eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnikPełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn."Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Rudnik" w formule: " zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn."Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Rudnik" w formule: " zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kozielska1

1.5.2.) Miejscowość: Rudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-411

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/4106428

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-rudnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn."Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Rudnik" w formule: " zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6641556e-6412-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00035815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033337/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii dla zadania pn.Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Krzanowice i Gminy Rudnik.Nadzór inwestorski (budowlany) dla Gminy Rudnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach dofinansowania ze środków RPO WSL na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 14. Działania naprawcze w kontekście pandemii COVID-19 - REACT-EU. Działanie 14.3. Odnawialne źródła energii – REACT-EU – konkurs.w ramach projektu partnerskiego „Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Krzanowice i Gminy Rudnik”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439780/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 268696,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną obejmującą realizację w ramach inwestycji pn.„Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Rudnik” w formule: „zaprojektuj i wybuduj”
Przedmiotem nadzoru jest nadzór nad wykonaniem dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu - instalacji osobny projekt) wraz z wykonaniem kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.„Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Rudnik” w formule: „zaprojektuj i wybuduj”- na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Rudnik w następującym zakresie:
1) instalacji fotowoltaicznych - 305 szt,
2) instalacji solarnych - 166 szt,
3) pomp ciepła na potrzeby cwu - 103 szt .
Zamówienie jest realizowane w ramach dofinansowania ze środków RPO WSL na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 14. Działania naprawcze w kontekście pandemii COVID-19 - REACT-EU. Działanie 14.3. Odnawialne źródła energii – REACT-EU – konkurs.w ramach projektu partnerskiego „Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Krzanowice i Gminy Rudnik”

Opis przedmiotu zamówienia wskazujący na zakres realizowanych prac objętych nadzorem zamieszczono na:stronie postępowania Mini portalu – identyfikator postępowania na Mini Portalu 77a7aea3-90c4-4796-9f70-2e80ce1ed174 oraz dodatkowo Na BIPIE Gminy Rudnik http://bip.gmina-rudnik.pl/powyzej-30-000--/odnawialne-zrodla-energii-dla-mieszkancow-gminy-rudnik-w-formule-zaprojektuj-i-wybuduj/#odnawialne-zrodla-energii-dla-mieszkancow-gminy-rudnik-w-formule-zaprojektuj-i-wybuduj

1.3 Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie inspektora nadzoru inwestorskiego wykonującego wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane.

1.4 Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do niniejszej SWZ tj. w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy ( załącznik nr 5 do SWZ).
1.5Wizja lokalna
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.

1.6 Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia.
Z uwagi na przedmiot zamówienia Zamawiający nie wymaga,stosowanie do treści art.96 ust.1 ustawy Pzp, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974r. Kodeks pracy (t. j.Dz. U. z 2022r. poz.1510 ze zm) osób wykonujących czynności związane ze świadczeniem usług nadzoru ( samodzielna funkcja techniczna w budownictwie).

1.7 Przedmiotowe środki dowodowe
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

Doświadczenie Koordynatora Inspektorów Nadzoru (Specjalista nr 1) stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119317,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247813,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183565,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M-S-MPracownia Usługowo-Prawna Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133705005

7.3.3) Ulica: Wolności 2

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-073

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183565,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.