Og³oszenie z dnia 2023-01-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00118837/01 - Wynik z dnia 2023-03-02
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa olejów i p³ynów eksploatacyjnych na potrzeby ¯eglugi ¦winoujskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦winouj¶cie -
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: ¯egluga ¦winoujska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810504943
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wybrze¿e W³adys³awa IV 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zegluga.swi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zegluga.swi.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Transport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa olejów i p³ynów eksploatacyjnych na potrzeby ¯eglugi ¦winoujskiej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a6158997-91b9-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00035698
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00028466/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju dla jednostek p³ywaj±cych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6158997-91b9-11ed-94da-6ae0fe5e71593.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz www.zegluga.swi.pl/informacja-publiczna/przetargi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej Platform±.
2) Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
5) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” - w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi., umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci.
7) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania siê na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
8) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415).
9) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
10) Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê.
11) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
12) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
13) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy.
14) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy -wsparcie technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
15) Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej p.piechocinska-lazdowska@zegluga.swi.pl j- nie dotyczy sk³adania ofert.
16) ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania - drog± elektr
17) korespondencja prowadzona jest w jêzyku polskim.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy kieruje do oferentów bêd±cych osobami fizycznymi nastêpuj±c± informacjê:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto ¦winouj¶cie – ¯egluga ¦winoujska z siedziba przy ul. Wyb. W³adys³awa IV 12, 72-600 ¦winouj¶cie,
2) kontakt do inspektora danych osobowych: e-mail: sekretariat@zegluga.swi.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postêpowania ZP/01/2023 prowadzonym w trybie przetargu podstawowym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 opisanych w SWZ i szczegó³owo w za³±czniku nr 4 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy dla produktów okre¶lonych w zadaniu nr 1 :
1) nie dopuszcza zaoferowania przez Wykonawcê produktów wyprodukowanych na bazie lub z dodatkiem
olejów przepracowanych, ro¶linnych,
2) przy ka¿dej dostawie oleju przeka¿e Zamawiaj±cemu ¶wiadectwo jako¶ci wydane przez producenta.
5. Dostawy realizowane bêd± partiami w okresie trwania umowy na podstawie jednostkowych zamówieñ sk³adanych przez Zamawiaj±cego.
6. W wykazie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ podano przewidywany zakres ilo¶ciowy; ostateczny zakres okre¶l± zamówienia szczegó³owe sk³adane w toku realizacji umowy. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia okre¶la za³±czony wzór umowy – za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i ¶rodki smarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy osobno dla ka¿dego zadania oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostan± z³o¿one przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiaj±cego z niniejszego postêpowania,
2) nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy w oparciu o nw. kryteria:
1) Dla zadania od nr 1 do nr 2:
a. 60 % - cena;
b. 20 % - termin realizacji dostawy;
c. 20 % - wykonanie bezp³atnej spektralnej analizy otrzymanego od Zamawiaj±cego oleju;
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wykonanie bezp³atnej spektralnej analizy otrzymanego od Zamawiaj±cego oleju
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis w SWZ i za³±czniku nr 4 do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa olejów i p³ynów eksploatacyjnych na potrzeby ¯eglugi ¦winoujskiej
w zakresie zadania nr 2 opisanych w za³±czniku nr 4 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy dla produktów okre¶lonych w zadaniu nr 2:
1) nie dopuszcza zaoferowania przez Wykonawcê produktów wyprodukowanych na bazie lub z dodatkiem
olejów przepracowanych, ro¶linnych,
2) przy ka¿dej dostawie oleju przeka¿e Zamawiaj±cemu ¶wiadectwo jako¶ci wydane przez producenta.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i ¶rodki smarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy osobno dla ka¿dego zadania oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostan± z³o¿one przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiaj±cego z niniejszego postêpowania,
2) nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy w oparciu o nw. kryteria:
1) Dla zadania od nr 1 do nr 2:
a. 60 % - cena;
b. 20 % - termin realizacji dostawy;
c. 20 % - wykonanie bezp³atnej spektralnej analizy otrzymanego od Zamawiaj±cego oleju;
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wykonanie bezp³atnej spektralnej analizy otrzymanego od Zamawiaj±cego oleju
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa olejów i p³ynów eksploatacyjnych na potrzeby ¯eglugi ¦winoujskiej
zwane dalej ”przedmiotem zamówienia” - zadanie nr 3 opisanych w za³±czniku nr 4 do SWZ i w SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i ¶rodki smarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy osobno dla ka¿dego zadania oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostan± z³o¿one przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiaj±cego z niniejszego postêpowania,
2) nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy w oparciu o nw. kryteria:
1) Dla zadania od nr 3 do nr 6:
a. 60 % - cena;
b. 40 % - termin realizacji dostawy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa olejów i p³ynów eksploatacyjnych na potrzeby ¯eglugi ¦winoujskiej
zwane dalej ”przedmiotem zamówienia” zadanie nr 4 opisanych w za³±czniku nr 4 do SWZ i w SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i ¶rodki smarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy osobno dla ka¿dego zadania oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostan± z³o¿one przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiaj±cego z niniejszego postêpowania,
2) nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy w oparciu o nw. kryteria:
1) Dla zadania od nr 3 do nr 6:
a. 60 % - cena;
b. 40 % - termin realizacji dostawy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa olejów i p³ynów eksploatacyjnych na potrzeby ¯eglugi ¦winoujskiej
zwane dalej ”przedmiotem zamówienia” zadanie nr 5 opisanych w za³±czniku nr 4 do SWZ i w SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i ¶rodki smarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy osobno dla ka¿dego zadania oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostan± z³o¿one przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiaj±cego z niniejszego postêpowania,
2) nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy w oparciu o nw. kryteria:
1) Dla zadania od nr 3 do nr 6:
a. 60 % - cena;
b. 40 % - termin realizacji dostawy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa olejów i p³ynów eksploatacyjnych na potrzeby ¯eglugi ¦winoujskiej
zwane dalej ”przedmiotem zamówienia” - zadanie nr 6 opisanych w za³±czniku nr 4 do SWZ i w SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i ¶rodki smarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy osobno dla ka¿dego zadania oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostan± z³o¿one przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiaj±cego z niniejszego postêpowania,
2) nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy w oparciu o nw. kryteria:
1) Dla zadania od nr 3 do nr 6:
a. 60 % - cena;
b. 40 % - termin realizacji dostawy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a. Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed wszczêciem postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia dla danego zadania, na które Wykonawca sk³ada ofertê, o warto¶ci brutto (ka¿da) min.
Nr zadania Warto¶æ (z³)
1 100.000,00
2 4.000,00
3 2.000,00
4 2.000,00
5 6.000,00
6 1.000,00
wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zosta³a wykonana. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, ¿e te zamówienia zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym za dowody te uznaje siê referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy by³y lub s± wykonywana, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci, w której na 1 zamówienie sk³adaj± siê min. dwie dostaw. Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na wiêksz± ilo¶æ zadañ, to winien wykazaæ siê wykonaniem takiej samej ilo¶ci zamówieñ na ile sk³ada ofertê (obejmuj±cych przedmioty okre¶lone w zadaniach, na które sk³ada ofertê, na kwotê brutto zgodn± z wymaganiami stawianymi przez zamawiaj±cego).
Gdy cena dostawy wyra¿ona zosta³a w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ na podstawie kursu ¶redniego walut obcych og³oszonego przez NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia o zamówieniu na stronie internetowej). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany kursu ¶redniego walut obcych og³oszonego przez NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania;
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
b. dla wszystkich zadañ Wykonawca prze¶le opisy (karty charakterystyki, broszury, ulotki, itp.) i instrukcji u¿ycia (w jêzyku polskim) po¶wiadczone ich autentyczno¶æ na wszystkie produkty objête tre¶ci± z³o¿onej oferty;
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
2) zdolno¶ci finansowej lub ekonomicznej: Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od Odpowiedzialno¶ci Cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿:
Nr zadania Warto¶æ (z³)
1 100.000,00
2 4.000,00
3 2.000,00
4 2.000,00
5 6.000,00
6 1.000,00
Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na wiêksz± ilo¶æ zadañ to winien wykazaæ siê posiadaniem ubezpieczenia na sumê kwot tych zadañ np. sk³adaj±c ofertê na zadania nr 2 i 5 warto¶æ winna wynosiæ min. 10.000,00 z³
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
KONSORCJUM - ww. dokument sk³ada ka¿dy z cz³onków;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a. Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed wszczêciem postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia dla danego zadania, na które Wykonawca sk³ada ofertê, o warto¶ci brutto (ka¿da) min.
Nr zadania Warto¶æ (z³)
1 100.000,00
2 4.000,00
3 2.000,00
4 2.000,00
5 6.000,00
6 1.000,00
wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zosta³a wykonana. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, ¿e te zamówienia zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym za dowody te uznaje siê referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy by³y lub s± wykonywana, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci, w której na 1 zamówienie sk³adaj± siê min. dwie dostaw. Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na wiêksz± ilo¶æ zadañ, to winien wykazaæ siê wykonaniem takiej samej ilo¶ci zamówieñ na ile sk³ada ofertê (obejmuj±cych przedmioty okre¶lone w zadaniach, na które sk³ada ofertê, na kwotê brutto zgodn± z wymaganiami stawianymi przez zamawiaj±cego).
Gdy cena dostawy wyra¿ona zosta³a w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ na podstawie kursu ¶redniego walut obcych og³oszonego przez NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia o zamówieniu na stronie internetowej). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany kursu ¶redniego walut obcych og³oszonego przez NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania;
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
b. dla wszystkich zadañ Wykonawca prze¶le opisy (karty charakterystyki, broszury, ulotki, itp.) i instrukcji u¿ycia (w jêzyku polskim) po¶wiadczone ich autentyczno¶æ na wszystkie produkty objête tre¶ci± z³o¿onej oferty;
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
2) zdolno¶ci finansowej lub ekonomicznej: Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od Odpowiedzialno¶ci Cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿:
Nr zadania Warto¶æ (z³)
1 100.000,00
2 4.000,00
3 2.000,00
4 2.000,00
5 6.000,00
6 1.000,00
Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na wiêksz± ilo¶æ zadañ to winien wykazaæ siê posiadaniem ubezpieczenia na sumê kwot tych zadañ np. sk³adaj±c ofertê na zadania nr 2 i 5 warto¶æ winna wynosiæ min. 10.000,00 z³
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia,o braku podstaw wykluczenia i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.Spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej oraz finansowej i ekonomicznej - dokumenty podmiotowe sk³ada co najmniej jeden z cz³onków konsorcjum.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu lub w postêpowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Mo¿liwo¶æ wprowadzania zmian do umowy zosta³y okre¶lone we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-25 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-25 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- Dostawa produktów g³êboko mro¿onych dla KPW ¦winouj¶cie
- Prowadzenie Dzia³u Farmacji oraz wykonywanie us³ug farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa i remont wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania budynku u¿yteczno¶ci publicznej zlokalizowanego w ¦winouj¶ciu przy ul. Woj. Polskiego 1/19
- ZAKUP I DOSTAWA DLA KPW ¦WINOUJ¦CIE WARZYW, ZIEMNIAKÓW OWOCÓW GR. I i II Z PODZIA£EM NA CZʦCI.
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla ZOD FREGATA sp. z o. o.
- Zespó³ Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z niezbêdn± infrastruktur± przy ul. H. Modrzejewskiej 22 w ¦winouj¶ciu"
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw p³ynnych, olejów, smarów oraz oleju opa³owego do Arboretum Le¶nego przy Nadle¶nictwie Syców
- Dostawa oleju napêdowego (ON), benzyny bezo³owiowej 95 oraz materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Oleje smarowe i ¶rodki smarowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.