Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00024384/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
- 2022/BZP 00034869/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-26
- 2022/BZP 00210768/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie bieżące dróg - Miejski System Informacji Turystycznej oraz tabliczki z nazwami ulic w okresie 01.03.2022 - 28.02.2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 52
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/mzd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie bieżące dróg - Miejski System Informacji Turystycznej oraz tabliczki z nazwami ulic w okresie 01.03.2022 - 28.02.20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d681140e-786b-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015310/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Utrzymanie Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej w Częstochowie i tabliczek z nazwami ulic.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024384/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZD.ZP.26.442.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Robota budowlana będzie polegała na wykonywaniu prac związanych z bieżącym utrzymaniem na drogach publicznych
w Częstochowie elementów Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej i tabliczek z nazwami ulic w okresie 01.03.2022 r. – 28.02.2025 r.
Wymagania dotyczące elementów MSIT:
Zgodnie z dokumentacją techniczną załączona do swz
Wymagania dotyczące tabliczek emaliowanych:
Tabliczki z nazwami ulic muszą być wykonane dokładnie zgodnie ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanych na terenie miasta Częstochowy (zdjęcie w załączeniu), wg poniższych zaleceń:
1. Tabliczka stalowa, gr. blachy stalowej bez emalii min. 1,5mm, emaliowana obustronnie emalią piecową (wypalaną
w piecu w temp. do 9000C), uwypuklona.
2. Wymiary tabliczki:
- szerokość – 200 mm ( przed uwypukleniem),
- długość dostosowana do długości nazwy ulicy, max długość do 1200mm.
3. Kolor:
- tła –niebieski, zgodny ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanych (zdjęcie w załączeniu),
- liter – biały,
- ramki – biały,
- tylna strona tabliczki – czarny.
4. Krój liter: zgodny ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanych (zdjęcie w załączeniu)
5. Wysokość liter:
- małe 80mm
- duże 125mm.
6. Litery i ramka wyniesione poza poziom lica – wypukłe (nanoszone na przygotowane lico i ponownie wypalane), zgodnie ze wzorem tabliczek dotychczas stosowanych (zdjęcie w załączeniu).
7. Otwory do mocowania tabliczek rozmieszczone w narożach tabliczki i wykonane przed emaliowaniem.
8. Montaż do słupka / słupa:
Tabliczka montowana na słupkach lub innych konstrukcjach wsporczych (latarnie, słupy trakcyjne, itp.) - wzmocniona profilami montażowymi z ceownika aluminiowego, przykręconymi do obu dłuższych boków tabliczki (zdjęcie
w załączeniu). Montaż tabliczki polega na trwałym przymocowaniu tabliczki obejmą uniwersalną do słupka lub taśmą stalową do innej konstrukcji (np. latarnia) z zachowaniem skrajni pionowej i poziomej. W przypadku montażu
do słupka obejmy powinny być przykręcone do profili montażowych (zdjęcie w załączeniu).
Wymagania dotyczące słupków do tabliczek emaliowanych:
1. Słupki do tabliczek z nazwami ulic z rury stalowej ocynkowanej (zgodnie z normą PN/H-74200:1998) o średnicy 60mm, o długości całkowitej 3,5m, wykonane z jednego kawałka rury, bez spawania lub innego łączenia. Górny koniec słupka zabezpieczony spawanym zewnętrznym deklem. Dolna część słupka na długości 80cm zabezpieczona bitumem. Do podstawy słupka powinno być przyspawane zabezpieczenie uniemożliwiające obrócenie i wyciągnięcie słupka z fundamentu.
2. Posadowienie słupka
Słupek powinien być umieszczony w fundamencie. Fundament wykonany w kształcie prostopadłościanu z betonu
C-12/15 (odpowiednik B-15) o wymiarach: wysokość 80cm, przekrój poziomy 30x30cm.
Montaż tabliczek z nazwami ulic na istniejących lub nowych słupkach oraz na urządzeniach „obcych” (latarnie, słupy trakcyjne, itp.), a także na ogrodzeniach i elewacjach wymaga każdorazowego uzgodnienia z Zamawiającym, przed przystąpieniem do robót.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) Prowadzenie utrzymania Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej w zakresie tablic z nazwami ulic, polegające
na uzupełnianiu brakujących lub wymianie zniszczonych tablic i oznakowywaniu nowopowstałych ulic oraz tych, które zmieniły nazwę oraz ewentualnej wymianie.
b) prowadzenie utrzymania Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej w zakresie tablic kierujących dla pieszych oraz tablic kierujących dla pojazdów, polegające na uzupełnianiu brakujących lub wymianie zniszczonych tablic oraz ewentualnej wymianie słupków i konstrukcji wsporczych.
c) Prowadzenie utrzymania istniejącego oznakowania ulic tabliczkami z ich nazwami w zakresie tabliczek emaliowanych polegające na uzupełnianiu brakujących lub wymianie zniszczonych tablic i oznakowywaniu nowopowstałych ulic oraz tych, które zmieniły nazwę oraz ewentualnej wymianie słupków.
d) Roboty mają być wykonywane wyłącznie na zlecenie i w określonych przez MZD lokalizacjach i terminach, z użyciem własnych tablic, słupków oraz innych materiałów i urządzeń. Projekt każdej tablicy i jej lokalizacji Wykonawca
ma przedstawić Zamawiającemu do akceptacji.
e) Przystąpienie do usunięcia uszkodzenia lub uzupełnieniu braku w oznakowaniu w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
f) Wykonanie fotografii barwnych w postaci pliku elektronicznego przed przystąpieniem do usunięcia uszkodzenia,
po jego usunięciu i montażu nowego oznakowania. Pliki elektroniczne wraz ze szczegółowym obmiarem robót należy przekazać Zamawiającemu po wykonaniu zleconych czynności.
g) Zgłaszanie Zamawiającemu, Policji lub Straży Miejskiej każdego stwierdzonego przypadku niszczenia majątku drogowego.
h) Natychmiastowe sprzątanie miejsc, w których były prowadzone roboty z pozostałości po nich.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej, a maksymalnie 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3378182,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3378182,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3378182,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe KALPLAST M. Kolmas, A. Wietecha, Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730004289
7.3.3) Ulica: Wały Dwernickiego 155/157
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3378182,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remonty i bieżąca obsługa konserwacyjna, zab. i usuwanie awarii na instalacji wod. i kan. w bud. i lok. mieszk. stanowiących zasób komunalny,zarządz.i adm. przez ZGM TBS w Częstochowie Sp.z o.o.
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na terenie m. Częstochowa, pow częstochowskiego, pow kłobuckiego, pow myszkowskiego
- Dostawa maszyn pralniczych i suszących do obiektów Działu Domów Studenckich Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa monitora dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
- Przygotowanie oraz dowóz ciepłych posiłków dla klientów Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- Zagospodarowanie terenu przy Domu Dziennego Pobytu w Chrząstowicach
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OZNAKOWANIA DROGOWEGO PIONOWEGO I POZIOMEGO ORAZ ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH GMINNYCH W 2025 ROKU
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1917B Stary Cydzyn - Nowy Cydzyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
więcej: Instalowanie znaków drogowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.