Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010294/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034179 z dnia 2021-04-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA KRUSZYW NATURALNYCH NA REMONTY DRÓG W GMINIE ŁAŃCUT W ILOŚCI OK. 1 730 t w 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAŃCUT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172256809
1.5.8.) Numer faksu: 172256536
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA KRUSZYW NATURALNYCH NA REMONTY DRÓG W GMINIE ŁAŃCUT W ILOŚCI OK. 1 730 t w 2021 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7c3db0f-7693-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009350/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszyw naturalnych na remonty dróg w Gminie Łańcut
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010294/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa kruszyw naturalnych na remonty dróg w Gminie Łańcut w ilości ok. 1 730 t w 2021 r.2. Dostawa kruszyw łamanych obejmuje następujący asortyment: (kruszywo o ciągłym uziarnieniu 0/32 mm, 0/63 mm) na teren 9-ciu sołectw gminy Łańcut /Albigowa, Cierpisz, Głuchów, Handzlówka, Kosina, Kraczkowa, Rogóżno, Sonina i Wysoka/, samochodami samowyładowczymi w miejsca wskazane przez sołtysów poszczególnych wsi2. Przewidywana ilość zamawianych kruszyw łamanych ok. 1 730 t w tym: ok. 1 500 t – 0/32 mmok. 230 t – 0/63 mm 3. Przez dostawę należy rozumieć załadunek, transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (sołtysa danej miejscowości) - „plac składowania”. 4. Wykonawca winien w czasie wykonywania ww. prac, w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich osób uprawnionych do przebywania w samochodach oraz na drodze. 5. Kruszywo musi spełniać wymagania normy PN-EN 13242+A1:2010 oraz powinno posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy, które na żądanie Zamawiającego należy dostarczyć. 6. Dla celów kontrolnych dostaw, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania ważenia losowo wybranych partii materiałów. 7.Wykonawca, który wygra przetarg w trakcie realizacji w/w zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć na każdą partię dostarczonego kruszywa (na każdy kurs) dowód wydania na zewnątrz (tzw. WZ). WZ-ka ta dla zapłaty za dostawy musi być potwierdzona każdorazowo przez sołtysa, który dokona odbioru ilościowego oraz jakościowego dostarczanego kruszywa
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89384,10
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136670,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89384,10
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. „REBAKO” Waldemar Skoczylas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151003549
7.3.3) Ulica: ul. Raki 18
7.3.4) Miejscowość: Żołynia
7.3.5) Kod pocztowy: 37-110
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.U.H."REBAKO" Waldemar Skoczylas
jakie przetargi wygrała firma
F.U.H."REBAKO" Waldemar Skoczylas
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89384,10
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-302021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Kompleksowa organizacja wydarzenia pn. "Święto Parku"
- Usługi poligraficzne wraz z dostawą na potrzeby Muzeum - Zamek w Łańcucie Zamówienie z podziałem na 3 (trzy) części
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla budynku Zameczek Romantyczny
- MODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
- Modernizacja budynków I Liceum Ogólnokształcącego i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Mickiewicza 3 w Łańcucie
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa (mieszanki optymalnej) na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Pisz
- Dostawa kruszywa do konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Ełk - część 1
- Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego, sortowanego oraz pospółki na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wymiarki w 2024 r.
- Dostawa gruzu betonowego kruszonego w ilości 2000 m3 przy wykonywaniu bieżących remontów dróg gminnych i dojazdowych do pól w 2024 r. na terenie gminy Sokoły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.