Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026783/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
- 2021/BZP 00032754/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-14
- 2021/BZP 00034529/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-16
- 2021/BZP 00035884/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067510 z dnia 2021-05-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Gottlieba Daimlera wraz z odcinkiem ul. Fabianowskiej i ul. Wiśniowej w Komornikach z budową ronda na skrzyżowaniu ul. Gottlieba Daimlera, ul. Fabianowskiej i ul. Matowej - ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komorniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawna 1
1.5.2.) Miejscowość: Komorniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751
1.5.8.) Numer faksu: +48618107985
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/komorniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Gottlieba Daimlera wraz z odcinkiem ul. Fabianowskiej i ul. Wiśniowej w Komornikach z budową ronda na skrzyżowaniu ul. Gottlieba Daimlera, ul. Fabianowskiej i ul. Matowej - ETAP I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f4f250a-92ac-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000419/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa ul. Gottlieba Daimlera w Komornikach – etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026783/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2525182,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przebudowa ul. Gottlieba Daimlera wraz z odcinkiem ul. Fabianowskiej i ul. Wiśniowej w Komornikach oraz budową ronda na skrzyżowaniu ul. Gottlieba Daimlera, ul. Fabianowskiej i ul. Matowej – etap I.
2) Branża drogowa: przebudowę ulicy zaprojektowano w sposób zapewniający optymalne wykorzystanie dostępnego pasa drogowego przy zapewnieniu jak największej płynności oraz bezpieczeństwa ruchu. Niwelety dróg zaprojektowano w sposób zapewniający prawidłowe odwodnienie i obsługę sąsiadujących terenów. Projektowana jezdnia ulicy Gottlieba ma przekrój 1x3. Szerokość pasa ruchu wynosi 3,5 m. Pochylenie poprzeczne jezdni jest daszkowe i wynosi 2%. Nawierzchnię jezdni ulicy Gottlieba Daimlera, ulicy Złotej oraz ulicy Platynowej zaprojektowano jako nawierzchnię bitumiczną, natomiast nawierzchnię chodników i zjazdów przewidziano z betonowej kostki brukowej. Zaprojektowano zjazdy publiczne o szerokości nie większej niż szerokość jezdni, których krawędzie wyokrąglono łukiem w celu ułatwienia wyjazdu i wjazdu na posesję. W projekcie przewiduje się przełożenie nawierzchni istniejącego zjazdu na działkę o numerze 983/9. Nieumocniona część pasa drogowego zostanie obhumusowana i obsiana trawą. Odwodnienie będzie realizowane poprzez powierzchniowe odprowadzenie wód deszczowych do projektowanych i istniejących wpustów deszczowych, a częściowo na przylegający do drogi teren zielony (tak jak w stanie istniejącym).
3) Branża instalacyjna: w projekcie branżowym przewidziano budowę kanalizacji deszczowej, likwidację istniejącej kanalizacji deszczowej oraz przebudowę istniejącego gazociągu.
4) Branża elektroenergetyczna: w projekcie branżowym przewidziano rozbudowę istniejącego oświetlenia drogowego oraz przebudowę istniejącej sieci elektroenergetycznej.
5) Wykonawca zorganizuje objazd dla mieszkańców w taki sposób, aby w jak największym stopniu umożliwić dojazd do posesji.
6) Zamawiający dopuszcza czasowe wyłączenie ruchu na przebudowywanym odcinku ul. Gottlieba Daimlera na czas potrzebny do wbudowania warstwy ścieralnej wraz z robotami przygotowawczymi. W celu precyzyjnego określenia terminu zamknięcia jezdni Wykonawca z min. 10-dniowym wyprzedzeniem poinformuje Zamawiającego o konieczności zamknięcia przedmiotowego odcinka drogi. Nie ma możliwości całkowitego zamknięcia jezdni. Należy zapewnić jednostronny przejazd dla samochodów ciężarowych.
7) Szczegółowy zakres robót, zgodnie z którymi należy wykonać prace, zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.
8) Ponadto Wykonawca ma obowiązek zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami, a także z wykorzystaniem materiałów własnych, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych.
9) W zakres prac wchodzi złożenie do Nadzoru Budowalnego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, jak również, jeśli jest wymagane, uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla powiatu poznańskiego zaświadczenia o braku sprzeciwu odnośnie przystąpienia do użytkowania.
10) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD i przekazania jej Zamawiającemu.
11) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
12) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysiecy złotych 00/100), ważne nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Zamawiający zaakceptuje posiadany przez Wykonawcę dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wymaganą przez Zamawiającego, która będzie zawarta na okres roczny i będzie odnawialny z zachowaniem ciągłości ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru końcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ważny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia najpóźniej w ciągu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.
W przypadku użytych w dokumentacji przetargowej nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym wypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego.
Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.
W związku ze szczegółową analizą Biura Projektowego kwestii prawidłowego odwodnienia planowanego do przebudowy odcinka ul. Gottlieba Daimlera i koniecznością odprowadzenia wód opadowych z rejonu skrzyżowania ul. Gottlieba Daimlera z ul. Złotą, zaistniała konieczność wykonania w ramach niniejszego zamówienia dodatkowego odwodnienia,. Wspomniany zakres prac zawarty jest w dokumentacji projektowej dla II etapu przebudowy ul. Gottlieba Daimlera,. Zakres ilościowy (kosztorys ofertowy) został zmodyfikowany i zawiera obecnie zakres prac z I etapu wraz z pracami koniecznymi do wykonania z II etapu przebudowy przedmiotowej ulicy. W związku z powyższym kosztorys ofertowy dla branży kanalizacji deszczowej zastąpiony został nowym przedmiarem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2163671,61
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3015738,72
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2422312,89
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Wielobranżowych Kubiaczyk Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365931030
7.3.4) Miejscowość: Kokoszki 25, Nekla
7.3.5) Kod pocztowy: 62-330
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
TELWAT Ireneusz Wiliński Posada k/Konina ul. Krasickiego 1 , 62-530 Kazimierz Biskupi - branża elektryczna
MAR-GAZ Marek Ziarnek ul. Jana Cybisa 2a/7, 62-050 Mosina - branża gazowa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT WIELOBRANŻOWYCH KUBIACZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT WIELOBRANŻOWYCH KUBIACZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2422312,89
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
• 7 miesięcy od podpisania umowy - zakończenie robót budowlanych,
• 9 miesięcy od podpisania umowy - zakończenie czynności związanych z pracami geodezyjnymi wraz z przygotowaniem i przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz stosownych dokumentów z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI KOMORNIKI
więcej: przetargi KOMORNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.