eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie"Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364648578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polska 21

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494-14-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukzawiercie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukzawiercie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b636a25d-a9dc-4e62-9746-54c26a0bfdb0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b636a25d-a9dc-4e62-9746-54c26a0bfdb0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597648

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 410316,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w
Zawierciu.
2. Zakup odbywać się będzie w okresie obowiązywania umowy we wszystkie dni każdego miesiąca 24 godziny na dobę na
stacji paliw wskazanej przez Wykonawcę w ofercie na terenie miasta Zawiercie na zasadzie detalicznego, bezgotówkowego
tankowania pojazdów i sprzętu silnikowego lub do kanistrów - na podstawie indywidualnego upoważnienia. Wykonawca
musi zapewnić dostęp do stacji paliw usytuowanej na terenie miasta Zawiercia, która funkcjonować będzie (umożliwi
tankowanie pojazdów Zamawiającego) przez 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu
3. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji
przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
a) benzyna bezołowiowa PB 95 w ilości - do 7 000 litów
b) olej napędowy w ilości – do 65 000 litrów.
4. Ilości paliwa określone w pkt 3 są ilościami orientacyjnymi oszacowanymi na podstawie dotychczasowego zużycia paliwa
przez pojazdy i sprzęt Zamawiającego stąd Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach
podanych powyżej. Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji
umowy, przy czym Zamawiający wskazuje, że minimalny poziom realizacji zamówienia wynosi 50% szacunkowego zapotrzebowania.
5. W okresie realizacji umowy, w przypadku większego zapotrzebowania na określone paliwa niż przewidywane,
Zamawiający przewiduje na podstawie art. 441 ustawy Pzp możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z poniższymi
postanowieniami:
1) w ramach prawa opcji Zamawiający ma możliwość zwiększenia do 20% ilości szacunkowego zapotrzebowania
zamówienia podstawowego wskazanego w ust. 3 SWZ;
2) Zamawiający zastrzega, iż dostawy objęte prawem opcji mają być realizowane na warunkach określonych dla
zamówienia podstawowego w tym z uwzględnieniem upustu udzielonego w ramach oferty;
3) potwierdzeniem uruchomienia i skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w
przedmiocie skorzystania z prawa opcji, z którego Zamawiający może skorzystać kilkakrotnie do momentu osiągnięcia
maksymalnego poziomu prawa opcji;
4) prawo opcji stanowi uprawienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy,
wobec czego Wykonawca nie może składać roszczeń o niewykorzystaną część zamówienia opcjonalnego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) sprzedaży paliw płynnych spełniających wymagania jakościowe określone w powszechnie obowiązujących przepisach
prawa, w szczególności w rozporządzeniu Ministra Klimatu i środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań
jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1018),
b) wystawiania faktur zbiorczych nie częściej niż raz w tygodniu,
c) wystawiania faktur na Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu, 42-400 Zawiercie, ul. Polska 21,
przy czym zakup będzie udokumentowany dowodem wydania paliwa.
7. Dowód wydania zawiera następujące informacje:
a) dokładny adres stacji paliw,
b) nr rejestracyjny samochodu,
c) kwota do zapłaty,
d) ilość wydanego paliwa,
e) cenę sprzedaży w kwotach brutto i netto wraz z odrębnie wyspecyfikowanym upustem,
f) data i godzina transakcji.
Jeden egzemplarz dowodu wydania zostaje wydany kupującemu, natomiast drugi pozostaje na stacji paliw.
8. Przedmiot zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane
postanowienia umowne (PPU), który stanowią załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430790,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa „SENGAM” Dariusz Bednarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6490011668

7.3.3) Ulica: ul. Mrzygłodzka 40,

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430790,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę netto: 356 420,00 zł.
2. Wartość szacunkowa zamówienia z prawem opcji: 427 704,00 zł netto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.