eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneZakup paliwa do wszystkich pojazdów TPN do końca 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliwa do wszystkich pojazdów TPN do końca 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lgasienica@tpn.pl i przetargi@tpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliwa do wszystkich pojazdów TPN do końca 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dc773bc-9da4-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00035760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075670/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Zakup paliwa do wszystkich pojazdów TPN do końca 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty w związku z czym z uwagi na pilną potrzebę wyłonienia dostawcy Zamawiający zastosował tryb zamówienia z wolnej ręki

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2023/BZP 00515908

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/725.1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych dla Tatrzańskiego Parku Narodowego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych.
2.1.2. Zamówienie obejmuje zakup paliwa silnikowego - benzyny bezołowiowej 95 i 98 oktanowej oraz oleju napędowego. Zamawiający posiada park pojazdów, który składa się z samochodów, skuterów śnieżnych, pojazdów czterokołowych, ciągników rolniczych, oraz innych urządzeń spalinowych (kosiarki, wykaszarki itp) do których zakup do kanistrów dokonywać będą osoby upoważnione przez Zamawiającego.
2.1.3. Zakup paliwa dokonywany będzie w formie bezgotówkowej za pomocą kart flotowych, które muszą być zabezpieczone kodem PIN.
2.1.4. Karta flotowa będzie służyła tylko i wyłącznie do zakupu paliw.
2.1.5. Średnie roczne zapotrzebowanie na paliwo dla pojazdów, ustalone na podstawie danych z okresu poprzedzającego zamówienie wynosi około 40 tysięcy litrów w następującym asortymencie:
2.1.5.1. etyliny bezołowiowej - 5 000 litrów;
2.1.5.2. oleju napędowego - 35 000 litrów.
2.1.6. Miejscem odbioru paliw (tankowania) dla samochodów poruszających się po terenie TPN oraz innych urządzeń spalinowych (do kanistra) będzie stacja paliw wskazana przez Wykonawcę w ofercie, oraz stacje na terytorium RP dla samochodów służbowych (delegacje), po okazaniu przez osobę tankującą karty flotowej wydanej przez Wykonawcę dla TPN,
2.1.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostawy w każdej z pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być zmniejszony do 50% wartości zamówienia, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
2.1.8. Wykonawca zapewni wytypowanym przedstawicielom Zamawiającego wirtualne narzędzie poprzez sieć internetu umożliwiające na bieżąco monitoring transakcji zawartych przy pomocy kart flotowych. Informacje dostępne tą drogą powinny zawierać przynajmniej: datę, godzinę i miejsce tankowania, rodzaj paliwa oraz ilość litrów i kwotę transakcji w podziale na poszczególne pojazdy. Informacje te powinny być przechowywane z zachowaniem wszelkich zasad ochrony danych w sieci internetu.
2.1.9. Wykonawca zapewni paliwa silnikowe - benzyny bezołowiowe 95 i 98 oktanowe oraz olej napędowy, spełniające kryteria określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 r. Poz. 1680 w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
2.1.10. Pozostałe szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 2 do SWZ (wzór umowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09132000-3 - Benzyna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252088,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252088,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252088,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5263223817

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5263223817

7.3.3) Ulica: Wittener Str. 45,

7.3.4) Miejscowość: Bochum

7.3.5) Kod pocztowy: 44789

7.3.7.) Kraj: Niemcy

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252088,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.