eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaUtrzymanie bieżące dróg - Miejski System Informacji Turystycznej oraz tabliczki z nazwami ulic w okresie 01.03.2022 - 28.02.2025



Ogłoszenie z dnia 2022-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utrzymanie bieżące dróg - Miejski System Informacji Turystycznej oraz tabliczki z nazwami ulic w okresie 01.03.2022 - 28.02.2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W CZĘSTOCHOWIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Legionów 52

1.4.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-202

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034869

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00024384/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Robota budowlana będzie polegała na wykonywaniu prac związanych z bieżącym utrzymaniem na drogach publicznych
w Częstochowie elementów Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej i tabliczek z nazwami ulic w okresie 01.03.2022 r. – 28.02.2025 r.
Wymagania dotyczące elementów MSIT:
Zgodnie z dokumentacją techniczną załączona do swz

Wymagania dotyczące tabliczek emaliowanych:
Tabliczki z nazwami ulic muszą być wykonane dokładnie zgodnie ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanych na terenie miasta Częstochowy (zdjęcie w załączeniu), wg poniższych zaleceń:
1. Tabliczka stalowa, gr. blachy stalowej bez emalii min. 1,5mm, emaliowana obustronnie emalią piecową (wypalaną
w piecu w temp. do 9000C), uwypuklona.
2. Wymiary tabliczki:
- szerokość – 200 mm ( przed uwypukleniem),
- długość dostosowana do długości nazwy ulicy, max długość do 1200mm.
3. Kolor:
- tła –niebieski, zgodny ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanych (zdjęcie w załączeniu),
- liter – biały,
- ramki – biały,
- tylna strona tabliczki – czarny.
4. Krój liter: zgodny ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanych (zdjęcie w załączeniu)
5. Wysokość liter:
- małe 80mm
- duże 125mm.
6. Litery i ramka wyniesione poza poziom lica – wypukłe (nanoszone na przygotowane lico i ponownie wypalane), zgodnie ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanych (zdjęcie w załączeniu).
7. Otwory do mocowania tabliczek rozmieszczone w narożach tabliczki i wykonane przed emaliowaniem.
8. Montaż do słupka / słupa:
Tabliczka montowana na słupkach lub innych konstrukcjach wsporczych (latarnie, słupy trakcyjne, itp.) - wzmocniona profilami montażowymi z ceownika aluminiowego, przykręconymi do obu dłuższych boków tabliczki (zdjęcie
w załączeniu). Montaż tabliczki polega na trwałym przymocowaniu tabliczki obejmą uniwersalną do słupka lub taśmą stalową do innej konstrukcji (np. latarnia) z zachowaniem skrajni pionowej i poziomej. W przypadku montażu
do słupka obejmy powinny być przykręcone do profili montażowych (zdjęcie w załączeniu).

Wymagania dotyczące słupków do tabliczek emaliowanych:
1. Słupki do tabliczek z nazwami ulic z rury stalowej ocynkowanej (zgodnie z normą PN/H-74200:1998) o średnicy 60mm, o długości całkowitej 3,5m, wykonane z jednego kawałka rury, bez spawania lub innego łączenia. Górny koniec słupka zabezpieczony spawanym zewnętrznym deklem. Dolna część słupka na długości 80cm zabezpieczona bitumem. Do podstawy słupka powinno być przyspawane zabezpieczenie uniemożliwiające obrócenie i wyciągnięcie słupka z fundamentu.
2. Posadowienie słupka
Słupek powinien być umieszczony w fundamencie. Fundament wykonany w kształcie prostopadłościanu z betonu
C-12/15 (odpowiednik B-15) o wymiarach: wysokość 80cm, przekrój poziomy 30x30cm.

Montaż tabliczek z nazwami ulic na istniejących lub nowych słupkach oraz na urządzeniach „obcych” (latarnie, słupy trakcyjne, itp.), a także na ogrodzeniach i elewacjach wymaga każdorazowego uzgodnienia z Zamawiającym, przed przystąpieniem do robót.

Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) Prowadzenie utrzymania Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej w zakresie tablic z nazwami ulic, polegające
na uzupełnianiu brakujących lub wymianie zniszczonych tablic i oznakowywaniu nowopowstałych ulic oraz tych, które zmieniły nazwę oraz ewentualnej wymianie.
b) prowadzenie utrzymania Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej w zakresie tablic kierujących dla pieszych oraz tablic kierujących dla pojazdów, polegające na uzupełnianiu brakujących lub wymianie zniszczonych tablic oraz ewentualnej wymianie słupków i konstrukcji wsporczych.
c) Prowadzenie utrzymania istniejącego oznakowania ulic tabliczkami z ich nazwami w zakresie tabliczek emaliowanych polegające na uzupełnianiu brakujących lub wymianie zniszczonych tablic i oznakowywaniu nowopowstałych ulic oraz tych, które zmieniły nazwę oraz ewentualnej wymianie słupków.
d) Roboty mają być wykonywane wyłącznie na zlecenie i w określonych przez MZD lokalizacjach i terminach, z użyciem własnych tablic, słupków oraz innych materiałów i urządzeń. Projekt każdej tablicy i jej lokalizacji Wykonawca
ma przedstawić Zamawiającemu do akceptacji.
e) Przystąpienie do usunięcia uszkodzenia lub uzupełnieniu braku w oznakowaniu w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
f) Wykonanie fotografii barwnych w postaci pliku elektronicznego przed przystąpieniem do usunięcia uszkodzenia,
po jego usunięciu i montażu nowego oznakowania. Pliki elektroniczne wraz ze szczegółowym obmiarem robót należy przekazać Zamawiającemu po wykonaniu zleconych czynności.
g) Zgłaszanie Zamawiającemu, Policji lub Straży Miejskiej każdego stwierdzonego przypadku niszczenia majątku drogowego.
h) Natychmiastowe sprzątanie miejsc, w których były prowadzone roboty z pozostałości po nich.

Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 120 miesięcznej gwarancji
i rękojmi na przedmiot zamówienia

Po zmianie:
Robota budowlana będzie polegała na wykonywaniu prac związanych z bieżącym utrzymaniem na drogach publicznych
w Częstochowie elementów Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej i tabliczek z nazwami ulic w okresie 01.03.2022 r. – 28.02.2025 r.
Wymagania dotyczące elementów MSIT:
Zgodnie z dokumentacją techniczną załączona do swz

Wymagania dotyczące tabliczek emaliowanych:
Tabliczki z nazwami ulic muszą być wykonane dokładnie zgodnie ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanych na terenie miasta Częstochowy (zdjęcie w załączeniu), wg poniższych zaleceń:
1. Tabliczka stalowa, gr. blachy stalowej bez emalii min. 1,5mm, emaliowana obustronnie emalią piecową (wypalaną
w piecu w temp. do 9000C), uwypuklona.
2. Wymiary tabliczki:
- szerokość – 200 mm ( przed uwypukleniem),
- długość dostosowana do długości nazwy ulicy, max długość do 1200mm.
3. Kolor:
- tła –niebieski, zgodny ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanych (zdjęcie w załączeniu),
- liter – biały,
- ramki – biały,
- tylna strona tabliczki – czarny.
4. Krój liter: zgodny ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanych (zdjęcie w załączeniu)
5. Wysokość liter:
- małe 80mm
- duże 125mm.
6. Litery i ramka wyniesione poza poziom lica – wypukłe (nanoszone na przygotowane lico i ponownie wypalane), zgodnie ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanych (zdjęcie w załączeniu).
7. Otwory do mocowania tabliczek rozmieszczone w narożach tabliczki i wykonane przed emaliowaniem.
8. Montaż do słupka / słupa:
Tabliczka montowana na słupkach lub innych konstrukcjach wsporczych (latarnie, słupy trakcyjne, itp.) - wzmocniona profilami montażowymi z ceownika aluminiowego, przykręconymi do obu dłuższych boków tabliczki (zdjęcie
w załączeniu). Montaż tabliczki polega na trwałym przymocowaniu tabliczki obejmą uniwersalną do słupka lub taśmą stalową do innej konstrukcji (np. latarnia) z zachowaniem skrajni pionowej i poziomej. W przypadku montażu
do słupka obejmy powinny być przykręcone do profili montażowych (zdjęcie w załączeniu).

Wymagania dotyczące słupków do tabliczek emaliowanych:
1. Słupki do tabliczek z nazwami ulic z rury stalowej ocynkowanej (zgodnie z normą PN/H-74200:1998) o średnicy 60mm, o długości całkowitej 3,5m, wykonane z jednego kawałka rury, bez spawania lub innego łączenia. Górny koniec słupka zabezpieczony spawanym zewnętrznym deklem. Dolna część słupka na długości 80cm zabezpieczona bitumem. Do podstawy słupka powinno być przyspawane zabezpieczenie uniemożliwiające obrócenie i wyciągnięcie słupka z fundamentu.
2. Posadowienie słupka
Słupek powinien być umieszczony w fundamencie. Fundament wykonany w kształcie prostopadłościanu z betonu
C-12/15 (odpowiednik B-15) o wymiarach: wysokość 80cm, przekrój poziomy 30x30cm.

Montaż tabliczek z nazwami ulic na istniejących lub nowych słupkach oraz na urządzeniach „obcych” (latarnie, słupy trakcyjne, itp.), a także na ogrodzeniach i elewacjach wymaga każdorazowego uzgodnienia z Zamawiającym, przed przystąpieniem do robót.

Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) Prowadzenie utrzymania Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej w zakresie tablic z nazwami ulic, polegające
na uzupełnianiu brakujących lub wymianie zniszczonych tablic i oznakowywaniu nowopowstałych ulic oraz tych, które zmieniły nazwę oraz ewentualnej wymianie.
b) prowadzenie utrzymania Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej w zakresie tablic kierujących dla pieszych oraz tablic kierujących dla pojazdów, polegające na uzupełnianiu brakujących lub wymianie zniszczonych tablic oraz ewentualnej wymianie słupków i konstrukcji wsporczych.
c) Prowadzenie utrzymania istniejącego oznakowania ulic tabliczkami z ich nazwami w zakresie tabliczek emaliowanych polegające na uzupełnianiu brakujących lub wymianie zniszczonych tablic i oznakowywaniu nowopowstałych ulic oraz tych, które zmieniły nazwę oraz ewentualnej wymianie słupków.
d) Roboty mają być wykonywane wyłącznie na zlecenie i w określonych przez MZD lokalizacjach i terminach, z użyciem własnych tablic, słupków oraz innych materiałów i urządzeń. Projekt każdej tablicy i jej lokalizacji Wykonawca
ma przedstawić Zamawiającemu do akceptacji.
e) Przystąpienie do usunięcia uszkodzenia lub uzupełnieniu braku w oznakowaniu w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
f) Wykonanie fotografii barwnych w postaci pliku elektronicznego przed przystąpieniem do usunięcia uszkodzenia,
po jego usunięciu i montażu nowego oznakowania. Pliki elektroniczne wraz ze szczegółowym obmiarem robót należy przekazać Zamawiającemu po wykonaniu zleconych czynności.
g) Zgłaszanie Zamawiającemu, Policji lub Straży Miejskiej każdego stwierdzonego przypadku niszczenia majątku drogowego.
h) Natychmiastowe sprzątanie miejsc, w których były prowadzone roboty z pozostałości po nich.

Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej, a maksymalnie 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-02-02 10:30

Po zmianie:
2022-02-07 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-02-02 11:00

Po zmianie:
2022-02-07 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-03-03

Po zmianie:
2022-03-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.