Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00342133/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
- 2022/BZP 00352569/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-16
- 2022/BZP 00367006/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-28
- 2022/BZP 00379307/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-05
- 2022/BZP 00383112/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Świnoujście i jej jednostek zorganizowanych w formie jednostek budżetowych w latach 2023-2026"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: (91) 321 24 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Żegluga Świnoujska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-14-78-049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Władysława IV 12
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 321-42-67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zegluga.swi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegluga.swi.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-14-94-769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J. Dąbrowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91-322-54-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.swinoujscie.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8551601277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 1/5
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: (91)3599120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuw.swi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: ŻŁOBEK MIEJSKI "KUBUŚ PUCHATEK"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855 -14- 77- 848
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyspiańskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: (91) 321- 45- 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlobekswinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www. zlobekswinoujscie.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-158-20-25
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 55
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: (091) 321 09 72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wpow.swinoujscie@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Marynarki Wojennej RP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-10-95-331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. G. Narutowicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: (91) 321 40 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pracowniasp1.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: info.pracowniasp1.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. mjra Henryka Sucharskiego w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-10-68-995
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białoruska 2
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 3215232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2.swi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2.swi.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. kpt. ż. w. Mamerta Stankiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-10-69-049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 321-28-81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp4.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp4.swinoujscie.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 6 im. Mieszka I
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00-021-242-3
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. St. Staszica 17
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (91) 321 37 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat1@szkolasp6.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolasp6.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świnoujściu Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Pawła II Przedszkole Miejskie nr 7
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-15-70-588
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sąsiedzka 13 A
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 091 322 17 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp9.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9.swinoujscie.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi im. Mieszka I w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-10-86-183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: (91) 321-26-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lo-mieszko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo-mieszko.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8551069032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdyńska 26
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: (91) 321 5426
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cezit.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cezit.swinoujscie.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-10-58-465
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 55
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: (91) 321 54 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw.swinoujscie.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-10-24-348
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 54
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poradnia.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia.swinoujscie.pl
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie nr 1 „Perełki Bałtyku”
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-15-77-886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 13
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pmnr1.perelkibaltyku@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole-miejskie-nr1.pl
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 3"Pod Żaglami" w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-15-777-97
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batalionów Chłopskich 5
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@przedszkole3.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole3.swinoujscie.pl
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejski nr 5 „Bajka” z Oddziałami Integracyjnymi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-15-01-469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 7
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole5@fornet.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bajka.swinoujscie.pl
Zamawiający 19
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie nr 9 „Fantazja”
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8551577892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sosnowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole9fantazja@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziewiatka.swinoujscie.pl
Zamawiający 20
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie nr 10 „Kolorowy Świat”
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-15-77- 805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Monte Casino 24-25
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-156
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dziesiatka@fornet.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziesiatka.swi.pl
Zamawiający 21
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi „Tęcza” ul. Bydgoska 15, 72-600 Świnoujście, p11_tecza@fornet.com.pl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-157-77-80
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdyńska 27B
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p11_tecza@fornet.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p11tecza.edupage.org
Zamawiający 22
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 855-16-03-299
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Władysława IV 12
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdm.swi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.swinoujscie.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Świnoujście i jej jednostek zorganizowanych w formie jednostek budżetowych w latach 2023-2026"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d52d4b4b-3022-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00035553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020515/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Bankowa obsługa budżetu Miasta Świnoujście w larach 2023- 2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342133/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 955,000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy-Miasto Świnoujście i jej jednostek zorganizowanych w formie jednostek budżetowych, polegająca na:
1) otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych zgodnie z dyspozycją posiadacza rachunku, w tym rachunków Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej – w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01.01.2023 r. do 31.12.2026 r., zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2) przekazywaniu środków pieniężnych posiadacza rachunków do innego banku w dniu złożenia dyspozycji w najbliższej możliwej sesji, w ramach posiadanych wolnych środków na rachunku;
3) realizacji dyspozycji finansowych posiadacza rachunków, podpisanych przez osoby upoważnione zgodnie z kartą wzorów podpisów;
4) sporządzaniu wyciągów bankowych po zakończeniu operacji na rachunku bankowym w danym dniu, z uwzględnieniem daty wpłaty dokonanej przez kontrahenta;
5) udostępnieniu papierowych wyciągów bankowych na każde żądanie posiadacza rachunków;
6) oprocentowaniu rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, na poziomie stawki WIBID 1 M, skorygowanej o współczynnik wskazany przez Bank zgodnie z ofertą przetargową;
7) umożliwieniu posiadaczowi rachunków umieszczanie wolnych środków na lokatach krótkoterminowych innych niż overnight, niezależnie od oprocentowania środków na rachunku bieżącym i na rachunkach pomocniczych, również w innych bankach;
8) umożliwieniu zaciągania kredytu w rachunku bieżącym, na sfinansowanie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu w wysokości wynikającej z uchwały w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujście na dany rok budżetowy, do kwoty maksymalnej 40.000.000,00 PLN.
Oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR 1M, powiększonej o marże wskazaną przez Bank zgodnie z ofertą przetargową.
Kredyt udzielony zostanie bez prowizji i opłat. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu.
9) wykonywaniu operacji w oparciu o konta masowe oraz automatycznym rozksięgowaniu przelewów dochodowych;
10) zapewnieniu możliwości współpracy systemu bankowego w zakresie realizacji płatności masowych generowanych z systemu informatycznego Zamawiającego;
11) zorganizowaniu, uruchomieniu i prowadzeniu we własnym zakresie w trakcie trwania umowy na terenie miasta Świnoujście, punktów kasowych na terenie miasta (może to być jeden punkt kasowy z kilkoma stanowiskami do obsługi), czynnych w ciągu każdego dnia roboczego przez 8 godzin;
Zapewnieniu zwiększenia liczby stanowisk w w/w punktach, w okresach nasilenia wpłat z tytułu dochodów gminy tj. w miesiącach luty, marzec i kwiecień każdego roku oraz wskazanych przez Zamawiającego 30 dni roboczych w ciągu roku;
Ww. obowiązek może być realizowany w placówkach Poczty Polskiej.
12) zapewnieniu realizacji wpłat i wypłat gotówkowych w punktach obsługi klientów.
13) niepobieraniu prowizji od wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych na rachunek i z rachunku Zamawiającego w punktach obsługi klientów o których mowa w pkt 11;
14) nieodpłatnym udostępnieniu systemu bankowości elektronicznej wraz z niezbędnymi elementami zabezpieczającymi (np. czytniki, karty, tokeny) i przeszkoleniu pracowników Zamawiającego,
15) umożliwieniu realizacji wszystkich usług Wykonawcy przez Zamawiającego w pełnym zakresie, ze wskazanych adresów IP, z zastrzeżeniem możliwości ich doraźnej zmiany, przy czym Dostawca usług zobowiązuje się w takim wypadku do udostepnienia poprzez nowe adresy IP wszystkich usług, w czasie nie dłuższym niż 60 minut.
16) udostępnieniu usługi w zakresie obsługi i rozliczeń transakcji dokonywanych przy użyciu instrumentów płatniczych, wraz z wyposażeniem punktu obsługi klientów w urządzenia niezbędne do akceptacji kart płatniczych – zestaw POS,
17) zabezpieczeniu dostępności do każdej innej niż wyżej wymienione usługi bankowe w dniu jej zlecenia, w dniu żądania czynności. Poprzez zabezpieczenie dostępności do każdej innej niż wymienione usługi bankowe Zamawiający rozumie wszelkie standardowe usługi świadczone przez Wykonawcę, które mogą pojawić się w okresie trwania umowy.
18) wydawaniu blankietów czeków gotówkowych,
19) zapewnieniu możliwości wygenerowania danych dla potrzeb obsługi Jednolitego Pliku Kontrolnego w zakresie wyciągów bankowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
20) prowadzeniu rachunku skonsolidowanego, poprzez konsolidację sald na rachunkach wskazanych przez Zamawiającego. Realizacja usługi polegać będzie na zbieraniu na koniec dnia roboczego sald rachunków wskazanych przez Zamawiającego zarówno tych z nadwyżką środków jak i korzystających z kredytu, na jednym wirtualnym rachunku bankowym. Zamawiający wskaże rachunek bankowy, do którego będą dopisywane odsetki od zgromadzonych środków na wirtualnym rachunku.
21) zapewnieniu funkcjonowania rachunków wskazanych przez Zamawiającego po zakończeniu okresu trwania umowy przez okres do 6 miesięcy łącznie z systemem bankowości elektronicznej. z zachowaniem ceny określonej w umowie pierwotnej.
22) umożliwieniu kontrahentom Zamawiającego dokonywania wpłat gotówkowych i bezgotówkowych na rachunki Zamawiającego za pomocą opłatomatu w tym instalacja, obsługa urządzenia i transakcji wykonywanych za pomocą urządzenia oraz jego serwisowanie.
23) wydaniu i obsłudze kart płatniczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66110000-4 - Usługi bankowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2112000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Polska Kasa Opieki S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260006841
7.3.3) Ulica: Grzybowska 53/57
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-950
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK POLSKA KASA OPIEKI - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
BANK POLSKA KASA OPIEKI - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia WSSE w Lublinie
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.