Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00524544/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Chełm.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110052871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wołyńska 57
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 563-14-61 do 63
1.5.8.) Numer faksu: 82 563-04-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgkchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgkchelm.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpgk-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Przedsiębiorstwo komunalne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Chełm.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0ae6f43-8f61-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524544
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/38/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 424267,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie nawierzchni jezdni, chodników ( z wyłączeniem chodników bezpośrednio przyległych do posesji), przejść dla pieszych, parkingów, zatok i przystanków autobusowych, ścieżek rowerowych, pasów zieleni ulic krajowych, wojewódzkich i powiatowych na terenie miasta Chełm.
1.1. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca musi dysponować trzema ciągnikami lekkimi wyposażonymi w pług i piaskarkę oraz jednym ciężkim wyposażonym w pług i piaskarkę.
1.2.Wykonanie przedmiotu zamówienia powinno być realizowane sukcesywnie, na podstawie telefonicznych zgłoszeń Zamawiającego.
2. Obowiązki Wykonawcy:
2.1. Mechaniczne i ręczne odśnieżanie:
-dróg wraz ze skrzyżowaniem,
-placów,
-parkingów,
-chodników (z wyłączeniem chodników bezpośrednio przyległych do posesji),
-ciągów pieszo-rowerowych,
-schodów,
-przystanków autobusowych,
-zatok autobusowych wraz z dojściami do nich,
-miejsc manewrowych służących do zawracania środków komunikacji publicznej,
-wiaduktów i mostów,
-znaków drogowych,
-ekranów akustycznych.
2.2. Zapobieganie powstawaniu śliskości oraz likwidowanie śliskości na:
-drogach,
-placach,
-parkingach,
-chodnikach (z wyłączeniem chodników bezpośrednio przyległych do posesji),
-schodach,
-zatokach,
-miejscach manewrowych służących do zawracania środków komunikacji publicznej,
-wiaduktach oraz mostach,
3. Warunki i szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 2 SWZ – projektowane postanowienia umowy.
4. Wykonawca zapewnia gotowość wyjazdu sprzętu w ciągu dwóch godzin od zgłoszenia telefonicznego przez 7 dni w tygodniu, w godzinach od 5.00 do 22.00.
4.1. Zakres prac zostanie przekazany operatorowi sprzętu przez dyspozytora AZ (Akcji Zima) Zamawiającego,
4.2. Zamawiający zapewni Wykonawcy materiały zapobiegające powstawaniu śliskości tj. sól, piasek.
5. Wykonawca jest zobowiązany do należytej organizacji wykonywanych prac w celu zmniejszenia uciążliwości dla użytkowników dróg i mieszkańców oraz do minimalizacji utrudnień z tytułu prowadzonych prac.
6. Wykonawca zobowiązuje się do:
6.1.Prowadzenia prac z należytą starannością
6.2.Zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego (kołowego i pieszego),
6.3.Wykonania zleconych prac zgodnie z wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami.
7. Wykonawca ponosi skutki finansowe i prawne, a także pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie wykonywania lub nienależytego wykonania prac w pasie drogowym, jak również powstałe w związku z niewłaściwym oznakowaniem i zabezpieczeniem prac.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz zasadami przepisów BHP.
9. Szacunkowe ilości mtg pracy sprzętu wskazane w formularzu ofertowym mają charakter jedynie orientacyjny i w żadnym wypadku nie stanowią, ze strony Zamawiającego, zobowiązania do wykorzystania podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie wykorzystania przez Zamawiającego mniejszej niż przewidywana ilość mtg. Jednocześnie Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia i wskazuje minimalną wielkość świadczenia na poziomie 20% całkowitej wartości umowy brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328327,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328327,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328327,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Magdalena Kicińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632051566
7.3.3) Ulica: Strupin Łanowy 12
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Magdalena Kicińska
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Magdalena Kicińska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328327,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Remont płyt betonowych V etap oraz odwodnienia liniowego" - DPG w Kukurykach
- Dostawa masy mineralno-asfaltowej na zimno
- Dostawa emulsji asfaltowej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa grysów
- Dostawa kruszywa łamanego
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Wolanów
- USŁUGA SPRZĄTANIA BUDYNKÓW BIURA RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.