Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WERBKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368859
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamojska 1
1.5.2.) Miejscowość: Werbkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 657 20 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@werbkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://werbkowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66095ceb-b30f-4f38-867a-b814a83f13c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049331/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.werbkowice.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.werbkowice.pl/ Zamawiający dopuszcza w przypadku np. awarii Platformy zakupowej, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem mailowym katarzynabanaszek@werbkowice.pl , przy czym nie dotyczy to czynności składania ofert w postępowaniu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W korespondencji z Zamawiającym Wykonawcy powinni posługiwać się numerem postępowania: RIP.271.18.2024.KBR.
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.; t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: przetargi.werbkowice.pl.
5. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z bieżącymi instrukcjami dostawcy kanału komunikacji (Platformy). Instrukcja Użytkownika - korzystania z PZP znajduje się na Platformie zakupowej, w zakładce „Pomoc”.
7. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej przetargi.werbkowice.pl. oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a następnie ustanawia hasło. Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, przy pierwszym logowaniu należy podać dane firmy w Sekcji „Strefa Wykonawcy”, którą osoba zakładająca konto reprezentuje.
8. Instrukcja Użytkownika znajduje się na Portalu, w zakładce „Pomoc”.
9. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.
10. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem: przetargi.werbkowice.pl.
11. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy, przy pomocy modułu komunikacyjnego. Po złożeniu oferty komunikacja jest możliwa poprzez zakładkę „Twoje oferty”, w której znajduje się aktywny przycisk „Wyślij wiadomość”. Po kliknięciu przycisku otwiera się okno do wpisania wiadomości oraz dodania załącznika. Po wpisaniu treści wiadomości i dodaniu ewentualnego załącznika (należy pamiętać o wybraniu opcji „Dodaj” przy załączanym pliku) należy kliknąć przycisk „Wyślij”. W tym momencie wiadomość zostaje wysłana do Zamawiającego. Wiadomości, które Wykonawca otrzyma od Zamawiającego, także są widoczne w zakładce „Twoje oferty”. W celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość Zamawiającego, należy kliknąć przycisk „Udziel odpowiedzi” następnie uzupełnić pole tekstowe, dodać ewentualny załącznik i kliknąć „Wyślij”. Szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji znajdują się w Rozdziale XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Werbkowice;
2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:rodo@werbkowice.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIP.271.18.2024.KBR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi.
2. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości
3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Werbkowice w roku 2024. Kwota kredytu przekazana (wypłacona) zostanie Zamawiającemu maksymalnie do dnia 27 grudnia 2024 r. po zawarciu umowy, w jednej transzy zgodnej z dyspozycją Zamawiającego w terminie maksymalnie 1 dnia (termin wymagany) od daty jej wystawienia.
3. Okres kredytowania do 31 grudnia 2031 r.
4. Pierwsza rata spłaty kapitału kredytu nastąpi w styczniu 2027 r. a ostatnia w grudniu 2031 r. wg poniższego harmonogramu spłat:
1) do dnia 31.01.2027 r. 50.000,00 zł.
2) do dnia 28.02.2027 r. 50.000,00 zł.
3) do dnia 31.03.2027 r. 50.000,00 zł.
4) do dnia 30.04.2027 r. 50.000,00 zł.
5) do dnia 31.05.2027 r. 50.000,00 zł.
6) do dnia 30.06.2027 r. 50.000,00 zł.
7) do dnia 31.07.2027 r. 50.000,00 zł.
8) do dnia 31.08.2027 r. 50.000,00 zł.
9) do dnia 30.09.2027 r. 50.000,00 zł.
10) do dnia 31.10.2027 r 50.000,00 zł.
11) do dnia 30.11.2027 r. 50.000,00 zł.
12) do dnia 31.12.2027 r. 50.000,00 zł.
13) do dnia 31.01.2028 r. 50.000,00 zł.
14) do dnia 28.02.2028 r. 50.000,00 zł.
15) do dnia 31.03.2028 r. 50.000,00 zł.
16) do dnia 30.04.2028 r. 50.000,00 zł.
17) do dnia 31.05.2028 r. 50.000,00 zł.
18) do dnia 30.06.2028 r. 50.000,00 zł.
19) do dnia 31.07.2028 r. 50.000,00 zł.
20) do dnia 31.08.2028 r. 50.000,00 zł.
21) do dnia 30.09.2028 r. 50.000,00 zł.
22) do dnia 31.10.2028 r. 50.000,00 zł.
23) do dnia 30.11.2028 r. 50.000,00 zł.
24) do dnia 31.12.2028 r. 50.000,00 zł.
25) do dnia 31.01.2029 r. 50.000,00 zł.
26) do dnia 28.02.2029 r. 50.000,00 zł.
27) do dnia 31.03.2029 r. 50.000,00 zł.
28) do dnia 30.04.2029 r. 50.000,00 zł.
29) do dnia 31.05.2029 r. 50.000,00 zł.
30) do dnia 30.06.2029 r. 50.000,00 zł.
31) do dnia 31.07.2029 r. 50.000,00 zł.
32) do dnia 31.08.2029 r. 50.000,00 zł.
33) do dnia 30.09.2029 r. 50.000,00 zł.
34) do dnia 31.10.2029 r. 50.000,00 zł.
35) do dnia 30.11.2029 r. 50.000,00 zł.
36) do dnia 31.12.2029 r. 50.000,00 zł.
37) do dnia 31.01.2030 r. 50.000,00 zł.
38) do dnia 28.02.2030 r. 50.000,00 zł.
39) do dnia 31.03.2030 r. 50.000,00 zł.
40) do dnia 30.04.2030 r. 50.000,00 zł.
41) do dnia 31.05.2030 r. 50.000,00 zł.
42) do dnia 30.06.2030 r. 50.000,00 zł.
43) do dnia 31.07.2030 r. 50.000,00 zł.
44) do dnia 31.08.2030 r. 50.000,00 zł.
45) do dnia 30.09.2030 r. 50.000,00 zł.
46) do dnia 31.10.2030 r. 50.000,00 zł.
47) do dnia 30.11.2030 r. 50.000,00 zł.
48) do dnia 31.12.2030 r. 50.000,00 zł.
49) do dnia 31.01.2031 r. 50.000,00 zł.
50) do dnia 28.02.2031 r. 50.000,00 zł.
51) do dnia 31.03.2031 r. 50.000,00 zł.
52) do dnia 30.04.2031 r. 50.000,00 zł.
53) do dnia 31.05.2031 r. 50.000,00 zł.
54) do dnia 30.06.2031 r. 50.000,00 zł.
55) do dnia 31.07.2031 r. 50.000,00 zł.
56) do dnia 31.08.2031 r. 50.000,00 zł.
57) do dnia 30.09.2031 r. 50.000,00 zł.
58) do dnia 31.10.2031 r. 50.000,00 zł.
59) do dnia 30.11.2031 r. 50.000,00 zł.
60) do dnia 31.12.2031 r. 50.000,00 zł.
5. Spłata rat odsetkowych będzie następowała miesięcznie bez okresu karencji począwszy od grudnia 2024 r. i będzie dokonywana ostatniego dnia każdego miesiąca. Ostatnia rata odsetek będzie płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu.
6. Koszt obsługi kredytu będzie stanowiło oprocentowanie kredytu zmienne obliczone dla każdego miesięcznego okresu składkowego w oparciu o wskaźnik WIBOR notowany z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty płatności odsetek powiększony o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy oraz koszty prowizji przygotowawczej kredytu.
Uwaga !!!: Dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć stawkę oprocentowania z ostatniego roboczego dnia miesiąca listopada 2024 r., tj. stawkę w wysokości 5,85% plus marża bankowa.
7. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
8. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówienia CPV:
66113000-5 usługi udzielania kredytu
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
11. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej.
12. Sytuacja finansowa Zamawiającego opisana została w Załączniku nr 6 do SWZ – Sytuacja finansowa Zamawiającego, w którym znajdują się sprawozdania finansowe Gminy Werbkowice za lata 2022-2024.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
- Cena (C) – waga kryterium 100 %;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
3. Cena (C) – waga 100 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę stosownego zezwolenia.
Za minimalny poziom uprawnień uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że posiada zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych w zakresie udzielania kredytów, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1646 z późn. zm.), chyba że przepisy stanowią inaczej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.Zmiana umowy następuje na podstawie art. 455 ustawy Pzp. Zamawiający może odstąpić od umowy na podstawie art. 456 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa https://przetargi.werbkowice.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-18 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-16
INNE PRZETARGI WERBKOWICE
więcej: przetargi WERBKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie części planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciąganych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
- UDZIELENIE GMINIE BAKAŁARZEWO KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.100.000,00 ZŁ
- UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W KWOCIE DO 500 000,00 ZŁ (SŁOWNIE: PIĘĆSET TYSIĘCY ZŁOTYCH 00/100)
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.530.000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY RUDNIK W 2024 ROKU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.