Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00297252/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Zduny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZDUNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zduny
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-760
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627215001
1.5.8.) Numer faksu: 627215243
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zduny@zduny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zduny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Zduny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caa424be-5370-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117383/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Udzielenie i obswługa kredytu długoterminowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297252/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FN.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Zduny.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) kwota kredytu: 3.000.000,00 zł (słownie trzy miliony złotych 00/100);
2) kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w terminie podpisania Umowy. Wypłata będzie uruchamiana wg potrzeb zamawiającego i na jego wniosek z wykorzystaniem do 31.12.2021 r.
3) Wykonawca przeleje kwotę kredytu (transz) na rachunek wskazany przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia złożenia dyspozycji (wniosku) przez Zamawiającego;
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu;
5) planowany okres spłaty kredytu określono w załączniku nr 6 do SWZ,
6) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, ustalane jako suma stawki WIBOR 3M ustalonej na ostatni dzień roboczy, ostatniego miesiąca kwartału i stałej marży Wykonawcy dla całego okresu kredytowania, ustalonej na podstawie złożonej oferty;
7) odsetki płatne w okresach kwartalnych,
8) nie przewiduje się pobrania prowizji przygotowawczej od uruchomienia kredytu, prowizji i opłat za gotowość lub zaangażowanie lub inne czynności związane z obsługą kredytu i prowadzeniem rachunku kredytowego;
9) Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową. Weksel in blanco – bez kontrasygnaty skarbnika wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą skarbnika.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu przez zamawiającego w dogodnych dla niego terminach, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy o zamiarze dokonania spłaty w terminie przynajmniej 10 dni przed jej dokonaniem; w takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczane będą wyłącznie od aktualnego zadłużenia za faktyczny okres jego wykorzystania a Zamawiający nie poniesie z tego tytułu żadnych kosztów na rzecz udzielającego Zamówienia. Zmiany wynikające z tych okoliczności wymagają zmiany harmonogramu.
11) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych opłat z tym związanych, gdy w okresie obowiązywania umowy kredytowej, zaistnieje zagrożenie przekroczenia relacji, o której mowa w art. 243 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305 ze zm.). Wtedy Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy z wnioskiem o zmianę harmonogramu, który wymaga akceptacji obydwu stron umowy.
12) Zamawiający zastrzega sobie, iż w trakcie trwania umowy kredytowej, w przypadku powstania jakichkolwiek okoliczności powodujących, iż marża banku uległaby zmianie lub powstałaby okoliczność opłacania przez Zamawiającego nowych marży – nie będą one dotyczyły Zamawiającego.
13) Wykonawca nie może zobowiązać Zamawiającego do korzystania z żadnych innych swoich usług i produktów, za wyjątkiem tych, które stanowią przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102695,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145434,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102695,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Regionalne Centrum Korporacyjne w Kaliszu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007738
7.3.3) Ulica: Górnośląska 80
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102695,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31INNE PRZETARGI ZDUNY
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nauczanie rolnicze XXI wieku - lepszy start" - sprzęt informatyczny
- Zakup sprzętu rolniczego
- Dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie.
- Dostawa drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie.
- Dostawa produktów spożywczych-różnych dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie.
- Dostawa produktów-ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie
więcej: przetargi ZDUNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.530.000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY RUDNIK W 2024 ROKU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Udzielenie w 2024 r. i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.200 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego wysokości 1 500 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Gorzków
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.