Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00480177/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
- 2022/BZP 00501310/01 - Wynik z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja fortepianów z kolekcji Muzeum Historii Przemysłu
w Opatówku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001287357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna
1.5.2.) Miejscowość: Opatówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-860
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeumopatowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumopatowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-204f323a-7539-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona i edukacja w zakresie dziedzictwa przemysłowego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja fortepianów z kolekcji Muzeum Historii Przemysłuw Opatówku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-204f323a-7539-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034987
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031846/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Konserwacja fortepianów z kolekcji Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku - szt. 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.251.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji fortepianu ze zbiorów Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku.2. Przedmiot zamówienia -część nr 1: konserwacja fortepianu skrzydłowego firmy „Fryderyk Hintz”, miejsce i rok produkcji: Kalisz, ok. 1865-1870, nr inw. MHP 83/I – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ,
3. Szczegółowy opis fortepianów wraz z opisem stanu zachowania znajduje się w załącznikach nr 1 do SWZ.
4. Usługa wykonywana będzie w celu umożliwienia ekspozycji wszystkich fortepianów na stałej wystawie w siedzibie Muzeum.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach nr 1 do SWZ, Programie prac konserwatorskich (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 9 do SWZ) i obejmuje on m.in.:
1) odbiór fortepianów z siedziby Zamawiającego oraz przewóz do pracowni konserwatorskiej,
2) konserwację fortepianów uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na ich eksponowanie przez Zamawiającego, bez przywracania im sprawności instrumentarium,
3) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej: opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu wszystkich prac konserwatorskich - w 2 egzemplarzach: 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, na zewnętrznym nośniku danych,
4) dostarczenie fortepianów po ich konserwacji i komisyjnym odbiorze do siedziby Zamawiającego.
6. Usługa konserwacji fortepianów objęta jest nadzorem konserwatorskim.
7. W trakcie realizacji usługi Zamawiający i działający na rzecz Zamawiającego dyplomowany konserwator zabytków uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie prawidłowości prowadzonych prac.
8. Po wykonaniu usługi i zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru prac, Komisja odbiorowa powołana przez Zamawiającego dokona odbioru wykonanych prac konserwatorskich fortepianów, będących przedmiotem zamówienia.
9. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia - na podstawie umowy o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe.
11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. Wspólny Słownik zamówień CPV:
50800000-3 – Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50860000-1 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych.
13. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru prac konserwatorskich przez Komisję odbiorową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50860000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 64575 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji fortepianu ze zbiorów Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku.2. Przedmiot zamówienia-część nr 2: konserwacja fortepianu skrzydłowego firmy „Józef Budynowicz”, miejsce i rok produkcji: Warszawa, ok. 1880 r., nr inw. MHP 39/I – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ,
3. Szczegółowy opis fortepianów wraz z opisem stanu zachowania znajduje się w załącznikach nr 2 do SWZ.
4. Usługa wykonywana będzie w celu umożliwienia ekspozycji wszystkich fortepianów na stałej wystawie w siedzibie Muzeum.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach nr 2 do SWZ, Programie prac konserwatorskich (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 9 do SWZ) i obejmuje on m.in.:
1) odbiór fortepianów z siedziby Zamawiającego oraz przewóz do pracowni konserwatorskiej,
2) konserwację fortepianów uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na ich eksponowanie przez Zamawiającego, bez przywracania im sprawności instrumentarium,
3) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej: opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu wszystkich prac konserwatorskich - w 2 egzemplarzach: 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, na zewnętrznym nośniku danych,
4) dostarczenie fortepianów po ich konserwacji i komisyjnym odbiorze do siedziby Zamawiającego.
6. Usługa konserwacji fortepianów objęta jest nadzorem konserwatorskim.
7. W trakcie realizacji usługi Zamawiający i działający na rzecz Zamawiającego dyplomowany konserwator zabytków uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie prawidłowości prowadzonych prac.
8. Po wykonaniu usługi i zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru prac, Komisja odbiorowa powołana przez Zamawiającego dokona odbioru wykonanych prac konserwatorskich fortepianów, będących przedmiotem zamówienia.
9. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia - na podstawie umowy o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe.
11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. Wspólny Słownik zamówień CPV:
50800000-3 – Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50860000-1 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych.
13. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru prac konserwatorskich przez Komisję odbiorową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50860000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 64575 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji fortepianu ze zbiorów Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku.2. Przedmiot zamówienia - część nr 3: konserwacja fortepianu skrzydłowego firmy „Julian Małecki”, miejsce i rok powstania: Warszawa ok. 1885r., nr inw. 92/I - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
3. Szczegółowy opis fortepianów wraz z opisem stanu zachowania znajduje się w załącznikach nr 3 do SWZ.
4. Usługa wykonywana będzie w celu umożliwienia ekspozycji wszystkich fortepianów na stałej wystawie w siedzibie Muzeum.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach nr 3 do SWZ, Programie prac konserwatorskich (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 9 do SWZ) i obejmuje on m.in.:
1) odbiór fortepianów z siedziby Zamawiającego oraz przewóz do pracowni konserwatorskiej,
2) konserwację fortepianów uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na ich eksponowanie przez Zamawiającego, bez przywracania im sprawności instrumentarium,
3) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej: opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu wszystkich prac konserwatorskich - w 2 egzemplarzach: 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, na zewnętrznym nośniku danych,
4) dostarczenie fortepianów po ich konserwacji i komisyjnym odbiorze do siedziby Zamawiającego.
6. Usługa konserwacji fortepianów objęta jest nadzorem konserwatorskim.
7. W trakcie realizacji usługi Zamawiający i działający na rzecz Zamawiającego dyplomowany konserwator zabytków uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie prawidłowości prowadzonych prac.
8. Po wykonaniu usługi i zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru prac, Komisja odbiorowa powołana przez Zamawiającego dokona odbioru wykonanych prac konserwatorskich fortepianów, będących przedmiotem zamówienia.
9. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia - na podstawie umowy o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe.
11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. Wspólny Słownik zamówień CPV:
50800000-3 – Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50860000-1 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych.
13. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru prac konserwatorskich przez Komisję odbiorową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50860000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 30750 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji fortepianu ze zbiorów Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku.2. Przedmiot zamówienia - część nr 4: konserwacja fortepianu skrzydłowego firmy „Anton Petrof”, miejsce i rok powstania: Hradec Kralowe, Czechy, ok. 1890r., nr inw. 55/I - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
3. Szczegółowy opis fortepianów wraz z opisem stanu zachowania znajduje się w załącznikach nr 4 do SWZ.
4. Usługa wykonywana będzie w celu umożliwienia ekspozycji wszystkich fortepianów na stałej wystawie w siedzibie Muzeum.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach nr 4 do SWZ, Programie prac konserwatorskich (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 9 do SWZ) i obejmuje on m.in.:
1) odbiór fortepianów z siedziby Zamawiającego oraz przewóz do pracowni konserwatorskiej,
2) konserwację fortepianów uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na ich eksponowanie przez Zamawiającego, bez przywracania im sprawności instrumentarium,
3) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej: opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu wszystkich prac konserwatorskich - w 2 egzemplarzach: 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, na zewnętrznym nośniku danych,
4) dostarczenie fortepianów po ich konserwacji i komisyjnym odbiorze do siedziby Zamawiającego.
6. Usługa konserwacji fortepianów objęta jest nadzorem konserwatorskim.
7. W trakcie realizacji usługi Zamawiający i działający na rzecz Zamawiającego dyplomowany konserwator zabytków uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie prawidłowości prowadzonych prac.
8. Po wykonaniu usługi i zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru prac, Komisja odbiorowa powołana przez Zamawiającego dokona odbioru wykonanych prac konserwatorskich fortepianów, będących przedmiotem zamówienia.
9. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia - na podstawie umowy o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe.
11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. Wspólny Słownik zamówień CPV:
50800000-3 – Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50860000-1 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych.
13. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru prac konserwatorskich przez Komisję odbiorową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50860000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 19434 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Top Piano Łukasz Siuda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251602026
7.3.3) Ulica: Malinowa 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 298 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PIANO RENOVATION PROFESSIONAL" S.C. GRAŻYNA I WOJCIECH KOZŁOWSCY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300435540
7.3.3) Ulica: ul. Rolna 9
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PIANO RENOVATION PROFESSIONAL" S.C. GRAŻYNA I WOJCIECH KOZŁOWSCY
jakie przetargi wygrała firma
"PIANO RENOVATION PROFESSIONAL" S.C. GRAŻYNA I WOJCIECH KOZŁOWSCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 291 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PIANO RENOVATION PROFESSIONAL" S.C. GRAŻYNA I WOJCIECH KOZŁOWSCY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300435540
7.3.3) Ulica: ul. Rolna 9
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PIANO RENOVATION PROFESSIONAL" S.C. GRAŻYNA I WOJCIECH KOZŁOWSCY
jakie przetargi wygrała firma
"PIANO RENOVATION PROFESSIONAL" S.C. GRAŻYNA I WOJCIECH KOZŁOWSCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 291 dni
INNE PRZETARGI OPATÓWEK
więcej: przetargi OPATÓWEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Wykonanie konserwacji i naprawy dróg gruntowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
- Obsługa stada żubrów na terenie OHŻ w Nadleśnictwie Niepołomice w okresie 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r wraz z dostawą karmy i produkcją siana i sianokiszonki przeznaczonych na potrzeby OHŻ w 2025 r.
- "Kompleksowa konserwacja i obsługa obiektów plenerowych zlokalizowanych na terenie Gminy Michałowice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.