eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KomornikiPrzebudowa ul. Gottlieba Daimlera wraz z odcinkiem ul. Fabianowskiej i ul. Wiśniowej w Komornikach z budową ronda na skrzyżowaniu ul. Gottlieba Daimlera, ul. Fabianowskiej i ul. Matowej - ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2021-05-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067510 z dnia 2021-05-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Gottlieba Daimlera wraz z odcinkiem ul. Fabianowskiej i ul. Wiśniowej w Komornikach z budową ronda na skrzyżowaniu ul. Gottlieba Daimlera, ul. Fabianowskiej i ul. Matowej - ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komorniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawna 1

1.5.2.) Miejscowość: Komorniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751

1.5.8.) Numer faksu: +48618107985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/komorniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Gottlieba Daimlera wraz z odcinkiem ul. Fabianowskiej i ul. Wiśniowej w Komornikach z budową ronda na skrzyżowaniu ul. Gottlieba Daimlera, ul. Fabianowskiej i ul. Matowej - ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f4f250a-92ac-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000419/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ul. Gottlieba Daimlera w Komornikach – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026783/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2525182,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przebudowa ul. Gottlieba Daimlera wraz z odcinkiem ul. Fabianowskiej i ul. Wiśniowej w Komornikach oraz budową ronda na skrzyżowaniu ul. Gottlieba Daimlera, ul. Fabianowskiej i ul. Matowej – etap I.
2) Branża drogowa: przebudowę ulicy zaprojektowano w sposób zapewniający optymalne wykorzystanie dostępnego pasa drogowego przy zapewnieniu jak największej płynności oraz bezpieczeństwa ruchu. Niwelety dróg zaprojektowano w sposób zapewniający prawidłowe odwodnienie i obsługę sąsiadujących terenów. Projektowana jezdnia ulicy Gottlieba ma przekrój 1x3. Szerokość pasa ruchu wynosi 3,5 m. Pochylenie poprzeczne jezdni jest daszkowe i wynosi 2%. Nawierzchnię jezdni ulicy Gottlieba Daimlera, ulicy Złotej oraz ulicy Platynowej zaprojektowano jako nawierzchnię bitumiczną, natomiast nawierzchnię chodników i zjazdów przewidziano z betonowej kostki brukowej. Zaprojektowano zjazdy publiczne o szerokości nie większej niż szerokość jezdni, których krawędzie wyokrąglono łukiem w celu ułatwienia wyjazdu i wjazdu na posesję. W projekcie przewiduje się przełożenie nawierzchni istniejącego zjazdu na działkę o numerze 983/9. Nieumocniona część pasa drogowego zostanie obhumusowana i obsiana trawą. Odwodnienie będzie realizowane poprzez powierzchniowe odprowadzenie wód deszczowych do projektowanych i istniejących wpustów deszczowych, a częściowo na przylegający do drogi teren zielony (tak jak w stanie istniejącym).
3) Branża instalacyjna: w projekcie branżowym przewidziano budowę kanalizacji deszczowej, likwidację istniejącej kanalizacji deszczowej oraz przebudowę istniejącego gazociągu.
4) Branża elektroenergetyczna: w projekcie branżowym przewidziano rozbudowę istniejącego oświetlenia drogowego oraz przebudowę istniejącej sieci elektroenergetycznej.
5) Wykonawca zorganizuje objazd dla mieszkańców w taki sposób, aby w jak największym stopniu umożliwić dojazd do posesji.
6) Zamawiający dopuszcza czasowe wyłączenie ruchu na przebudowywanym odcinku ul. Gottlieba Daimlera na czas potrzebny do wbudowania warstwy ścieralnej wraz z robotami przygotowawczymi. W celu precyzyjnego określenia terminu zamknięcia jezdni Wykonawca z min. 10-dniowym wyprzedzeniem poinformuje Zamawiającego o konieczności zamknięcia przedmiotowego odcinka drogi. Nie ma możliwości całkowitego zamknięcia jezdni. Należy zapewnić jednostronny przejazd dla samochodów ciężarowych.
7) Szczegółowy zakres robót, zgodnie z którymi należy wykonać prace, zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.
8) Ponadto Wykonawca ma obowiązek zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami, a także z wykorzystaniem materiałów własnych, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych.
9) W zakres prac wchodzi złożenie do Nadzoru Budowalnego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, jak również, jeśli jest wymagane, uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla powiatu poznańskiego zaświadczenia o braku sprzeciwu odnośnie przystąpienia do użytkowania.
10) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD i przekazania jej Zamawiającemu.
11) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
12) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysiecy złotych 00/100), ważne nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Zamawiający zaakceptuje posiadany przez Wykonawcę dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wymaganą przez Zamawiającego, która będzie zawarta na okres roczny i będzie odnawialny z zachowaniem ciągłości ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru końcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ważny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia najpóźniej w ciągu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.
W przypadku użytych w dokumentacji przetargowej nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym wypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego.
Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.
W związku ze szczegółową analizą Biura Projektowego kwestii prawidłowego odwodnienia planowanego do przebudowy odcinka ul. Gottlieba Daimlera i koniecznością odprowadzenia wód opadowych z rejonu skrzyżowania ul. Gottlieba Daimlera z ul. Złotą, zaistniała konieczność wykonania w ramach niniejszego zamówienia dodatkowego odwodnienia,. Wspomniany zakres prac zawarty jest w dokumentacji projektowej dla II etapu przebudowy ul. Gottlieba Daimlera,. Zakres ilościowy (kosztorys ofertowy) został zmodyfikowany i zawiera obecnie zakres prac z I etapu wraz z pracami koniecznymi do wykonania z II etapu przebudowy przedmiotowej ulicy. W związku z powyższym kosztorys ofertowy dla branży kanalizacji deszczowej zastąpiony został nowym przedmiarem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2163671,61

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3015738,72

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2422312,89

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Wielobranżowych Kubiaczyk Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365931030

7.3.4) Miejscowość: Kokoszki 25, Nekla

7.3.5) Kod pocztowy: 62-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

TELWAT Ireneusz Wiliński Posada k/Konina ul. Krasickiego 1 , 62-530 Kazimierz Biskupi - branża elektryczna
MAR-GAZ Marek Ziarnek ul. Jana Cybisa 2a/7, 62-050 Mosina - branża gazowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2422312,89

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wymagany termin wykonania przedmiotu Umowy: 9 miesięcy od podpisania umowy, w tym
• 7 miesięcy od podpisania umowy - zakończenie robót budowlanych,
• 9 miesięcy od podpisania umowy - zakończenie czynności związanych z pracami geodezyjnymi wraz z przygotowaniem i przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz stosownych dokumentów z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
2021-05-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.