrożonek w warunkach
zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki
higienicznej, dotyczy głównie;
- stanu higienicznego samochodu
- higieny osobistej kierowcy
- daty przydatności do spożycia
- temperatury przewozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne
4.5.5.) Wartość części: 16702,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie w okresie od 01 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022 r.
Część 2 Zadanie Nr 2 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie - CPV 15810000-9
Nazwy własne artykułów żywnościowych podane w opisie przedmiotu zamówienia są tylko
przykładowe i mają na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianych artykułów.
Dopuszcza się artykuły równoważne. Za równoważne będą uznane artykuły posiadające, co
najmniej te same walory i właściwości, co artykuły podane przykładowo.
Zamawiający wymaga aby pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie
dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Pojemniki transportowe powinny być gładkie, czyste,
bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości w czasie
transportu.
Transport do siedziby zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi
dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w tym mrożonek w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki
higienicznej, dotyczy głównie;
- stanu higienicznego samochodu
- higieny osobistej kierowcy
- daty przydatności do spożycia
- temperatury przewozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 11080,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dlakuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie w okresie od 01 stycznia 2022
r. do 31 grudnia 2022 r.
Część 3 Zadanie Nr 3 – Mięso i wędliny - CPV 15131100-6
Nazwy własne artykułów żywnościowych podane w opisie przedmiotu zamówienia są tylko
przykładowe i mają na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianych artykułów.
Dopuszcza się artykuły równoważne. Za równoważne będą uznane artykuły posiadające, co
najmniej te same walory i właściwości, co artykuły podane przykładowo.
Zamawiający wymaga aby pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie
dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Pojemniki transportowe powinny być gładkie, czyste,
bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości w czasie
transportu.
Transport do siedziby zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi
dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w tym mrożonek w warunkach
zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki
higienicznej, dotyczy głównie;
- stanu higienicznego samochodu
- higieny osobistej kierowcy
- daty przydatności do spożycia
- temperatury przewozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 37159,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dlakuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie w okresie od 01 stycznia 2022
r. do 31 grudnia 2022 r.
Część 4 Zadanie Nr 4 – Nabiał - CPV 15500000-3
Nazwy własne artykułów żywnościowych podane w opisie przedmiotu zamówienia są tylko
przykładowe i mają na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianych artykułów.
Dopuszcza się artykuły równoważne. Za równoważne będą uznane artykuły posiadające, co
najmniej te same walory i właściwości, co artykuły podane przykładowo.
Zamawiający wymaga aby pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie
dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Pojemniki transportowe powinny być gładkie, czyste,
bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości w czasie
transportu.
Transport do siedziby zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi
dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w tym mrożonek w warunkach
zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki
higienicznej, dotyczy głównie;
- stanu higienicznego samochodu
- higieny osobistej kierowcy
- daty przydatności do spożycia
- temperatury przewozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 9227,65 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dlakuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie w okresie od 01 stycznia 2022
r. do 31 grudnia 2022 r.
Część 5 Zadanie Nr 5 – Mrożonki, ryby mrożone - CPV 15331170-9, CPV 15221000-3
Nazwy własne artykułów żywnościowych podane w opisie przedmiotu zamówienia są tylko
przykładowe i mają na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianych artykułów.
Dopuszcza się artykuły równoważne. Za równoważne będą uznane artykuły posiadające, co
najmniej te same walory i właściwości, co artykuły podane przykładowo.
Zamawiający wymaga aby pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Pojemniki transportowe powinny być gładkie, czyste,
bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości w czasie
transportu.
Transport do siedziby zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi
dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w tym mrożonek w warunkach
zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki
higienicznej, dotyczy głównie;
- stanu higienicznego samochodu
- higieny osobistej kierowcy
- daty przydatności do spożycia
- temperatury przewozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 30260,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dlakuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie w okresie od 01 stycznia 2022
r. do 31 grudnia 2022 r.
Część 6 Zadanie Nr 6 –Owoce i warzywa - CPV 15300000-1
Nazwy własne artykułów żywnościowych podane w opisie przedmiotu zamówienia są tylko
przykładowe i mają na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianych artykułów.
Dopuszcza się artykuły równoważne. Za równoważne będą uznane artykuły posiadające, co
najmniej te same walory i właściwości, co artykuły podane przykładowo.
Zamawiający wymaga aby pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie
dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Pojemniki transportowe powinny być gładkie, czyste,
bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości w czasie
transportu.
Transport do siedziby zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi
dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w tym mrożonek w warunkach
zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki
higienicznej, dotyczy głównie;
- stanu higienicznego samochodu
- higieny osobistej kierowcy
- daty przydatności do spożycia
- temperatury przewozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 19134,30 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dlakuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie w okresie od 01 stycznia 2022
r. do 31 grudnia 2022 r.
Część 7 Zadanie Nr 7 – Artykuły spożywcze w opakowaniach zbiorczych- garmażeryjnych
CPV 15800000-6
Nazwy własne artykułów żywnościowych podane w opisie przedmiotu zamówienia są tylko
przykładowe i mają na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianych artykułów.
Dopuszcza się artykuły równoważne. Za równoważne będą uznane artykuły posiadające, co
najmniej te same walory i właściwości, co artykuły podane przykładowo.
Zamawiający wymaga aby pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie
dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Pojemniki transportowe powinny być gładkie, czyste,
bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości w czasie
transportu.
Transport do siedziby zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi
dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w tym mrożonek w warunkach
zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki
higienicznej, dotyczy głównie;
- stanu higienicznego samochodu
- higieny osobistej kierowcy
- daty przydatności do spożycia
- temperatury przewozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 7392,38 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dlakuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie w okresie od 01 stycznia 2022
r. do 31 grudnia 2022 r.
Część 8 Zadanie Nr 8 – Artykuły spożywcze drobne - CPV 15800000-6
Nazwy własne artykułów żywnościowych podane w opisie przedmiotu zamówienia są tylko
przykładowe i mają na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianych artykułów.
Dopuszcza się artykuły równoważne. Za równoważne będą uznane artykuły posiadające, co
najmniej te same walory i właściwości, co artykuły podane przykładowo.
Zamawiający wymaga aby pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie
dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Pojemniki transportowe powinny być gładkie, czyste,
bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości w czasie
transportu.
Transport do siedziby zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi
dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w tym mrożonek w warunkach
zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki
higienicznej, dotyczy głównie;
- stanu higienicznego samochodu
- higieny osobistej kierowcy
- daty przydatności do spożycia
- temperatury przewozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 13572,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14745,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14745,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14745,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD GASTRONOMICZNO HANDLOWY "ALICJA" TOMASZ TRACZUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632031865
7.3.3) Ulica: Hrubieszowska 54b
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GASTRONOMICZNO HANDLOWY "ALICJA" TOMASZ TRACZUK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GASTRONOMICZNO HANDLOWY "ALICJA" TOMASZ TRACZUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14745,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10574,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11171,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10574,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska BIELUCH w Chełmie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5630000464
7.3.3) Ulica: Chemiczna 4
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10574,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30438,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30438,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30438,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWNIA LODÓW I MROŻONEK POLARIS SUROWIECKI PIOTR I SYNOWIE S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621003447
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 23-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30438,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21671,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22183,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21671,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomik Tomasz Jarosław Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121047211
7.3.3) Ulica: Elizówka
7.3.4) Miejscowość: Ciecierzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 21-003
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA BIELUCH W CHEŁMIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA BIELUCH W CHEŁMIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21671,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7390,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7390,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7390,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379
7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7390,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15922,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15922,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15922,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379
7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15922,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Zakup i dostawa soli drogowej drobnej na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie III
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 tony z zabudową otwartą.
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Produkty mięsno-wędliniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.