Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026783/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
- 2021/BZP 00032754/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-14
- 2021/BZP 00035884/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-19
- 2021/BZP 00067510/01 - Wynik z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034529 z dnia 2021-04-16 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa ul. Gottlieba Daimlera wraz z odcinkiem ul. Fabianowskiej i ul. Wiśniowej w Komornikach z budową ronda na skrzyżowaniu ul. Gottlieba Daimlera, ul. Fabianowskiej i ul. Matowej - ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komorniki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Stawna 1
1.4.2.) Miejscowość: Komorniki
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-052
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: +48618107751
1.4.8.) Numer faksu: +48618107985
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034529
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00026783/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1) Przebudowa ul. Gottlieba Daimlera wraz z odcinkiem ul. Fabianowskiej i ul. Wiśniowej w Komornikach oraz budową ronda na skrzyżowaniu ul. Gottlieba Daimlera, ul. Fabianowskiej i ul. Matowej – etap I.2) Branża drogowa: przebudowę ulicy zaprojektowano w sposób zapewniający optymalne wykorzystanie dostępnego pasa drogowego przy zapewnieniu jak największej płynności oraz bezpieczeństwa ruchu. Niwelety dróg zaprojektowano w sposób zapewniający prawidłowe odwodnienie i obsługę sąsiadujących terenów. Projektowana jezdnia ulicy Gottlieba ma przekrój 1x3. Szerokość pasa ruchu wynosi 3,5 m. Pochylenie poprzeczne jezdni jest daszkowe i wynosi 2%. Nawierzchnię jezdni ulicy Gottlieba Daimlera, ulicy Złotej oraz ulicy Platynowej zaprojektowano jako nawierzchnię bitumiczną, natomiast nawierzchnię chodników i zjazdów przewidziano z betonowej kostki brukowej. Zaprojektowano zjazdy publiczne o szerokości nie większej niż szerokość jezdni, których krawędzie wyokrąglono łukiem w celu ułatwienia wyjazdu i wjazdu na posesję. W projekcie przewiduje się przełożenie nawierzchni istniejącego zjazdu na działkę o numerze 983/9. Nieumocniona część pasa drogowego zostanie obhumusowana i obsiana trawą. Odwodnienie będzie realizowane poprzez powierzchniowe odprowadzenie wód deszczowych do projektowanych i istniejących wpustów deszczowych, a częściowo na przylegający do drogi teren zielony (tak jak w stanie istniejącym). 3) Branża instalacyjna: w projekcie branżowym przewidziano budowę kanalizacji deszczowej, likwidację istniejącej kanalizacji deszczowej oraz przebudowę istniejącego gazociągu. 4) Branża elektroenergetyczna: w projekcie branżowym przewidziano rozbudowę istniejącego oświetlenia drogowego oraz przebudowę istniejącej sieci elektroenergetycznej.5) Wykonawca zorganizuje objazd dla mieszkańców w taki sposób, aby w jak największym stopniu umożliwić dojazd do posesji.6) Ze względu na usytuowanie dużej ilości firm, prace budowlane muszą być zaplanowane i prowadzone w taki sposób, aby utrzymać ruch ciężarowy i osobowy na całym remontowanym odcinku ulicy w obu kierunkach.7) Szczegółowy zakres robót, zgodnie z którymi należy wykonać prace, zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.8) Ponadto Wykonawca ma obowiązek zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami, a także z wykorzystaniem materiałów własnych, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. 9) W zakres prac wchodzi złożenie do Nadzoru Budowalnego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, jak również, jeśli jest wymagane, uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla powiatu poznańskiego zaświadczenia o braku sprzeciwu odnośnie przystąpienia do użytkowania.10) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD i przekazania jej Zamawiającemu.11) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.12) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysiecy złotych 00/100), ważne nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Zamawiający zaakceptuje posiadany przez Wykonawcę dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wymaganą przez Zamawiającego, która będzie zawarta na okres roczny i będzie odnawialny z zachowaniem ciągłości ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru końcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ważny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia najpóźniej w ciągu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.W przypadku użytych w dokumentacji przetargowej nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym wypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność.Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego.Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.
Po zmianie:
1) Przebudowa ul. Gottlieba Daimlera wraz z odcinkiem ul. Fabianowskiej i ul. Wiśniowej w Komornikach oraz budową ronda na skrzyżowaniu ul. Gottlieba Daimlera, ul. Fabianowskiej i ul. Matowej – etap I.2) Branża drogowa: przebudowę ulicy zaprojektowano w sposób zapewniający optymalne wykorzystanie dostępnego pasa drogowego przy zapewnieniu jak największej płynności oraz bezpieczeństwa ruchu. Niwelety dróg zaprojektowano w sposób zapewniający prawidłowe odwodnienie i obsługę sąsiadujących terenów. Projektowana jezdnia ulicy Gottlieba ma przekrój 1x3. Szerokość pasa ruchu wynosi 3,5 m. Pochylenie poprzeczne jezdni jest daszkowe i wynosi 2%. Nawierzchnię jezdni ulicy Gottlieba Daimlera, ulicy Złotej oraz ulicy Platynowej zaprojektowano jako nawierzchnię bitumiczną, natomiast nawierzchnię chodników i zjazdów przewidziano z betonowej kostki brukowej. Zaprojektowano zjazdy publiczne o szerokości nie większej niż szerokość jezdni, których krawędzie wyokrąglono łukiem w celu ułatwienia wyjazdu i wjazdu na posesję. W projekcie przewiduje się przełożenie nawierzchni istniejącego zjazdu na działkę o numerze 983/9. Nieumocniona część pasa drogowego zostanie obhumusowana i obsiana trawą. Odwodnienie będzie realizowane poprzez powierzchniowe odprowadzenie wód deszczowych do projektowanych i istniejących wpustów deszczowych, a częściowo na przylegający do drogi teren zielony (tak jak w stanie istniejącym). 3) Branża instalacyjna: w projekcie branżowym przewidziano budowę kanalizacji deszczowej, likwidację istniejącej kanalizacji deszczowej oraz przebudowę istniejącego gazociągu. 4) Branża elektroenergetyczna: w projekcie branżowym przewidziano rozbudowę istniejącego oświetlenia drogowego oraz przebudowę istniejącej sieci elektroenergetycznej.5) Wykonawca zorganizuje objazd dla mieszkańców w taki sposób, aby w jak największym stopniu umożliwić dojazd do posesji.6) Ze względu na usytuowanie dużej ilości firm, prace budowlane muszą być zaplanowane i prowadzone w taki sposób, aby utrzymać ruch ciężarowy i osobowy na całym remontowanym odcinku ulicy w obu kierunkach.7) Szczegółowy zakres robót, zgodnie z którymi należy wykonać prace, zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.8) Ponadto Wykonawca ma obowiązek zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami, a także z wykorzystaniem materiałów własnych, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. 9) W zakres prac wchodzi złożenie do Nadzoru Budowalnego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, jak również, jeśli jest wymagane, uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla powiatu poznańskiego zaświadczenia o braku sprzeciwu odnośnie przystąpienia do użytkowania.10) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD i przekazania jej Zamawiającemu.11) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.12) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysiecy złotych 00/100), ważne nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Zamawiający zaakceptuje posiadany przez Wykonawcę dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wymaganą przez Zamawiającego, która będzie zawarta na okres roczny i będzie odnawialny z zachowaniem ciągłości ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru końcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ważny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia najpóźniej w ciągu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.W przypadku użytych w dokumentacji przetargowej nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym wypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność.Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego.Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.W związku ze szczegółową analizą Biura Projektowego kwestii prawidłowego odwodnienia planowanego do przebudowy odcinka ul. Gottlieba Daimlera i koniecznością odprowadzenia wód opadowych z rejonu skrzyżowania ul. Gottlieba Daimlera z ul. Złotą, zaistniała konieczność wykonania w ramach niniejszego zamówienia dodatkowego odwodnienia,. Wspomniany zakres prac zawarty jest w dokumentacji projektowej dla II etapu przebudowy ul. Gottlieba Daimlera,. Zakres ilościowy (kosztorys ofertowy) został zmodyfikowany i zawiera obecnie zakres prac z I etapu wraz z pracami koniecznymi do wykonania z II etapu przebudowy przedmiotowej ulicy. W związku z powyższym kosztorys ofertowy dla branży kanalizacji deszczowej zastąpiony został nowym przedmiarem.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-04-21 11:00
Po zmianie:
2021-04-26 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-04-21 11:30
Po zmianie:
2021-04-26 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-05-20
Po zmianie:
2021-05-25
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI KOMORNIKI
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Komorniki
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
więcej: przetargi KOMORNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.