eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpatówekKonserwacja fortepianów z kolekcji Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja fortepianów z kolekcji Muzeum Historii Przemysłu
w Opatówku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001287357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna

1.5.2.) Miejscowość: Opatówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-860

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeumopatowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumopatowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-204f323a-7539-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona i edukacja w zakresie dziedzictwa przemysłowego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja fortepianów z kolekcji Muzeum Historii Przemysłu
w Opatówku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-204f323a-7539-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031846/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Konserwacja fortepianów z kolekcji Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku - szt. 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480177

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.251.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji fortepianu ze zbiorów Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku.
2. Przedmiot zamówienia -część nr 1: konserwacja fortepianu skrzydłowego firmy „Fryderyk Hintz”, miejsce i rok produkcji: Kalisz, ok. 1865-1870, nr inw. MHP 83/I – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ,
3. Szczegółowy opis fortepianów wraz z opisem stanu zachowania znajduje się w załącznikach nr 1 do SWZ.
4. Usługa wykonywana będzie w celu umożliwienia ekspozycji wszystkich fortepianów na stałej wystawie w siedzibie Muzeum.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach nr 1 do SWZ, Programie prac konserwatorskich (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 9 do SWZ) i obejmuje on m.in.:
1) odbiór fortepianów z siedziby Zamawiającego oraz przewóz do pracowni konserwatorskiej,
2) konserwację fortepianów uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na ich eksponowanie przez Zamawiającego, bez przywracania im sprawności instrumentarium,
3) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej: opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu wszystkich prac konserwatorskich - w 2 egzemplarzach: 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, na zewnętrznym nośniku danych,
4) dostarczenie fortepianów po ich konserwacji i komisyjnym odbiorze do siedziby Zamawiającego.
6. Usługa konserwacji fortepianów objęta jest nadzorem konserwatorskim.
7. W trakcie realizacji usługi Zamawiający i działający na rzecz Zamawiającego dyplomowany konserwator zabytków uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie prawidłowości prowadzonych prac.
8. Po wykonaniu usługi i zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru prac, Komisja odbiorowa powołana przez Zamawiającego dokona odbioru wykonanych prac konserwatorskich fortepianów, będących przedmiotem zamówienia.
9. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia - na podstawie umowy o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe.
11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. Wspólny Słownik zamówień CPV:
50800000-3 – Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50860000-1 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych.
13. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru prac konserwatorskich przez Komisję odbiorową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50860000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych

4.5.5.) Wartość części: 64575 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji fortepianu ze zbiorów Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku.
2. Przedmiot zamówienia-część nr 2: konserwacja fortepianu skrzydłowego firmy „Józef Budynowicz”, miejsce i rok produkcji: Warszawa, ok. 1880 r., nr inw. MHP 39/I – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ,
3. Szczegółowy opis fortepianów wraz z opisem stanu zachowania znajduje się w załącznikach nr 2 do SWZ.
4. Usługa wykonywana będzie w celu umożliwienia ekspozycji wszystkich fortepianów na stałej wystawie w siedzibie Muzeum.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach nr 2 do SWZ, Programie prac konserwatorskich (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 9 do SWZ) i obejmuje on m.in.:
1) odbiór fortepianów z siedziby Zamawiającego oraz przewóz do pracowni konserwatorskiej,
2) konserwację fortepianów uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na ich eksponowanie przez Zamawiającego, bez przywracania im sprawności instrumentarium,
3) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej: opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu wszystkich prac konserwatorskich - w 2 egzemplarzach: 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, na zewnętrznym nośniku danych,
4) dostarczenie fortepianów po ich konserwacji i komisyjnym odbiorze do siedziby Zamawiającego.
6. Usługa konserwacji fortepianów objęta jest nadzorem konserwatorskim.
7. W trakcie realizacji usługi Zamawiający i działający na rzecz Zamawiającego dyplomowany konserwator zabytków uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie prawidłowości prowadzonych prac.
8. Po wykonaniu usługi i zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru prac, Komisja odbiorowa powołana przez Zamawiającego dokona odbioru wykonanych prac konserwatorskich fortepianów, będących przedmiotem zamówienia.
9. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia - na podstawie umowy o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe.
11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. Wspólny Słownik zamówień CPV:
50800000-3 – Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50860000-1 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych.
13. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru prac konserwatorskich przez Komisję odbiorową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50860000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych

4.5.5.) Wartość części: 64575 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji fortepianu ze zbiorów Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku.
2. Przedmiot zamówienia - część nr 3: konserwacja fortepianu skrzydłowego firmy „Julian Małecki”, miejsce i rok powstania: Warszawa ok. 1885r., nr inw. 92/I - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
3. Szczegółowy opis fortepianów wraz z opisem stanu zachowania znajduje się w załącznikach nr 3 do SWZ.
4. Usługa wykonywana będzie w celu umożliwienia ekspozycji wszystkich fortepianów na stałej wystawie w siedzibie Muzeum.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach nr 3 do SWZ, Programie prac konserwatorskich (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 9 do SWZ) i obejmuje on m.in.:
1) odbiór fortepianów z siedziby Zamawiającego oraz przewóz do pracowni konserwatorskiej,
2) konserwację fortepianów uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na ich eksponowanie przez Zamawiającego, bez przywracania im sprawności instrumentarium,
3) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej: opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu wszystkich prac konserwatorskich - w 2 egzemplarzach: 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, na zewnętrznym nośniku danych,
4) dostarczenie fortepianów po ich konserwacji i komisyjnym odbiorze do siedziby Zamawiającego.
6. Usługa konserwacji fortepianów objęta jest nadzorem konserwatorskim.
7. W trakcie realizacji usługi Zamawiający i działający na rzecz Zamawiającego dyplomowany konserwator zabytków uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie prawidłowości prowadzonych prac.
8. Po wykonaniu usługi i zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru prac, Komisja odbiorowa powołana przez Zamawiającego dokona odbioru wykonanych prac konserwatorskich fortepianów, będących przedmiotem zamówienia.
9. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia - na podstawie umowy o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe.
11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. Wspólny Słownik zamówień CPV:
50800000-3 – Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50860000-1 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych.
13. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru prac konserwatorskich przez Komisję odbiorową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50860000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych

4.5.5.) Wartość części: 30750 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji fortepianu ze zbiorów Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku.
2. Przedmiot zamówienia - część nr 4: konserwacja fortepianu skrzydłowego firmy „Anton Petrof”, miejsce i rok powstania: Hradec Kralowe, Czechy, ok. 1890r., nr inw. 55/I - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
3. Szczegółowy opis fortepianów wraz z opisem stanu zachowania znajduje się w załącznikach nr 4 do SWZ.
4. Usługa wykonywana będzie w celu umożliwienia ekspozycji wszystkich fortepianów na stałej wystawie w siedzibie Muzeum.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w załącznikach nr 4 do SWZ, Programie prac konserwatorskich (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 9 do SWZ) i obejmuje on m.in.:
1) odbiór fortepianów z siedziby Zamawiającego oraz przewóz do pracowni konserwatorskiej,
2) konserwację fortepianów uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na ich eksponowanie przez Zamawiającego, bez przywracania im sprawności instrumentarium,
3) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej: opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu wszystkich prac konserwatorskich - w 2 egzemplarzach: 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, na zewnętrznym nośniku danych,
4) dostarczenie fortepianów po ich konserwacji i komisyjnym odbiorze do siedziby Zamawiającego.
6. Usługa konserwacji fortepianów objęta jest nadzorem konserwatorskim.
7. W trakcie realizacji usługi Zamawiający i działający na rzecz Zamawiającego dyplomowany konserwator zabytków uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie prawidłowości prowadzonych prac.
8. Po wykonaniu usługi i zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru prac, Komisja odbiorowa powołana przez Zamawiającego dokona odbioru wykonanych prac konserwatorskich fortepianów, będących przedmiotem zamówienia.
9. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia - na podstawie umowy o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe.
11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. Wspólny Słownik zamówień CPV:
50800000-3 – Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50860000-1 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych.
13. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru prac konserwatorskich przez Komisję odbiorową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50860000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych

4.5.5.) Wartość części: 19434 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, na zadanie 4 konserwacja fortepianu skrzydłowego firmy „Anton Petrof”, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 1 5 grudnia 2022 roku do godziny 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego, zgodnie z art. 255 ust. 1 Prawo zamówień publicznych postępowanie w części dotyczącej zadania 4 konserwacja fortepianu skrzydłowego firmy „Anton Petrof” zostaje
unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.